[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 199
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 199


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Próza: Fehér izzás
molnarpeter

Július végére hatalmas dinnyék zöldelltek a ház mögött, szedték, szekérre rakták és bevitték a nánási piacra eladni.
Adminisztrálta: Lacoba Ideje: Március 06, péntek, 17:41:45 (1386 olvasás)
(Tovább... | 4487 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: A Jégkirálynő imája
Kata01

...
Adminisztrálta: Lacoba Ideje: December 18, csütörtök, 21:34:55 (2321 olvasás)
(Tovább... | 3924 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: SEBZETTEK ÖSVÉNYEIN
Welentze

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Augusztus 25, hétfő, 15:59:41 (1779 olvasás)
(Tovább... | 10932 betű van még | 11 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: A magány hosszú percei
locseigabor

Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 22, kedd, 21:19:50 (1326 olvasás)
(Tovább... | 7438 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: Ahogy gondolod...
locseigabor

Naiv emberek sokasága elhiszi mind-azt, amit a reklámok hirdetnek, közölnek.
Adminisztrálta: Lacoba Ideje: április 17, csütörtök, 18:54:45 (1081 olvasás)
(Tovább... | 7635 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Próza: Boldog borongós nap
sbpaul

/Korhadt faajtók. Ablakok, melyekről lepereg a festék, s festék alatt penészgomba uralkodik. Már semmi sem a régi./
Adminisztrálta: Lacoba Ideje: Február 12, kedd, 06:07:36 (1413 olvasás)
(Tovább... | 7667 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: Két látogató
sbpaul



Megjegyzés: 2007. Szeptember 19.- Október. 20.
*novella
Adminisztrálta: Veva Ideje: Január 24, csütörtök, 19:30:13 (807 olvasás)
(Tovább... | 5622 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: Szerencsés pillanat
kormi

Amikor az embernek gondjai vannak kihez tud fordulni?A barátaihoz. De ha éppen csorbát szenved bennük? Természetesen a szüleihez.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Január 22, kedd, 17:19:15 (1543 olvasás)
(Tovább... | 2925 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: Zsófi az állatkertben
csincsi

Az állatkertben a négy éves Zsófi ketrectől ketrecig vonszolta keresztapját, közben csilingelő hangon énekelt. Néha egy - egy zavarba ejtő kérdéssel szakította meg énekét. Ilyenkor keresztapja egy fanyar mosollyal próbálta leplezni szorult helyzetét. Kitérő zavaros válasszal kísérelte meg elterelni a pici lány figyelmét. Zsófi nem adta fel egy könnyen, és a miértek sorozatát zúdította imádott keresztapja fejére.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Január 14, hétfő, 22:27:14 (1475 olvasás)
(Tovább... | 1804 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: Neheztelés - regény részlet
zafir

Múltunkkal, amely erős befolyást gyakorol jelenünkre, sok esetben nagyon nehéz szembe nézni, de ha érteni akarjuk környezetünket és önmagunkat, időnként kénytelenek vagyunk megtenni.
Adminisztrálta: Veva Ideje: December 03, hétfő, 08:33:33 (565 olvasás)
(Tovább... | 7891 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Próza: Morisonnak2.
Sheila

Egy késő nyári délutánon jól öltözött 40-es férfi ballagott lassan hazafelé az úton. Sétáról térhetett haza, mert fekete cipőjét belepte a por. Hosszú aranygombos bambuszpálcáját a hóna alatt vitte, kék szemében, mintha egész elveszett élete tovább élt volna mely sajátosan elütött napbarnította bőrétől, nyugodtan nézett körül vagy le az alkonyborongásban elterülő birtoka felé.

Adminisztrálta: Veva Ideje: November 16, péntek, 19:43:11 (685 olvasás)
(Tovább... | 5967 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Próza: A tenger
csincsi

A nő állt a hatalmas teraszon és hallgatta a tenger zúgását. Már egy éve várt erre a pillanatra, hogy újra hallja ezt a csodás muzsikát.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Október 22, hétfő, 19:22:14 (1056 olvasás)
(Tovább... | 1655 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: A fiatalság titka
csincsi

Bözsi néni volt a mi vígkedélyü, jó humorú szomszéd asszonyunk. Gyurka bácsi a szomszéd magas, szikár, szőlőhegyet, pincét, jó bort és focit kedvelő, vérbeli szentjobbi ember volt. Jó apámmal együtt oszlopos tagja a falusi foci csapatnak.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Október 17, szerda, 20:35:01 (1160 olvasás)
(Tovább... | 4056 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: Szivárvány
Angeli

A sétálóutca egyik kávézójának reklámernyője alatt gubbasztott a festő, az ősz eleji, meglepetésszerűen érkező zápor zavarta be alá.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Szeptember 25, kedd, 22:16:50 (1317 olvasás)
(Tovább... | 7692 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: Felhőváros
Agora

Ha az ember magányos hajlamos kisebb fokú örültség elkövetésére. Miért? Mert társas lények vagyunk. A magány fájdalmas
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Szeptember 25, kedd, 22:16:20 (1043 olvasás)
(Tovább... | 12140 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: A barlang
Rien25

