[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 337
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 337


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: dupla vagy semmi - álomejtés
Szerző: 102 - Keszthelyi Béla
(11-02-2006 @ 08:35 am)

:
miközben csaholva, hörögve dalolva
angyali üdvözlet helyett csak mogorva
vicsorgó mosollyal üdvözöltek engem
ők, az üdvözültek. én üldözött lettem
újra. ám falakhoz lapulva rebegtem
magamnak halk hálát. még mennem kell! mentem,
nem lettem müanyag ken barbitok mellett.
kúsztam kék köveken. elbújtam, mert kellett.

távoli sarkokba. ragacsos sötétbe.
váratlan volt a fény, mely árnyékom égve
a falra sütötte. majd, bár nem érthettem,
vakon és süketen mély hangját követtem
volna én bárhova. ö saját szent grálját
tette tenyerembe. és mint jóbarátját
simogatott úgy, hogy közben nem érintett.
arany kelyhébe az én vérem nem kellett.

fénytől a sötétbe, melegből utcára
vittek el a lábak, végül utoljára
kifutott filmszalag körbepörgésére
ébredtem fel aztán. majd egy dal végére.
vége hát! úgy tűnhet két végén lángoló
gyertya, dupla, égő tűzkör vagy táncoló
lidércfény az hátul, sötét magam mögött.
nem lángol ott semmi! a semmibe szökött.



(139 szó a szövegben)    (805 olvasás)   Nyomtatható változat


kisssp: (11-02-2006 @ 03:35 pm)
Bravúrosan bántál a szavakkal. Szép alkotás. Údv.: Péter

Angeli: (11-02-2006 @ 04:39 pm)
Csatlakozom a többiekhez. Lenyűgözően húzó vers, visszahúz, hogy többször elolvassam.

Netelka: (11-02-2006 @ 07:43 pm)
Hú, hát többedszer futottam neki a versednek, pedig már a versenyben is megfogott. De mindegyik olvasással több és több jutott el belőle hozzám. Te tényleg dupla vagy semmit játszol - sose kis téteket teszel :)

prayer: (11-02-2006 @ 09:03 pm)
Különös álmaidba beledugtam a fejem, s megszédültem én is. Ébredéssel a szalagot újra fűzöm visszafelé, s én így érem el a dupla, vagy semmit?

soman: (11-02-2006 @ 09:10 pm)
Lenyűgözően kezeled a szavakat. Dupla élvezet minden ékezet.

piroman: (11-02-2006 @ 09:22 am)
Végigfutott az egész gondolatfolyam bennem. Elkapott.

Eroica: (11-02-2006 @ 09:35 am)
Szia Száz+2! Egyszer elolvastam , még visszajövök... Azt hiszem, ez egyik fázisa a gyásznak! Lázadással kevert fájdalom. Én is átestem rajta. Aztán jön a megbékélés.. Nagyon szép a vers!!

102: (11-02-2006 @ 09:44 am)
piroman, örülök, hogy itt voltál! 102

Audrey: (11-02-2006 @ 09:49 am)
Valami félelmetes metamorfózison mentek át a verseid az utóbbi időben, kedves 102. Nagyon megleptél, és fogadd elismerésem ezutóbbi versedhez (is). Ez a sor meg különösen megfogott (a magamévá is tettem rögtön): "arany kelyhébe az én vérem nem kellett."

102: (11-02-2006 @ 09:56 am)
szia Erika! köszönöm nagyon! félreértesz, ami máskor nem is volna baj, de most fontos: én nem gyászolok semmit. temetöben sem jártam vagy húsz éve, legfeljebb múzeum jelleggel prágában, varsóban. a vers nem így aktuális. jó, hogy itt jártál! köszönöm még egyszer! a beszámolóm hamarosan jön priviben... százkettes :)

mango: (11-02-2006 @ 09:58 am)
Többszöri olvasás után is maradtak sorok, amihez vissza kell térnem. Azt máris érzem, hogy nagyon jó. Bravúrosak a belső rímeid, - ezt szívesen és magas szinten gyakorlod és használod is. Tetszik, Száz meg a kettő :)

102: (11-02-2006 @ 10:05 am)
szia Aud! melenget a dícséreted, nagyon melenget... pusz, 102

mango: (11-02-2006 @ 10:09 am)
Csak most olvasom egy fenti hsz-re való reagálásod...Akkor elárulom, miért írtam, hogy visszatérek még pár sorhoz...Én ugyanis nem éreztem a gyászt ebben a versben egy kicsit sem, és hiába kerestem, csak nem, és csak nem...De a válaszodból kiderült, - nincs is... :) Akkor meg hurrá, csak jól értelmeztem én - és ennek örülök :)) A vers remek.

