Puzsér Róbert: "Jakab Péter nem pusztán utolsó, jellemtelen áruló, de egy pszich
Dátum: április 05, kedd, 19:59:03
Téma: Életünk napjaink


"Kevés jellemtelenebb politikus létezik Budapest főpolgármesterénél, a Párbeszéd nevű piócapárt társelnökénél, az örökös mamlasznál és hazudozónál


– de még ebbe a főváros ellenzéki identitását fenntartani hivatott politikai karrieristába is több tisztesség szorult, mint az egykor és jelenleg őt kitartó szervezetek elnökeibe meg a legújabb kori magyar történelem megrontójába, a harmadik köztársaságot elkúró Gyurcsány Ferencbe s az ő jobbikos jobbágyába, Jakab Péterbe" - kezdi választási értékelőjét Puzsér Róbert az Indexen.

A publicista írásában azt kifogásolta, hogy vasárnap este "az ellenzéki összefogás csúfos összeomlása után az O1G-koalíció eredményváróján Márki-Zay Péter mellett mindössze két politikus lépett színpadra: Donáth Anna és Karácsony Gergely".

"Az MSZP meg az LMP társelnökei az eredmények hallatán úgy felszívódtak a rendezvényről, mint bárhonnan, ahol valaha is kiállást vártak tőlük: Horn Gyula egykori kormánypártja és Schiffer András egykori zöldpártja a semmibe vezető út utolsó állomásán futott össze s vált eggyé" - írta Puzsér.

Jakab Péterrel kapcsolatban erős kritikát fogalmazott meg Puzsér: "Jakab Péter a jelek szerint nem pusztán utolsó, jellemtelen áruló, de egy pszichopátiás hazudozó, akinek van pofája ezt azok után előadni, hogy saját kezűleg verte szét a Jobbik húszszázalékos szavazótáborát, és az egykori nemzeti radikális pártot egy lájkvadász Facebook-oldallá gyalázta le. Jakab Péter az elmúlt hónapokban ott és azt rakott keresztbe Márki-Zay Péternek, ahol és amit csak bírt".

A publicista a legfőbb felelősnek Gyurcsány Ferencet tartja. "A harmadik köztársaság elveszejtője most Márki-Zay Péterre mutogat, mondván, hogy nem volt elég jó kapitány. Nos, ebben bizony sok igazság van – a legfőbb hibája kapitányként pedig az volt, hogy megtűrte a hajón őt, Gyurcsány Ferencet, akinek Orbán Viktor egy országot és most már zsinórban négy kétharmados győzelmet köszönhet, aki miniszterelnökként szétverte a baloldalt, azóta meg a roncsok elpusztításán dolgozik, miközben az ellenzék fennmaradó része hiába küzd azért, hogy valahogy kezelje azt a mindent elemésztő erkölcsi válságot, amelyet okozott."

Forrás: https://www.atv.hu/belfold/20220405/puzser-robert-jakab-peter-nem-pusztan-utolso-jellemtelen-arulo-de-egy-pszichopatias-hazudozo





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=3222