A kirakatot felkérésünkre műveiből Almásy Béla (Almasy) állította össze
Dátum: Február 07, vasárnap, 18:34:21
Téma: 288. szám


Én nem vagyok író sem irodalmár és csak váratlanul csöppentem ide a Full-ra. Előzőleg a b13 blogban leveleztem, teljesen idegen levelező társakkal és kisebb írásaimat mindig nagy kedvvel fogadták, biztattak, hogy még még írjak, mert élvezték kalandjaimat. A b13 megszűnt és egy nagyon kedves barátom tanácsára regisztráltam magam itt a Full extrában. Nem bántam meg, mert azonnal nagyon kedves reagálásokat, kedves hozzászólásokat kaptam és most már 12. éve bombázom írásaimmal gyanútlan Full társaimat.

Több, mint 300 írásom jelent meg, de ez csalóka, mert nagyon sokat kétszer is publikáltam, persze 4-5 év kihagyással.
75 éves koromig, mint kisiparos dolgoztam és eszem ágában sem volt, hogy írjak az életemről.
Először csak magamnak irkáltam, de a b13 blogban elért sikerem váratlan örömöt és elismerést okozott és most már hozzá tartozik idős korom élményeihez, hogy az életemről beszámoljak.
95. évemben vagyok van egy 50 éves fiam és most már három unokám, 15 és 11 évesek, a kicsi pedig karácsonykor volt két éves. Ha igaz, a héten megkapom a vírus elleni oltást és utána többet lehetek velük.
Hát ennyi és szeretettel ölelek mindenkit
GYUpp Almásy Béla.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=2277