102: (11-02-2006 @ 10:11 am)
kedves Mangom! :) köszönöm! nos, igen, két rím közé szívesen beszúrnék még 6-ot, hetet, de ez egy olyan kedves játék számomra, hogy nincs mit tenni... :) nagyon köszönöm! cupp! százkettes :) (...ja, és az alliterációk? :))) )

Eroica: (11-02-2006 @ 10:19 am)
Bocsánat...Megint csak én...visszatérve még , újra olvasva versed: bizonyára az én gyászom uraklodik érzéseimen, ezért reagáltam így. Most már egyértelművé vált számomra is, mert másik szemüveggel olvastam. Ja igen, az alliterációk! Nyüzsögnek!! Gratulálok!(Privi azért jöhet)

mango: (11-02-2006 @ 10:22 am)
A "bravúros" alatt az alliterációid is rejteznek :))

102: (11-02-2006 @ 10:23 am)
csak sikerült kiprovokálnom! :)))))))

blue: (11-02-2006 @ 10:43 pm)
Nagyon jól bántál a szavakkal, klassz verset alkottál. sziamia: gaby

ho: (11-02-2006 @ 11:48 pm)
a harcos harmadik ellensége a világosság. mikor megnyitja magát az embergyerek, egyrészt képessé válik átlag feletti kifejeződésre, másrészt a nyitottságon keresztül - mint nagy kapun a szokásos résszem helyett - olyan kiterjedt információ özön hömpölyög be a feldolgozó részlegbe, amit a szokásos józan ésszel képtelenség elviselni. versed az előremenekülés eklatáns csimborasszója. szenvedsz rendesen mert érzékelésed szűrői pontatlanok még ezidőtájt, ugyanakkor kiírva magadból igyekszel megszabadulni a meglátott gonosztól (mondhatom hatásos sikerrel) mit írjak a versről konkrétan...? felesleges minden további szó. Te látod hogy hány asszó egy csörte, érzed mennyi találat a csömör, Te...?

veva: (11-02-2006 @ 11:58 am)
Próbáltam átfejteni az álomejtésedet, és alulemelkedni felülnézeteden, ám épp nem találtam meg az elfordítókulcsot, ezért a semmiben tapadókorongozva, de ne vérként gondolván a málnaszőrre - belegabalyodtam! --- Viszont tetszett! :)) Pussz!

102: (11-02-2006 @ 12:24 pm)
köszönöm! :) szia vevácska! 102

102: (11-03-2006 @ 08:44 am)
Hú, gyerekek, picinyt eltüntem és háesz-bombázás söpört végig a környéken? :) Köszönöm mindnyájatoknak! :) Péter, örülök, hogy újfent nálam jártál! Az a szó a háeszed elején... Köszönöm! :) Drága Angeli! Jó nagyon, hogy itt vagy újra! :) Neti! Majd a földre mosolyogtam magam az utolsó mondatodon. Az, hogy azt írjátok újra meg újra visszatértek különösent hízelgö. :) Prayer Zoli! Köszönöm figyelmed! ...és remek ötletet adtál. Komolyan! Egyrész a visszafelé játszott filmmel. Másrészt körvonalazódik bennem valami, ami oda-vissza rímelhetne... :) Jó Soman! Ha Te mondod, hogy lenyügözöen, az jó, nagyon jó, hiszen ugyanezt teszed, minden alkalommal. Meghajlás! :) Gabi! Örülök, hogy mindig itt jársz nálam - annak meg különöst, hogy múlt szombaton végre élöben is... Szia! :) Ho pajtás, mit mondhatnék? Amit igen, azt beleírtam a ma reggeli privibe nagyrészt. Azért... Asszó és csimborasszó. Úgy lenne jó, ha ott állna szemben a másik küzdö is. Így olyan más szó-pár-baj-vívni... Nagyon köszönöm! :) (A nem-háeszelöknek a nem-háeszelésért külön!)

persecuted: (11-03-2006 @ 09:54 pm)
:))))

persecuted: (11-03-2006 @ 10:00 pm)
(Nem a vers...csak úgy: egy mosoly és figyellek) ...és dupla...és semmi sem biztos, de piszkos, vagy csak túl sok a matt szín...és álmodj jobbat... ...és előre Comandante-tuccte)

102: (11-03-2006 @ 10:07 pm)
:))))))) kezicsókolom!

  

[ Vissza: 102 - Keszthelyi Béla | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.20 Seconds