A kirakatot felkérésünkre műveiből S.Farkas Zsuzsanna (naiva) állította össze
Dátum: Február 18, csütörtök, 09:53:07
Téma: 289. szám


Elsőként szeretném megköszönni a megkeresést, a megtisztelő felkérést a Kirakat összeállítására! Örülök, és hálás vagyok érte!
2006 áprilisa óta vagyok a Fullextra alkotóközösségének tagja, és kisebb-nagyobb megszakításokkal egyik moderátora. Számos szép, meghatározó emlék fűz a ehhez a portálhoz. A publikáláson, versenyeken kívül részese lehettem személyes találkozásoknak is.

Gondolok itt a felolvasó estekre, alkotótáborokra, az Ünnepi Könyvhéten való részvételre. Nem túlzok, ha azt írom, életre szóló élményekkel gazdagodtunk az együtt töltött programokon. Igazi barátokra, nagyszerű alkotókra találtam ebben a közösségben.
Mára sokat változott a világunk, nehezebben élhetők a mindennapok, a Múzsa is cserben hagy időnként, találkozót most nem lehet szervezni. Addig is marad a virtuális tér., Olvassunk, találkozzunk, beszélgessünk az alkotások alatt!
Érdekes, izgalmas élmény volt visszaolvasni az írásaimat, miután megkaptam a felkérést a Kirakat összeállítására. Szinte minden művemnél emlékeztem megszületésének hangulatára, az érzelmekre, amit akkor éreztem. Jólesett kicsit emlékezni, nosztalgiázni. Verseimet általában pillanatnyi hangulat, látvány vagy táj ihlette. Vagy mindez együtt. Kipróbáltam magam kötött formában ( haiku, szonett ) és vannak szabadverseim is. A prózában jobban otthon érzem magam, néha komoly, néha tréfás, vagy éppen Ironikusak az írásaim.
Fogadjátok szeretettel ezt a kis válogatást tőlem – Nektek!










Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=2284