Kicsit hosszú, remélem, mégis ad valamit nektek ez a novella ami az elveszett álmokról szól.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Augusztus 30, csütörtök, 18:48:03 (1023 olvasás)
(Tovább... | 29143 betű van még | 5 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: Ébredés
zafir

Álmaink többsége csak napi problémáink feldolgozását szolgálják. De vannak különleges, jósálomnak nevezhető álmaink is.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Augusztus 03, péntek, 09:32:46 (678 olvasás)
(Tovább... | 6277 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Próza: VISSZATÉREK
incike

Adminisztrálta: Veva Ideje: Június 22, péntek, 20:59:12 (1090 olvasás)
(Tovább... | 505 betű van még | 8 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: Dove Sono
zsuzsuzsu

A sima, azúrkék tengeren csak apró hullámok fodrozódnak, s napsugarak szikráznak... Gyermekkacaj, szinte bugyborékol a két fiú nevetése, mivel a fagyit, nekik, a Felnőtt Férfiaknak MACIS tányérban hozták! Danika Dávidnak szamárfült mutat, melyet a felszolgáló fiú magára vesz.
Gyorsan távozunk, úgyis csak rövid időre jöttünk ki.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Június 11, hétfő, 19:27:49 (1272 olvasás)
(Tovább... | 2811 betű van még | 7 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: Mese a vágyakozásról
zsuszi

Néha azt hisszük, hogy a lelkünk kemény és sérthetetlen. Aztán egyszercsak meghalljuk a zenét, a hangot és akkor menni kell... Menni kell????
Adminisztrálta: Veva Ideje: Május 20, vasárnap, 21:59:38 (1153 olvasás)
(Tovább... | 7297 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: Leonard
Csilike

FONTOS! Kérek valódi fejlesztő jellegű javitó kritikákat. Köszönöm szépen előre is.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Május 18, péntek, 08:02:19 (1760 olvasás)
(Tovább... | 14215 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: Emlékek
Angyalibaby

Detti megint késésben volt. Barátnői biztos ott állnak a metrónál, rá várnak. Nehéz volt össeegyeztetni ezt a délutánt, de már el kell kezdeni a karácsonyi ajándékvadászatot, s azt a gyerekek nélkül a legegyszerűbb.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Május 08, kedd, 22:58:53 (983 olvasás)
(Tovább... | 4617 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: Fele mese, fele méz
veva

Egyszervolt - de aztán soha többé - két királya egy országnak, Kacifántiának.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Május 04, péntek, 06:50:20 (620 olvasás)
(Tovább... | 3070 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Próza: Bányai Tamás: Ingyen szerelem
thomba

Calmarius nagy népszerűségnek örvendett Rómában, nemcsak, mert tisztességes római patricius volt, de egy jólmenő üzlet tulajdonosa is.
Adminisztrálta: Veva Ideje: április 25, szerda, 20:54:22 (1262 olvasás)
(Tovább... | 6328 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: A vihar I. rész
csincsi

Az évek folyamán, már hozzászokott Hella nyughatatlan természetéhez. Tudta, hogy ilyenkor békén kell hagyni. Kétesélyes a dolog. Vagy belenyugszik a helyzetbe, vagy elindul a feje után – Most a menés következik – gondolta, és nem marasztalta.
Adminisztrálta: Veva Ideje: április 10, kedd, 14:26:04 (1439 olvasás)
(Tovább... | 6447 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: Könnyű préda
thomba

Bányai Tamás

Előzmény

Mária váltig állította, hogy Joe Howard egy közönséges szélhámos, aki nyilvánvalóan a pénzre utazik, ráadásul pitiáner szélhámos, beéri gyorsan megszerezhető, könnyű prédával is.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Március 30, péntek, 09:41:17 (677 olvasás)
(Tovább... | 10074 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Próza: Az öreg Sinór
csincsi

A pénz a zsebén keresztül perzselte a testét, ettől még szomjasabb lett. A lelke is kiszárad az embernek ebben a hőségben, nem csak a torka, gondolta, amikor belépett a fóliasátorba. Lelki szeme előtt egy üveg sör lebegett.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Március 29, csütörtök, 10:34:44 (835 olvasás)
(Tovább... | 5516 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: Lelkek tavasza 2.rész
bg

Emma az évek során hozzászokott a maga szabta életvitelhez, saját elképzeléseit próbálta a gyakorlatba ültetni, meg akarta tanulni, hogyan állhat helyt egyedül is a világban.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Március 27, kedd, 00:02:54 (820 olvasás)
(Tovább... | 4846 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: Lelkek tavasza 1.rész
bg

Bíznék benne nem időtrabló írásom, ezért szeretném igényelni a kapható kritikát egy műértőtől. Köszönettel : Gergely
Adminisztrálta: Veva Ideje: Március 21, szerda, 20:06:59 (898 olvasás)
(Tovább... | 4429 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: Céltalan utakon
Minilany

Egy régebbi prózám...
Adminisztrálta: Veva Ideje: Február 20, kedd, 20:46:40 (841 olvasás)
(Tovább... | 4592 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds