[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 244
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 245

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Kezdő



[ Új kategória kiválasztása ][ Mű beküldése a mazsolázóba ][ Mazsolázó listázó ][ Mazsolázó archivum ]

Vers: Tél herceg és nyár arája
ekome

/./
Adminisztrálta: Lacoba Ideje: Május 15, péntek, 08:30:32 (1051 olvasás)
(Tovább... | 684 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: Hiányod
ekome

-
Adminisztrálta: Lacoba Ideje: Május 05, kedd, 07:02:55 (1804 olvasás)
(Tovább... | 258 betű van még | 1 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: Árnyékom
matasicsi

-
Adminisztrálta: Lacoba Ideje: Március 27, péntek, 00:46:53 (1427 olvasás)
(Tovább... | 657 betű van még | 1 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: Az ígéret földje
Nanti

Nem mondhatom, hogy szétrobbant a nagy nagy jókedv
szememben néha incselkedik a sós nedv!
Adminisztrálta: Lacoba Ideje: Február 24, kedd, 05:57:57 (1392 olvasás)
(Tovább... | 1177 betű van még | 4 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: Á-lom
gardner

Fura lepel
lelked nem fedi el



Adminisztrálta: Lacoba Ideje: December 17, szerda, 08:13:26 (1041 olvasás)
(Tovább... | 297 betű van még | 1 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: A képzelet játéka
Minilany

*
Adminisztrálta: Lacoba Ideje: November 24, hétfő, 12:35:58 (1336 olvasás)
(Tovább... | 1825 betű van még | 4 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: Csend
Kondrakati

/
Adminisztrálta: Lacoba Ideje: Szeptember 01, hétfő, 17:03:27 (1047 olvasás)
(Tovább... | 400 betű van még | 1 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: Édesanyámnak
Alinka

/Köszönöm, hogy vigyázol rám/
Adminisztrálta: Lacoba Ideje: Február 10, vasárnap, 18:32:24 (2103 olvasás)
(Tovább... | 551 betű van még | 2 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Próza: Szerencsés pillanat
kormi

Amikor az embernek gondjai vannak kihez tud fordulni?A barátaihoz. De ha éppen csorbát szenved bennük? Természetesen a szüleihez.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Január 22, kedd, 17:19:15 (1541 olvasás)
(Tovább... | 2925 betű van még | 3 hozzászólás | Próza | Pontok: 0)

Próza: Zsófi az állatkertben
csincsi

Az állatkertben a négy éves Zsófi ketrectől ketrecig vonszolta keresztapját, közben csilingelő hangon énekelt. Néha egy - egy zavarba ejtő kérdéssel szakította meg énekét. Ilyenkor keresztapja egy fanyar mosollyal próbálta leplezni szorult helyzetét. Kitérő zavaros válasszal kísérelte meg elterelni a pici lány figyelmét. Zsófi nem adta fel egy könnyen, és a miértek sorozatát zúdította imádott keresztapja fejére.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Január 14, hétfő, 22:27:14 (1473 olvasás)
(Tovább... | 1804 betű van még | 2 hozzászólás | Próza | Pontok: 0)

Próza: Morisonnak2.
Sheila

Egy késő nyári délutánon jól öltözött 40-es férfi ballagott lassan hazafelé az úton. Sétáról térhetett haza, mert fekete cipőjét belepte a por. Hosszú aranygombos bambuszpálcáját a hóna alatt vitte, kék szemében, mintha egész elveszett élete tovább élt volna mely sajátosan elütött napbarnította bőrétől, nyugodtan nézett körül vagy le az alkonyborongásban elterülő birtoka felé.

Adminisztrálta: Veva Ideje: November 16, péntek, 19:43:11 (685 olvasás)
(Tovább... | 5967 betű van még | Írd meg a véleményed! | Próza | Pontok: 0)

Próza: A tenger
csincsi

A nő állt a hatalmas teraszon és hallgatta a tenger zúgását. Már egy éve várt erre a pillanatra, hogy újra hallja ezt a csodás muzsikát.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Október 22, hétfő, 19:22:14 (1056 olvasás)
(Tovább... | 1655 betű van még | 2 hozzászólás | Próza | Pontok: 0)

Próza: A fiatalság titka
csincsi

Bözsi néni volt a mi vígkedélyü, jó humorú szomszéd asszonyunk. Gyurka bácsi a szomszéd magas, szikár, szőlőhegyet, pincét, jó bort és focit kedvelő, vérbeli szentjobbi ember volt. Jó apámmal együtt oszlopos tagja a falusi foci csapatnak.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Október 17, szerda, 20:35:01 (1160 olvasás)
(Tovább... | 4056 betű van még | 4 hozzászólás | Próza | Pontok: 0)

Próza: Felhőváros
Agora

Ha az ember magányos hajlamos kisebb fokú örültség elkövetésére. Miért? Mert társas lények vagyunk. A magány fájdalmas
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Szeptember 25, kedd, 22:16:20 (1043 olvasás)
(Tovább... | 12140 betű van még | 1 hozzászólás | Próza | Pontok: 0)

Próza: A barlang
Rien25

Kicsit hosszú, remélem, mégis ad valamit nektek ez a novella ami az elveszett álmokról szól.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Augusztus 30, csütörtök, 18:48:03 (1023 olvasás)
(Tovább... | 29143 betű van még | 5 hozzászólás | Próza | Pontok: 0)

Vers: Maroknyi csend
lenaneni

Mivel a verseimet még senki nem merte megkritizálni, mert volt annyi eszem, hogy csak olyanoknak mutassam, akik azt mondták róluk, hogy szépek, kezdem a kezdő szinttel. De igérem, hogy a következőkben rábotorkálok az aknamezőre is, mert tényleg kiváncsi vagyok egy őszinte és kemény véleményre.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Július 29, vasárnap, 20:59:48 (1284 olvasás)
(Tovább... | 637 betű van még | 10 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: Keresem a szerepem
Ano

Valaki eljátszotta már a szerepem.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Július 07, szombat, 18:00:43 (602 olvasás)
(Tovább... | 531 betű van még | 1 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: Értéktelen
aurora88

" Ha a pénz az Úr... "
Adminisztrálta: Veva Ideje: Június 24, vasárnap, 21:52:04 (1298 olvasás)
(Tovább... | 1430 betű van még | 12 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: Ha éjjel...
kismezei

Új vagyok ezen az oldalon, költőnek pedig újrakezdő. Ezt a Mazsolázót azért kipróbálom, ha nem baj. Kíváncsi vagyok, mi történik itt.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Június 18, hétfő, 16:06:20 (821 olvasás)
(Tovább... | 634 betű van még | 3 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: Ne is lássalak!
Anonymous

Ég veled rég megunt kedvesem,
kívánom, többé ne lásson szemem!
Adminisztrálta: Veva Ideje: Június 14, csütörtök, 22:14:00 (672 olvasás)
(Tovább... | 168 betű van még | 1 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: Halálom óráján
feher_rozsa

Utolsó órám örök Szerelem.
Jer' ide, hadd fogom még kezedet!
Elszállt az idő, messze a múlt,
a fiatalságunk a történelem tengerébe fúlt.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Május 13, vasárnap, 17:58:01 (1320 olvasás)
(Tovább... | 1047 betű van még | 2 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Próza: Lelkek tavasza 2.rész
bg

Emma az évek során hozzászokott a maga szabta életvitelhez, saját elképzeléseit próbálta a gyakorlatba ültetni, meg akarta tanulni, hogyan állhat helyt egyedül is a világban.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Március 27, kedd, 00:02:54 (820 olvasás)
(Tovább... | 4846 betű van még | 2 hozzászólás | Próza | Pontok: 0)

Próza: Lelkek tavasza 1.rész
bg

Bíznék benne nem időtrabló írásom, ezért szeretném igényelni a kapható kritikát egy műértőtől. Köszönettel : Gergely
Adminisztrálta: Veva Ideje: Március 21, szerda, 20:06:59 (898 olvasás)
(Tovább... | 4429 betű van még | 2 hozzászólás | Próza | Pontok: 0)

Vers: Impresszió
Eroica

Fölém hajolsz,
behunyom a szemem,
szempilláim alatt
szivárványszíneket
játszik a szerelem.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Március 04, vasárnap, 20:06:12 (1046 olvasás)
(Tovább... | 668 betű van még | 13 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: A Messzeség!
lena1

A Messzeség!
Adminisztrálta: Veva Ideje: Február 27, kedd, 07:11:30 (1104 olvasás)
(Tovább... | 502 betű van még | 7 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: Örök szerelem
lena1

Örök szerelem!
Adminisztrálta: Veva Ideje: Február 26, hétfő, 12:39:03 (1320 olvasás)
(Tovább... | 398 betű van még | 19 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: Az éj!
lena1

Leszáll a sötét éj a földre,
A csillagok felsorakoznak.
Adminisztrálta: Veva Ideje: Február 24, szombat, 12:04:55 (613 olvasás)
(Tovább... | 270 betű van még | 12 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: Különböző mégis megmarad
Minilany

Igyekeztem 3 versszakba tömöríteni a lényeget...
Adminisztrálta: Veva Ideje: Február 23, péntek, 10:51:39 (600 olvasás)
(Tovább... | 425 betű van még | 1 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: A versírás az életem!
lena1

Odaát!
Kinéztem magamnak egy távoli csillagot.
Azt, amelyik olyan fényesen rám ragyog.
Talán a te lelked sugarát tükrözi vissza?
Attól olyan fényes és átlátszóan tiszta?
Adminisztrálta: Veva Ideje: Február 22, csütörtök, 20:12:39 (3363 olvasás)
(Tovább... | 1605 betű van még | 6 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Próza: Céltalan utakon
Minilany

Egy régebbi prózám...
Adminisztrálta: Veva Ideje: Február 20, kedd, 20:46:40 (841 olvasás)
(Tovább... | 4592 betű van még | 4 hozzászólás | Próza | Pontok: 0)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds