[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 635
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 635


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Depi a köbön
Ideje:: 11-23-2008 @ 01:15 pm

Életem legpocsékabb hete volt a mostani. Minden összejött. Csak egy részét írom le, mert van, ami nem tartozik az égvilágon senkire sem!
A hétfő átlagos volt. Kedden beszéltem telón párommal, kiderült, hogy kórházban volt, mert arcüreg-gyulladása lett!:((( Asszem valahol itt kezdett süllyedni az életkedvem. Szerdán megint fél négyig a suliban, egész ügyik vagyunk már csomagolásban. Csütörtökön érte el hangulatom az első mélypontot. Mamámnál voltunk az otthonban. Rettenetes volt látni, hogy mennyire beteg és tehetetlen. Kiborultam, teljesen. Este meg is jött, ilyenkor úgy szeretnék amúgy pasi lenni... Mindegy. Pénteken nagyon szenvedtem, minden kínom volt. Görcsöltem, fájtam, idegbajos voltam, haza akartam jönni. Amilyen gyorsan lehetett, téptem is... Este msn, de nem sokáig, mert kelnem kellett.
Szombat, na ez volt a legrosszabb. Délelőtt meló. Az agyam eldurrant, mikor megláttam, hogy 3 új diákot tanítanak be! Nem hogy felvennének valakit(mondjuk engem, már 3 hónapja csücsülnek az önéletrajzomon), neeem, felvesznek újabb diákokat! :@ Valószínűleg azért, mert olcsóbb, mint felvenni valakit, de akkor is, ááá! Na, a mélypont hazajövetelem után ért el. Ez volt a csúcs, ennél lentebb azóta sem kerültem. Párom olyan beteg, hogy nem tudott eljönni. Végig sírtam a telefonban. Még estefelé is kész voltam. Azóta sem tudok mosolyogni. Egy ilyen borzalmas hét után(még a felét se írtam le...), még ez is, hogy nem láthatom őt!:( Az alvás volt a legrosszabb. Egyedül ágyba bújni, nélküle. Álmos voltam, hamar elaludtam, a Szombat esti lázat se tudtam végignézni. De nyugtalan voltam, korán reggel ébredtem és azóta sem tudtam visszaaludni. Padló alatti állapotban vagyok. És, ha mindez nem volna elég, még a torkom is megfájdult. Most ott tartok, hogy nincs kedvem élni, enni, suliba menni, lesz*rom a miskolci versenyt, nem érdekel semmi. Csupán egy dolog nyugtatna meg, ha itt lenne Ő, megölelhetném... De nem lehet.

Felmerülhet a kérdés, hogy ha ennyire rossz, miért nem mentem én hozzájuk? Egyrészt, annak mi értelme volna, hogy én is elkapjam tőle a betegséget?... Bár már kezdek beteg lenni, azért nem kéne súlyosbítani. Azon kívül pénzem se volt, anyáék sem voltak itthon, hogy tudtam volna kérni... Szóval minden összeesküdött ellenem most.
Egy valami vigasztal picikét: a Harry Potter. Már százszor láttam mindegyik részt, de csak ez hoz nekem most némi megnyugvást.
Amikor belementem ebbe a távkapcsolatba, tudtam, hogy mit vállalok. Tudtam, hogy lesz ilyen is... De képtelenség felkészülni rá. Erre a fájdalomra, amit most is érzek. Egyrészt, mert tudom, hogy neki is szüksége lenne rám, másrészt egy ilyen borzasztó hét után nekem is szükségem volna rá. Tegnap még az is fájt, ha közös képünkre néztem. Azt juttatta eszembe, hogy most nem lehet velem :(. Ami picikét még talán vigasztaló lehet, hogy csütörtökön elvileg már láthatom. Ha nem kell a többiekkel hazajönnöm a verseny után, akkor mindenképpen. Csak addig bírjam ki. Nem tudom, miből meríthetnék erőt úgy igazán... Amitől visszatérne az életkedvem... Régen voltam ilyen állapotban, amióta Szabival vagyok még nem is volt olyan, hogy ne tudtam volna mosolyogni. Most nem nagyon megy. "Félmosoly az arcomon, ha nem is látni, de fáj nagyon"
Az egykori Baby Sisters egyik dalának soraival fejezném be a mai blogomat. Megyek, nézek egy kis Harry Pottert, hátha segít!



Utoljára változtatva 11-23-2008 @ 01:15 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 11-26-2008 @ 09:36 am)

Comment: KITARTÁS! Hallod, ahogy kiabálok? Ugye érzed, hogy nem vagy egyedül. Meg egyébként is ma már szerda van. Holnap pedig csütörtök :) Egykettőre a karjaiba zár a kedvesed. Küldök egy puszit, ha mosolyogsz egyet....


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 11-30-2008 @ 08:25 pm)

Comment: Most már mosolygok!:) Köszönöm szépen, ez jól esett :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds