[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 614
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 614


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Mit fütyül?
-: veva
Ideje:: 01-29-2010 @ 12:10 am


Amikor gyerek voltam, anyu tanított, hogy a madarak mit is mondhatnak nekünk?!

Amikor jött a tavasz, s egyre többet sütött a Nap, mintha tényleg azt fütyülték volna: Nyitnikék-nyitnikék! Ha fagyos, hideg idők jöttek, olyankor meg azt hallottuk a kertből: Szűrtvégy-szűrtvégy!

Ma reggel is hallottam egy madarat, viszont biztosan tájszólással fütyült, vagy csak azért,  mert ez egy városi madár, de nagyon nehezen találtam ki, hogy mit is akar jelenteni az az öt hang, amit állandóan ismételgetett. Leginkább arra hasonlított: Ne higgy senkinek - ne higgy senkinek!

Csak tudnám, hogy ez most a meteorológusokra, vagy egyéb más tudományt űzőkre vonatkozott?
...pedig a madarak nem hazudnak, úgy gondolom! ;)

 



Utoljára változtatva 01-29-2010 @ 12:10 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 01-29-2010 @ 11:55 am)

Comment: :-))))))))))))))))) De aranyos!!! Mi is figyelgetjük a madarak beszédét itt az ablak alatt reggelente, de lehet, hogy tényleg félrebeszélnek! Ígérgetnek fűt, fát, napsütést. Nem csodálnám, ha eltanulnák tőlünk a jómadárkodást, de az is lehet, hogy egyszerűen csak bepálinkáztak a hideg ellen! :-))))


Hozzászóló: szhiporka
(Ideje: 01-29-2010 @ 06:46 pm)

Comment: Szia Vevácska! Nekem a múltkor a legnagyobb hidegben egy kékszárnyú madár azt csiripelte, hogy tücsök tücsök ne menekülj, és vágyom a nászra. :) Szerinted, ez mit jelenthetett? Szióka!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-30-2010 @ 10:11 am)

Comment: Lehet, hogy félreértetted? Ilyet egy madár biztosan nem mond! Talán a tájszólás miatt volt :) A madarak csak azt fütyülik, hogy "Ne higgy az ígéreteknek! Ne higgy az ígéreteknek!" (de akik nem ígérgetnek, azoknak nyugodtan hihetsz:)


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 02-04-2010 @ 04:47 pm)

Comment: Nekem az a legérdekesebb mikor kettő van belőlük, egy a hálószoba ablak alatti fán a másik vagy 200 méterrel arébb de azért kiabálnak oda-vissza egymásnak:-) Sokszor kiabálnék rájuk hogy menjetek közelebb egymáshoz akkor nem kell ilyen hangosan fütyülni, de úgysem fogadnának szót:-) No, jó madarazást. Üdv Teru


Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-09-2010 @ 10:34 pm)

Comment: Köszönöm, hogy elolvastátok, s titeket is elcsábított a madarak dala egy kicsit! ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------Királylány! Naugye! Szerinted is félrebeszélnek. Bár, hogy bepálinkáztak volna? ;))) Pilinkéző pihe-pille hópehely az üdítő italuk szerintem. Bár tél elején még számomra is mámorító volt elcsípni belőle egyet-egyet a nyelvemmel. Most még nem nagyon bánom, hogy hó van körülöttem, mert csodaszép, és még mindig csak február van, de egy hónap múlva már nem bánom ha legalább 10 fokkal melegebb lesz (bár ez nem kívánságműsor, mert lehet, hogy 30-cal lesz több).---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------Sziporka! Hmmm! Nem tudom sajnos. Mert bár szerda nyakán csütörtök ül, én mégsem tudok tücsökül. ;))) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ -------------------------------------------------------Ági! Lehet, hogy azt fütyülték, de akkor néhány szótagot lenyeltek közben. Olyan tájszólásosan. :D Aki nem ígér, annak könnyebb hinni, ez igaz! ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------Teru! Hmmm! Olyan már velem is volt, hogy szívesen rájuk szóltam volna (nade hiába, tudom!), mert szoktak ők engem éjjeli álmomból is felverni, és utána nem hagynak elaludni, pedig nem is velem beszélgetnek olyankor, csak mint egy hangos kocsma, olyan a táj az efféle éjjeleken. Naszóval! A madarak fura népek! ;)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds