[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 623
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 624

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

köszönet kedves Admin.
Ideje:: 12-29-2003 @ 01:30 pm

Kedves naplóm, ma igazán kellemes meglepetés várt. Biztató hozzászólás érkezett első és eddig egyetlen bejegyzésemre ezen az oldalon. Húú! Naggyon jól estek az Adminisztrator szavai. A neve ugyan kicsit furcsán cseng számomra, de mindegy, a lényeg a dicséret. Bearanyoztad a napomat kedves Adminisztrator, köszönöm szavaid.

Szerencsésen túléltük a karácsony megpróbáltatásait, és most készülünk az újabb kihívásra. Számvetést készítek magamban, hogyan rendezzem át a házat a szilveszteri bulira, hogy a legkevesebb kárt tudják tenni kedves vendégeink féltett használati tárgyainkból. És mit főzöl? Kérdezi Haspók Uram az őt legjobban érdeklő témát feszegetve. Teljesen mindegy, válaszolom, barátaid úgyis mindent felfalnak, bármit teszek eléjük. Félek, ismét jön a malac história. Egyik évben, szintén mi voltunk a házigazdák, s az én drágám kiötölte, a malacsütést. A teraszon állította fel a faszenes sütőt, és ottan irul-pirult szegény pára egész este, és fél éjszaka. A férfiak körülülték, ezzel kivonva magukat a forgalomból. Morgolódtam, mert ettől kissé lapossá vált az este, untam már Jolán receptjeit, és Dezsőné született Ács Marianna gyereknevelési tanácsait. Szilveszterkor valahogy nem ilyen szórakozásra vágyom. Édes párom a malacot szánta az est fénypontjának. Hááát, nem annyira jött be. Eleve irtóztam már a látványtól is. Az összes férfi bűzlött a füsttől, mikor bejöttek a nappaliba az is rögtön valami penetráns szagú hodállyá változott. Szellőztetni nem volt érdemes, a teraszról ugyanaz a meghatározhatatlan szag áradt befelé. És valahogy a malac sem azt a látványt nyújtotta, amit a szakácskönyvben láttunk. Kormos, helyenként égett volt az eszemadta. Igaz a férfiak addigra már kellően alapoztak vodkával, így a siralmas állapotú sült sem tudta kedvüket szegni. Mit mondjak? Kedvenc kutyáink boldogan lakmároztak a fél cocán ami megmaradt. Ha azt mondom ehetetlen volt, nem túlzok. A maga nemében páratlanul rossz volt. Ennyit a malacról. Ne félj, mondja párom, nem lesz sütés. Ettől kicsit megkönnyebbülök, mert a terasz is romokban állt utána, s nincs kedvem az évet meszeléssel kezdeni. Maradunk a szokásos étkeknél és nem lesz semmi baj. Ma még reménykedem, hogy tényleg így lesz mivel Janó telefonált. Megfázott, de reméli a bulira rendbe jön, mert isteni meglepetéssel készült. Most imádkozzak, hogy felebarátom (nem fele, inkább csak negyed), még pár napig gyengélkedjen? No ilyet nem tehetek, csak figyelmeztetem arra a tényre, hogy nincs tűzoltó készülékünk, ha netán valami pirotechnikában gondolkodna. Mára ennyi, megyek és elrakodom a szórakoztató elektronikát, mert Dezső megszállottan szerel meg minden működő berendezést mindaddig, amíg az fel nem mondja a szolgálatot. Kell az nekem, hogy elrontsa a DVD-t vagy a HI-FI-t?



Utoljára változtatva 12-29-2003 @ 01:30 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds