[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 606
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 606


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Samway Titkai II.
-: Teru
Ideje:: 03-29-2010 @ 03:49 pm

Samway Titkai II.

Egy szép, nyári szombat este ismerte meg SamNoWay Szép Vicát. Jobban mondva tájékozott a létezéséről. Szokása szerint kint ült a padon az öregekkel, és szokás szerint pletykáztak. Ezt még a legnagyobb jóakarattal sem lehet másnak nevezni. Ez alkalommal volt ott egy öreg néni is, Stromski Matild. Egy kivénűlt óvónő. Állítólag artisztokrata családból származott, de ezt nem tudja senki bizonyítani sem így, sem úgy. Azt sem tudták róla bebizonyítani hogy nem szűz, mert hát azzal szokott az öreglány dicsekedni. Manapság meg már híre-hamva se nincs a bizonyítéknak bárhogy is igaz, mert a néni már nyolcvan valahány. Elég az hozzá, Matild néni eldicsekdte hogy van egy gyönyörű unokahúga, aki hamarosan jönni fog látogatóba. SamNoWay erre ugyancsak felütötte gyönyörű füleit, mert imádta a nőket, a szépeket meg pláne. Majd seggre esett úgy sietett kikönyörgni Matild nénitől egy meghívást teára ha Vicus megérkezik. Matild néni ezt meg is igérte mert nagy tiszteletben tartott minden firkászt, akkor is ha csak peltyka-újság szerkesztője az illető. Mert a le Köp kizárólag csak pletykákkal foglalkozott, habár ezt tagadta a főszerkesztő.
SamNoWay lázasan készülődött a nagy találkozóra, a haját levágatta, a bajszát kipödörtette, még a pocakból is talán sikerült neki leadni egy ici-picit. Mit meg nem tesz az ember egy nő kedvéért! Egyetlen egy dolog izgatta csak. Ugyanis szegény embernek a pletykázás mellet mégegy nagy baja volt: rettenetes sokat szellentett. Nem tehetett róla, nem akarattal csinálta, de bármennyire is összeszorongatta magát, csak kisuttyant a baj. Elhatározta hogy elmegy orvoshoz, hátha az tudna segíteni neki.
Dr Wong Ping, mert így hívták a hírneves doktor, jól körültapogatta mélyen szenvedő páciensét, itt is, ott is megnyomkodta egy kicsit, de bárhol nyomta meg, a csengő megszólalt.
-Baj, nagy baj - csóválta a fejét a jó doktor. -  Itt egy segít valami, kenni kell hátsót hal olaj, szórni kell foghagyma por és rajtahagyni két nap, akkor kimegy rossz szellem.
-De doktor úr, áldja meg az Isten, nem steak az én seggem hogy bepácolja, itt nem szellemről van szó hanem szellentésről, azt meg szellemüldözéssel hiába kergetné kifelé, jön az magától is. Azon törje a fejét miképp lehetne bentrekeszteni.
-Ja, az más - mondja Dr Wong Ping, - akkor menni tessék bélgyógyász, én szellemet gyógyítok, nem szellentés. Kinai ember nem pingik.

 

Dr Wong Ping

Wong Ping

Nem volt mit tennie, SamNoWay elment a bélgyógyászhoz. Ott aztán tényleg alaposan kivizsgálták kivül-belül, de inkább csak belül mert hogy ott volt a baj. Az orvos megállapította hogy az étkezés lesz itt a fő ok, főleg az étkezésnek az ivás része, amit jórészt bor meg pálinka képezte. Azzal a tanáccsal bocsájtotta el, hogy minden órában csináljon egy pár guggolóst, ilyen alapon egyszerre meg tud szabadulni a feltorzult gázoktól és utána egy kis időre szabad ember lesz.

SamNoWay megjöszönte a tanácsot és még aznap este ki is próbálta a guggolós módszert. Szinte meglepődött milyen roppant hatásos a kúra! Ő maga sem győzte csodálni hogy mennyire fel voltak benne torzódva a dolgok. Mikor végre leállt, megnézte az óráját, mert ki akarta próbálni meddig lélegezhet nyugodtan egy kúra után. Körülbelül 45 perc szabadalma volt. Ezt jó tudni, mondta csak úgy sajátmagának. Mondjuk nem nagy idő, de ha okosan beosztom, sok mindent el lehet érni ennyi idő alatt. Még akkor is a Szép Vica járt eszébe, jobbanmondva a Szép Vica meghóditása, vagy legalább is a ledöntése...

A következő részben megérkezik Szép Vica, biztosan.

SamNoWay a guddolósban

guggolós

 



Utoljára változtatva 03-29-2010 @ 03:49 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zoria
(Ideje: 03-29-2010 @ 03:59 pm)

Comment: Húúú Teru! te tényleg utánajártál a dolgoknak. De legalább tudom hogy amikor gázrobbanásra hasonlító hangot hallok az a torna eredménye és már csukom is be az ablakot a a Főszerkesztőék felől fúj a szél. De azért ugye összejön a szép Vicával? Puszi vali


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 03-29-2010 @ 04:28 pm)

Comment: Na oda a magánéletem :))) Már egy jót se szabad durrantani...egyébként a szép Vicát ezzel vettem le a lábáról...vagyis kábítottam el :))))))))))))))))hahahahaaha


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 03-29-2010 @ 04:31 pm)

Comment: Kedves Valikám. Neked bizony nagyon kell vigyázni, mert habár ez a történet még mindig a főszerkesztő nagyapjáról szól, drága Samink sokat örökölt tőle, különösen az ilyen érzékeny dolgokat...Tudod, családi hagyaték, stb:-)))))))))))) De majd jön a főszerkesztő úr is ziccer----akarom mondani sorba, ha oda érünk. És Vicuska jön, igérem:-)))


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 03-29-2010 @ 04:33 pm)

Comment: Kedves Főszerkesztő úr, ne ugorjon bele nyakig, mert a szép Vica a kegyed nagyapjáé volt, kegyednek majd irunk másikat, esetleg kérhet egyet model szerint:-))))))


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 03-29-2010 @ 04:43 pm)

Comment: Jajjj, Terukám! Nem illik más baján nevetni, de hasam fogtam a röhögéstől, míg olvastalak! Már alig várom a szép Vicát! So puszi: Nefi


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 03-29-2010 @ 04:46 pm)

Comment: Kedves Neffim, ezen a bajon csak nyugodtan nevess, nem sértődik meg senki:-))) Köszönöm hogy itt voltál Szeretettel Teru


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-30-2010 @ 12:27 pm)

Comment: Tessék Szomsz, ki vagy pletykálva...nagyon jó lett Teru...pussz:))))


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 03-30-2010 @ 02:26 pm)

Comment: Szia, Blue, köszi hogy bejöttál egy percre ebbe a pletyka bandába:-)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.25 Seconds