[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 327
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 327


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Melto!? - figyelmre!? ..talan!?..
Szerző: szkallas - Kardos András
(02-25-2005 @ 05:24 pm)

:
probalkozasom... felsorakozni azok moge ( Ukume, Veva, Vira, Nefeljccss.. es a felsorolhatalan "nagyok" sokasaga) akik mese-szep meseket, verseket irnak Emberi erzesek - banat, orom, elesettseg, felemelkedes , vaagy, csalodas es SZERETET csendul szep soraikbol!..... .Ezeket olvasva meselek, igaz tortenetet...A "Csizmacukor" kellene legyen a cime! ------------------------------------------------------------------------------ ... Tavoli kis tanyan laktunk - szamomra mesevilag! - egy napon gyerekszivemmel imadott szakallas Nagyapam latogatott meg..szivem orult... terdere ultetett, mondva : " Dadikam!" (igy hivott - Dadikam.) " Nezdd csak - mi kerul elo zsebembol neked! "....... es elohuzott egy papirzacsko - csizmacukrot!... ( Nem tudom, Ti mai sracok ismeritek e .. akkori minden gyerek almat, semmirevalo, olcso cukorka, kis csizmaalakba' de szines, piros, kek, sarga es mielott szadba veszed kirakod oket magad ele - az osszeset!.. habozol melyiket aldozdd fel.. mert lassan eltunik..mind! s alomnak vege! ----------------------------------------------------------------- ..hamarosan, szegeny-jo imadott nagyapam is mar a felhok feletti Orszagba koltozott ... de biztosan tudom..ott is osztagat gyerekeknek - csizmacukrot.... (odajott hozzank..meghalni.. egy ejjel arra ebredtem.. a kutya, kinnt, keservesen vonitott!.. en anyamat kerdeztem.. O csak annyit mondott - fejemet simitva - Nagyapad!... es en megertettem, gyerek onzo gondolataval... nincs tobbe - csizmacukor, Nagyapa zsebebol...



(190 szó a szövegben)    (963 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: szkallas - Kardos András | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.25 Seconds