A kirakatot Máté László (winner) állította össze és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: Február 03, hétfő, 08:31:38
Téma: 264. szám


Emberi sorsok! Általában ritkán gondolunk rá, csak megéljük. Ám ha történik valami és ez megváltoztatja a sorsunkat az minket is megváltoztat. Hol jó, hol rossz irányba.
És ha az illető mellett pont ott van egy múzsa és homlokon csókolja, biztos, hogy olyan csodálatos alkotások születnek, mint amilyeneket most itt a kirakatban is találhattok.

Kérdezhetitek mi történt velük?
Van, aki belefáradt az örök vándorlásba, abba, hogy csak rója az utakat, és elmeséli milyen fárasztó ez a végtelen utazás.
Van, aki titkon várja a változást, és segítségül a hitet hívja. Reméljük így talál megnyugvást.
Van, aki egy egész élet fájdalmát tárja elénk. Félelmetesen fájdalmas kiutat tár elénk. Csak reméljük, hogy fikció.
Megint más újra tervezné az egész félresiklott világot. Milyen igaza van. Kár, hogy lehetetlen megváltoztatni.
És akinek nőként keményebbnek kell lennie, mint egy férfinak. Vajon honnan merít ehhez erőt?
Végül, aki a szerelemben ég hamuvá? Bizunk benne, hogy Fönixként fog újra születni.
És a végén, végre valaki, aki elégedett a sorssal.
Igen, erre mondják, hogy emberi sorsok





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=2101