[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 622
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 623

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Búcsúzás
Ideje:: 12-27-2010 @ 01:22 pm

Hamarosan véget ér ez a borzalmas év. Igen, szörnyű volt. Bár történtek jó dolgok is, eltörpülnek a mellett, hogy még mindig ugyanott vagyok, még mindig csak űrt érzek, hogy nincs mellettem senki.
Voltam a temetőben tegnap. Ki lehet érte nevetni, meg őrültnek nézni, de beszéltem mamához. Muszáj voltam kiadni magamból a fájdalmat, elmondani neki, ami egy éve nyomasztott már. Lehet, hogy tudta, érezte, de ki akartam mondani hangosan, hogy biztosan hallja... S kértem tőle útmutatást. Mert most nagyon nem látom, merre kéne mennem. Rettentően bizonytalan vagyok mindenben. Ha valaki, ő mindig rálátott a dolgokra. Úgy hiányoznak a régi beszélgetéseink! Bő fél órát biztosan ott voltam vele... Emlékszem, régebben órákra eltűntünk beszélgetni mindenféléről. Nagyon hiányzik ez nekem! Mert senkivel sem olyan, mint vele... Rájöttem, hogy sosem fogom kiheverni. Elfogadtam ezt a fájdalmat, és nem cipelem, hanem úgymond táplálkozok belőle. Táplálja tovább a szeretetet, amit mami iránt éreztem. Ez a veszteség mindig emlékeztetni fog rá. Lesz még nap, mikor görcsösen zokogva ülök az ágyon, s lesz olyan, mikor kacagva nézek egy számomra kedves fényképet. Persze, jobban örülnék, ha mami még élne. Sírok, ha szülinapja van, sírok húsvétkor, karácsonykor, szilveszterkor, halála évfordulóján. Percekre átadom magam a fájdalomnak, ezzel kiadom magamból, ami nyomaszt. És most elmentem egyedül a temetőbe, hozzá, hogy elmondjam neki, mit érzek. Hogy mennyivel másabb minden, mióta ő nincsen... Aztán voltam a házánál is. Mennyi emlék, mennyi év! Jó volt kicsit visszatekinteni a múltba, de tudom, hogy a jelenre és a jövőre kell koncentrálnom.
Még vár rám három vizsga, aztán kicsit pihenhetek a második félév előtt. Rám is fér. Hirtelen belecsöppentem a főiskola forgatagába, megismertem sok embert. Most fura minden. Nagyjából beleszoktam a dolgokba, tetszik is ez a szak. Még, ha csak ugródeszkának is szánom egy következőhöz, jó itt lenni, bár néha elvágyódom, más utakra. Néha még nem tudom, hol a helyem...
Idén már nem hiszem, hogy írok ide. Boldog, békés ünnepet utólag is és Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! Megyek, építem a jövőmet...

Redzsina86 ;)


Utoljára változtatva 12-27-2010 @ 01:22 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 12-27-2010 @ 06:08 pm)

Comment: Neked is minden jót az Új esztendőre!


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 12-30-2010 @ 10:19 am)

Comment: BUÉK Neked! Attila!


Hozzászóló: tiszavirag
(Ideje: 12-30-2010 @ 10:36 pm)

Comment: Boldog Új Évet neked is! Nem egyszerű beleszokni a "védett" iskolapadból az Életbe... és ez még mindig csak a kisbetűs Élet, bár már nagy az első betűje..... Az természetes ha hiányzik valaki. Sose szégyeld kimutatni az érzéseidet, őszintén könnyebb az élet. A sorsot nem mindig tudjuk megváltoztatni, de a nézőpontunkat igen. Próbálj mindenben keresni valami jót. Az is mindig benne van a dolgokban, akkor is, ha néha nehéz megtalálni. Remélem a következő szavaid vidámabbak lesznek. :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.20 Seconds