[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 624
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 624


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Újra itt!
Ideje:: 04-04-2010 @ 12:53 pm

Már lassan egy éve "eltűntem" innen... Nem direkt volt, így hozta a sors, az élet, vagy én akartam ezt... Eléggé sok minden történt, például már új év van, 2010., ami cseppet sem jobb az előző esztendőnél. Azon kívül, hogy csodálatos barátokra leltem, akik mindig mellettem állnak, sajnos sok mindenkit elvesztettem, akik fontosak voltak nekem...
Azzal kezdeném, hogy nagyjából összeszedem, mi történt velem tavaly május óta. Sikeresen levizsgáztam, a vége 83% lett. Munkát kerestem, nem sikerült találni. Felvettek főiskolára, de nem vált be a web - programozó szak. Újra jelentkeztem másik szakra, de lehet, hogy halasztok, ha felvesznek... Szereztem néhány "barátnőt", akikről kiderült, hogy nem is igazán azok. Nagy SP (Éder Krisztián) rajongó lettem, s bár nem járok már olyan sok koncertjére, szeretem a zenéjét. Ezek még átlagos dolgok voltak... Most jön a fekete leves.
Életem legnagyobb holtpontja október 30-án ért utol. Reggel éppen a fürdőszobában készülődtem, tesómmal suliba indultunk... Hallottam a telefon csörgését. Még most is összeugrik a gyomrom... Éreztem, hogy valami nem oké. Egyszer csak anya berontott, rászóltam, hogy még nem végeztem. mire közölte, hogy meghalt a mama. Az én mamikám! Tudom, hogy beteg volt, le volt épülve, de engem annyira megviselt, hogy mai napig nem tettem túl magamat rajta. November 4-én temettük el. Szemem előtt látom a koporsót, benne őt, hamuszürke arcát... Hetekig rémálmok gyötörtek, s manapság is előfordul, hogy vele álmodom. Ez a gyász kísér azóta is. Rányomta a bélyegét a szilveszterre, amikor is a Himnusz alatt sírni kezdtem, s órákig nem tudtam abbahagyni. Az új év első hónapja pedig újabb veszteséget hozott: Szabi elhagyott. Kegyetlen, primitív, gyerekes és gyáva módon iwiwen közölte, hogy vége, nem úgy érez, mint régen, különben is, nagy a távolság, nem vagyunk egyformák és görbe a hátam... Ezt így írta le, szó szerint. Kétségbe esve hívtam volna, hogy miért? Miért így? De nem vette fel. Azóta sem beszéltünk.
Eltel két hónap. Néhány kalandom volt, de annyit is ért. Én megmondtam: nem tudok többé hinni a pasiknak. Egyszerűen nem megy. Bókolhatnak, mondhatnak bármit. Nekem megmarad a tánc... Tavaly ősz óta táncolok, főleg hip-hop-ot és modernt. Karácsonyi műsort is adtunk, életem első fellépése volt (Szabi el se jött, mindegy...). Az óta túl vagyok már több "turnén". Ez lett az életem, a menedékem. S ennek köszönhetem a barátnőimet, Nikolt és Daját, aki egyben a tanárunk. Megéltünk annyi mindent együtt, felsorolni is nehéz. És a java még hátra van! Jön a nyár, s az őszi nagy show, amire készülünk.
Egyébként pasik terén most nagyon meg vagyok kavarodva. Nem is tudom igazán megfogalmazni a dolgot. A lényeg, hogy nehezen fogok új kapcsolatba kezdeni, ha egyáltalán képes leszek még rá. Lehet, hogy erős vagyok, de néha a legkeményebb ember is megtörik, és azt mondja, hogy elég volt! Nekem pedig már nagyon elég mindenből...
Helyzetjelentésről ennyit. Kb. életem egy szeletkéjét tudtam most felvázolni... Nehéz mindent összeszedni. Csak az elmúlt héten annyi minden történt velem, hogy holnapig itt ülhetnék a gép előtt. Majd igyekszem gyakrabban erre jönni... :)


Utoljára változtatva 04-04-2010 @ 12:53 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 04-04-2010 @ 02:27 pm)

Comment: Nagyon örülök Neked Regina! A mamád biztos figyel, hogy értékes ember legyél. Lépj túl a csalódásokon, keress új utakat. S meglásd boldog leszel! Szerencsére nem minden pasi "disznó"...Szeretettel: Lyza


Hozzászóló: Emericus
(Ideje: 04-04-2010 @ 09:53 pm)

Comment: Kedves Regina! Szigorúan materialista tudattal is úgy tudom, hogy az idő csak egy koordináta! Ami, aki létezett, az most is ott van valahol! Semmi és senki sem tűnik el nyomtalanul! S ha magadba nézel, tudod, hogy a holtak beépülnek az élők lelkébe, megváltoztatnak, továbbélnek Benned...


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-04-2010 @ 10:42 pm)

Comment: Részvétem a Mamád miatt :(((( Örülök, hogy újra hallatsz magadról. Az idő sokmindent be fog gyógyítani, légy türelemmel magaddal szemben is. Az igazit is meg fogod találni, keresni sem kell, majd jön az magától, leginkább akkor, amikor nem is várod...:)))) Sok sikert a tánchoz, az egy szuper dolog...:))))


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 04-07-2010 @ 09:12 am)

Comment: Szia! Ősi tanács: Írj! Jót fog tenni a lelkednek. Ne zárkózz be (második tanács), nem érdemes (ez meg a tapasztalat). És gondolj arra, hogy nem veszteség ért, hanem új lehetőségek nyíltak előtted. Új kapcsolatra, új ismeretségekre. Vidámabb napokat kívánok!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.25 Seconds