Szilveszteri maradékok felhasználása (p. szakácskönyve)
(Fontos! Dicsérendő, mókás, kedves és környezetkímélő ez az eljárás. Hasznos, sőt egyesek szerint pöpec.)

A szilveszteri vi-gazságok után - ha a mi ingatlanunk volt a rendezvény helyszíne - sok olyan maradék akadhat, ami még jól felhasználható.

Ilyen például a ház. Ne dobjuk ki! Okosan ragasszuk össze, kenjük át világos festékkel, s a különböző színű foltokat rajzoljuk körbe vastag filctollal. Mondjuk mindenkinek, hogy direkt ilyen. Egyéninek fogják tartani. Ez dícséret.

Az ott maradt ruhadarabokat válogassuk szét, amin nincs majonéz: arra öntsünk. A következő céges összejövetelen vagy temetésen, viccesen rántsunk elő egy-egy darabot a zsebünkből, és adjuk oda leendő ellenségeinknek azzal a felkiálltással: - Ezt a bulin nálunk hagytad! (ügyeljünk a ruhák nemhelyességére: vagyis nem.) Ez mókás.

Az a CD, DVD, aranytárgy, egyéb érték, ami több mint 24 órát eltölt nálunk: baráti ajándéknak minősül. (Ptk. 68. § (1) bek. a, pontja.) Ez kedves.

A konfettit és egyéb szemetet porszívózzuk össze, majd rakjuk nejlonzsákba. Jól zárjuk le. Jövő szilveszterkor vigyük magunkkal a máshol tartott bulira és ott szórjuk szét. Ez környezetkímélő.

Akik nálunk csinálták ezt, azokat hívjuk föl és gyanúsítsuk meg azzal, hogy elvitték a kedvenc CD (DVD, könyv, stb.) -nket. Sok új cuccunk lesz, mert barátainknak lövése sincs egy csomó dolguk eredetéről. Ez hasznos.

Az üres üvegeket vigyük vissza, és az árából vegyünk egy Ferrari F50 -est. Ez pöpec.






Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=10228