[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 181
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 181


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Nem szokásom...
Ideje:: 11-07-2009 @ 06:06 pm

Nem szokásom idegen tollakkal. Ha mondanivalóm van, megvan a sajátom erre.
De van, amit nem lehet jobban, szebben, mert nem a szavak, a mondatok számítanak.

http://www.youtube.com/watch?v=alycYKNrgXg&feature=related 

És van, akinek sikerült elmondania:

http://www.youtube.com/watch?v=NoWeI7IXVCc

És még a kedvencemet mindenképp ajánlanám.

http://www.youtube.com/watch?v=M3DkDxwS6NA&feature=related

És hogy az apropója ennek az összeállításnak? Túl sokan szeretnék ezt,
ezeket elfeledtetni velünk. Márpedig, ha elvész a nemzeti öntudat, elvész a nemzet...
Nem kéne pedig.



Utoljára változtatva 11-07-2009 @ 06:28 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Móka
(Ideje: 11-07-2009 @ 10:08 pm)

Comment: Köszönöm, hogy közzé tetted.


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 11-07-2009 @ 10:28 pm)

Comment: Móka: Amikor rég, az István a királyban felhangzott a : "Magyarok! Férfiak és asszonyok...", majd Koppány éneke, épp úgy lúdbőrös lettem, mint amikor ezeket a videókat megnéztem. Habár politikusaink mindent megtettek azért, hogy ez elmúljon, még maradt mára is ebből az érzésből. Szeretném, ha minden magyar ember tisztában lenne azzal, hogy mi nem csatlakoztunk Európához. Mi már nagyon rég itt voltunk. És akkor is magyarok voltunk. Talán így, még van esélyünk, hogy megmaradjon a nemzetünk. 100 év múlva már nem leszünk egyéb, mint kisebség. Bocsánat, hogy egy egyszerű: KÖSZÖNÖM helyett idezúdítottam csomó háborgó gondolatomat. De köszönöm, hogy itthagytad kézjegyed, és bizonnyal érezted is, amit én, amikor néztem, hallgattam.


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 11-08-2009 @ 01:35 am)

Comment: Lassacskán nem hiszi el öntudatom, hogy magyarként a legjobb élni. Simándi József gyönyörű dala még visszadja hitem, ahogy hallgatom, de ettől nem lesz munkám és talán egy pár hét múlva már enni sem tudok. Öntudatom pedig akkor azt mondja, nagyon szép dolog, hogy magyarnak vallom magam, de egy bizonyos kor után csak értéktelen kolonca maradok országomnak. Ölellek.Lena


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 11-08-2009 @ 08:52 am)

Comment: lena1: Megintcsak igazságod vagyon. Ámde azért ne feledd: volt már ez az ország a tízmillió koldus országa is! Aztán felakasztották a királyokat, és jobbá lett. Volt munka és kényér. Bár volt kérges tenyér is. De legalább nem hiába, nem másnak, másért: maguknak! A magyarság tudatot talán éppen azért kellene erősíteni, hogy térjen már észre a nép, mert nem összeterelt birkacsorda vagyunk, akik bégetve, vagy anélkül, de tűri, hogy vágóhídra hajtson néhány pásztornak mondott zsivány! Talán fel kellene eleveníteni, hogy ha nem is jellemző erre a népre az összefogás, azért volt rá példa, és annak eredménye is! Az a legnagyobb baj, hogy olyan megírt forgatókönyv szerint zajlik minden, amit már többször eljátszottak, és eredményesen. És most is folyamatosan gyengítik ama öntudatot. Persze... kérdés, hogy lehetsz-e magyar ott, ahol már eladták az országot is? Ahol már a levegő a Spanyoloké, a környezetszennyezési rátánkat is eladták, ahol már csak addig kellesz, addig számítasz kicsit embernek, amíg dolgozni tudsz, ahol lerasszistáznak, ha magyarnak mondod magad... Sorolhatnám... Köszönöm véleményed, s hogy itt jártál!


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 11-08-2009 @ 09:52 am)

Comment: Az a baj a magyarokkal, hogy mindenki csak "pofázik"( elnézést a szóért), de ha valamilyen komoly ügyről, összefogásról van szó, mindenki szárnya szegetten elvonul, sőt akkor már senki nem ismer senkit és Ő...ő aztán ilyet vagy olyat nem mondott, sőt nem is gondolt. Neki jó ahogy van! Pld:én fogyatékosok napközi otthonát nyitok hamarosan, teljesen ingyen- nem kell fizetni semmiért.Milyen választ kaptam az érdekeltektől? Meg kell várni a tavaszt, most hideg van.Na itt eldurrant az agyam! Még ingyen sem kell meleg,foglalkozás,kirándulás, készségfejlesztés, gyógytorna stb.Na ilyenek vagyunk mi: magyarok.Ha Attila felkelne és körül nézne, azonnal szörnyet halna!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 11-08-2009 @ 10:18 am)

Comment: Móka: Teljes mértékben igazad van, többször ezt tapasztaltam én is. Azon is gondolkoztam, miért lehet ez így? (Mert hiszen egyszer volt, hol nem volt egy taxis blokád, és azóta a benzin ára...) Nem tudom, kik s mikor nevelték belénk azt, hogy amikor a vágóhídra hajtanak, ne tiltakozzunk, hanem csak udvariasan érdeklődjünk, hogy elég gyorsan haladunk-e, avagy szaporázzuk. Nem tudom. És a legnagyobb baj, hogy nagyon nem is hiszek abban, hogy ez változni fog. Nem lesz már soha Rákóczi, Kossuth, Dózsa... had ne soroljam. De amit mondasz, az meg még talán a leg lehangolóbb. Köszönöm, hogy visszatértél a bloghoz, gondolataimhoz!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds