Születésnap Cipő nélkül...
Dátum: Február 24, vasárnap, 20:00:19
Téma: Kultura


A korábbi kezelések, műtétek alkalmával Cipő utalást tett arra, hogy a szívátültetést nem tartaná megoldásnak.



Ma 16.00 órakor kezdődött a nagy múltú Kossuth Klubban a Republic együttes 23. születésnapi találkozója.

Először megtekinthettük a 2007-ben a "Filmmúzeum" csatorna által készített dokumentum filmet, melyből sok érdekesség mellett az is kiderült, hogy gyermekként - az éppen életéért küzdő Cipő (Bódi László) - festő, F1-es pilóta vagy zenész szeretett volna lenni.

Láthattuk, hogy a zenekar első két tagja Bódi László és Tóth Zoltán volt, utoljára csatlakozott a csapathoz Boros Csaba.
Az együttes a Halak jegyében alakult, innen a címer is.

Nagy László Attilát a dobost, Cipő két évre befogadta az otthonába.

Egyre inkább erősödött bennem az érzés, hogy ez egy nagy család.

Kiváló csapat a Republic, példamutató a zenekar munkabírása és az, ahogyan a közönséget megbecsülik, kiszolgálják.

A film után, Nagy Feró köszöntötte a zenekart, visszaemlékezve az első közös koncertjükre.

A rajongókat, barátokat, Laci állapotáról Prof. Merkely Béla tájékoztatta.

Elmondta, hogy az elvégzett CT vizsgálat alapján morfológiai elváltozás nincs az agyában és egyéb elváltozást sem találtak, a szíve kb. 33%-ot teljesít az ilyenkor elvárható egészséges szívhez képest.

Mivel a korábbi kezelések, műtétek alkalmával Cipő utalást tett arra, hogy a szívátültetést nem tartaná megoldásnak, most csak várni lehet.

A professzor úr szerint átültetéssel 90%-os lenne a túlélési esélye.

Az együttes hangsúlyozta, hogy a végsőkig kitartanak Laci mellett.

Ma nem volt Republic koncert - a Zoom együttes játszott pár számot -, de reméljük még sokszor hallhatjuk és láthatjuk az együttest természetesen a Cipővel együtt!













Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=3136