[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 332
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 332


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Két hét!
Szerző: AngyaliAndi - Laki Andrea
(10-29-2006 @ 06:52 pm)

:

Ott van.

Már akkor tudtam, mikor még nem is éreztem. Valami ösztön vezette a kezem oda, meg kellett tapintanom. Nincs mese, ott van. És az is biztos, hogy tegnap még nem volt ott. Akkor tegnap találtam volna meg.

Először is, csak nem pánikolni... dehogynem. Ezt nem úszom meg, hiába vagyok erős. Erős? Ezt csak gondolják. Fele annyira sem vagyok erős, mint kéne. Na tessék, máris bőgök, mint egy... nem is tudom mi. Így nem jöhetek ki a fürdőszobából. Mindenki rögtön tudná, baj van.
Olyan igazságtalan ez az egész. Most karácsonykor... nem, nem is. Novemberben lesz öt éve, hogy elkezdődött. Azt mondják, ha megvan az öt éves túlélés, nem lehet már baj. Ha a tavalyi évemet nem számolom bele, / márpedig nem fogom, az hétszentség/ akkor még két hét kellet volna. Két nyomorult, ici-pici, francos kis hét.

Nem akarom elölről kezdeni, nem is tudnám.
Talán nem is az. Persze. Lehet, hogy nem is az... De ki a fenét akarok én becsapni? Lacit be lehet, anyuékat is talán, de magamat...? Sajnos ismerős érzés.
Olyan érdekes, mert az ember ezt megérzi. Orvos nélkül is tudtam öt éve, hogy baj van, nem is lepett meg nagyon a dolog. De hátha mostanra már hipochonder lettem. Szerintem az vagyok. De ha én nem is, anyu biztosan az lett már mellettünk.

Hányingerem van.
Az orvos azt mondta, szerencsés a lelkületem, nem az az összeomlós típus vagyok. Ezen mondjuk vitatkozhatnánk. Bár az is igaz, a pániknál mindig is nagyobb volt a dühöm. Azt mondják az sokat segít... Min?
Mondjuk az tényleg jól esik néha, mikor összetörök valamit. Nem vagyok infantilis, de mikor az üveg szétspriccel, repked szana- szét, valahogy megnyugszom. A cserepekkel együtt elrepül a nehézség is. De itt mi a fenét törjek össze? Különben is, hajnali négy óra.

Meg kell nyugodnom valahogy. Úgy is minden jóra fordul. Mindig, minden jóra fordul. Vagy csak ennél rosszabb már nem lehet semmi. Nem baj. Annak idején elhatároztam, én a poharat félig telinek látom, nem félig üresnek. Csak ez olyan rohadt nehéz.

Lehet, hogy beszélnem kéne valakivel. Laci nincs itthon, anyuékat meg ha felhívom, infarktust kapnak.
Megírom. Igen, veletek megbeszélem. Veletek megosztom. Arra már rájöttem, úgy sokkal könnyebb. Valahogy eltűnik a kétségbeesés, és csak a feladat marad, amit meg kell oldani. Ez csak egy újabb feladat.

Anyu mindig azt mondja, én úgy megdolgoztatom az égieket, hogy már nem bírják túlórával.

Milyen hideg van itt az erkélyen, te jó ég. Olyan szép, tiszta az idő, egy felhő sincs az égen. Még a csillagokat is látni. És milyen sárga a hold is... gyönyörű. Ha én őrangyal volnék, csak ott tanyáznék. Ti is ott vagytok? Mami? Papi? Megint baj van?





(424 szó a szövegben)    (743 olvasás)   Nyomtatható változat


veva: (10-29-2006 @ 07:05 pm)
De, pedig, igenis, hogy erős vagy! Az ember sokszor nem is képzeli, hogy mennyi erő lakik benne. De még ne is... - tudod, zsírcsomó!

zsuka49: (10-29-2006 @ 07:09 pm)
Andikám ne csigázz, valami gond van???? Megszoktam tőled a humoros, jó kis írásokat, idekattintok, hogy egy picit feldobódjak - erre tessék!!- most meg a frászt hozod rám!!!????? Ne idegelj!!!!! Puszizsuzsi

samway: (10-29-2006 @ 08:15 pm)
Nemcsak írásaidhoz hanem, hozzád az egyéniségedhez az akaraterődhőz is gratulálnom kell...csodállak Andi

Anna1955: (10-29-2006 @ 08:48 pm)
Hát igen...Derült égből a villámcsapás mindig meglepő, de általában nem követi vihar....DE tudod mi ketten a vihart is szeretjük és nem futunk előle, hanem túljutunk rajta...Elvonul és aztán gyönyörű szivárvány jön, kitisztul minden és felizzik a nap.... Csak juszt is, mert az égiek lustálkodtak, de most ébresztő következik és bizony túlórázni is fognak....NEM LESZ SEMMI BAJ!!!!

mango: (10-29-2006 @ 09:25 pm)
...én meg most mit írjak, Andikám...?! Igaza van a barátnőmnek: NEM LESZ SEMMI BAJ! Ti erősek vagytok, még ha nem is tudtok róla...És MINDENKI értetek szorít, na...Nem lesz baj!

kerlac: (10-29-2006 @ 10:22 pm)
Őrangyal vagy. És mi is azok vagyunk. Meleltted vagyunk, Veled.

prayer: (10-29-2006 @ 11:15 pm)
Elég volt akaratlanul tapsolnom írásodon tegnap. Ha kell, mankónak állok alád, csak ébreszd fel az égit!

blue: (10-29-2006 @ 11:55 pm)
Barátosném, most nagyon féltelek. Megleptél az írásoddal, reméljük a legjobbakat. Nem lehet semmi baj, nem lesz semmi baj. szeretettel ölellek: gaby

Netelka: (10-30-2006 @ 03:46 pm)
Már a talin is majdnem megríkattál, nyeldestem a könnyeimet, míg hallgattalak... Mit mondhatnék, Andi? Bármit is mondok, üres szócséplésnek tűnne. Nagyon veled érzek, veled és a szüleiddel. Csak kitartást kívánok nektek, és azt, hogy őrizd meg azt a hihetetlen optimizmust és derűt, ami árad belőled még így is, ennyi gonddal, bajjal együtt. Csodálatos emberke vagy.

AngyaliAndi: (10-30-2006 @ 08:22 am)
Mindenkinek nagyon köszönöm, hogy ennyire mellettem álltok. Higgyétek el, ez adja a legnagyobb erőt mindenhez. Biztosan nincs semmi baj, remélem már csak rémeket látok. Puszillak titeket. Mindannyiótokat.

102: (10-30-2006 @ 09:50 am)
hajrá! és nagyon hajrá! száz meg kettö

Eroica: (10-31-2006 @ 09:14 am)
Andika! Tudod a titkot a mosoly, a vidámság , az írás gyógyerejéről: Plusz mellé , melletted( egy csomó)szeretet is!Szeretettel: Erika

hori: (10-31-2006 @ 09:15 am)
Meglátod, minden jóra fordul!

  

[ Vissza: AngyaliAndi - Laki Andrea | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.18 Seconds