[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 36
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 36


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Végtelen házasság 80.
Szerző: Anne20 - Urbán Annamária
(10-19-2010 @ 04:19 pm)

:
A vallatás tovább folytatódott.
Billy jól tűrte, Cyn-t viszont dühítette, hogy azon a témán lovagolnak, hogy miből fognak megélni, mert Billy nem fog tudni gondoskodni róla.
Stephen végül előadta az ő ítéletét. Beleegyeznek az esküvőbe, feltételekkel. Cyn csak három év múlva dönthet a törvény szerint. Addig joguk van hozzá, hogy olyan feltételeket szabjanak, amilyet akarnak. De a pár nem bánta.
Először is: Cyn-nek a filmjeiért kapott összegek felét szigorúan elkülönítik, befektetik, hogy három év alatt összegyűljön egy nagyobb összeg ahhoz, hogy saját lakásuk lehessen. Ugyanerre vagy hasonló takarékosságra kérték Billy-t, hogy az ő része is benne legyen. Így majd elkezdhetik önálló életüket.
Cyn ezt legalább jó ötletnek tartotta.
Aztán: be kell fejeznie a sulit, akár magánúton, akár a testvéreivel együtt, de az esküvőre csak az érettségi után kerülhet sor. Eddig rendben is volt, Cyn is így gondolta, hogy a tanulást nem hagyja abba.
Azt javasolták továbbá, hogy Cyn maradjon otthon. Billy szabadon járhat-kelhet náluk bármikor, de nem költözhetnek össze. 
- Mivel Cyn, te mostanában is forgatsz, felesleges elköltöznöd Billy-hez. Élvezd még egy kicsit a jólétet...
- Apa, felesleges megjegyzéseket tenned, már döntöttem. Az ÉN életemről beszélsz! Tartsd tiszteletben a döntésemet!
- Ne oktass ki!
- Nincs jogod hozzá, hogy sértegess! Tudom, hogy a jóindulatodtól függök, de ne dörgöld az orrom alá!
Sarah is felemelte a hangját:
- Elég legyen! Mindenkinek igaza van. Cyn, te is tartsd tiszteletben, amit mi kérünk!
- Rendben, de most három évig fogom hallgatni, hogy mekkora szívességet tesztek nekünk?
Stephen belátta, hogy lányának megint igaza van. Billy is tudta, hogy Cyn jogosan háborodott fel: a szülei igazságtalanok. De nem akartak velük összeveszni. Hisz a jóváhagyásukért jöttek.
Lecsillapodtak, Cyn közelebb ült Billy-hez, fogták egymás kezét.
A lánynak itthon kell laknia a három év alatt, persze, nagyrészt úgyis forgatni fog, szinte lényegtelen is volt, hová megy haza félévenként. Billy pedig úgyis eljár a helyszínekre hozzá.
Egyszóval: nem tudnak együtt élni, míg le nem telik a kiszabott idő. Aztán meglátják, mire jutnak. Onnantól szabadon élhetnek.
Cyn úgy érezte, büntetik.
Billy viszont úgy, hogy nem olyan szörnyűek a korlátozások. Végül is csak nem fognak együtt lakni. Ha most lenne saját házuk vagy lakásuk, Billy szabadidejében egyedül kuksolna benne, mert Cyn messze lenne tőle.
Az egyetlen változás az lesz, hogy gyűrűt fognak hordani és Cyn nyíltan felvállalhatja párkapcsolatát a nyilvánosság előtt.
A lány szülei elvállalták, hogy megszervezik az esküvőt, a hivatalos papírokat intézik, és hozzájárulnak az anyagi részéhez. Billy jelezte, hogy ő az anyukáját nem fogja költségekkel terhelni, ezért ő vállalja a költség másik részét. Cyn pedig kardoskodott, hogy az esküvői ruháját ő vásárolja meg. És ő fogja kitalálni, milyen ceremóniát akarnak. Ebben az egyben kérte, hogy ne szóljanak bele. A koszorúslányok természetesen az ikrei lesznek. Billy tanúi pedig Tom és Mike. Kérdezés nélkül is tudták, hogy mindenki örülni fog a „felkérésnek”.
Cyn most pár hónapig nem is ér rá a szervezéssel foglalkozni, de nyáron hazajön és végre megtarthatják az esküvőt. Izgatott lett a gondolatra, hogy férjhez megy.
A szülők megadták magukat. Nem mentek tovább szembeszélnek, hanem hagyták, hadd csináljanak a fiatalok, amit akarnak. Látták, mekkora örömöt okoztak az engedélyükkel, lányuk tényleg boldog volt.
A fiatal pár egymásra borult, és megcsókolták egymást. Sarah és Stephen megenyhültek, és minden további aggodalmukat félresöpörték.
Cyn kitalálta, hogy egy nagy közös ebéddel vagy vacsorával ünnepeljenek. Sarah gyorsan elintézte a menüt, és mindenkit áthívtak. Billy családját, a fiúkat, Mike-ot és Tom-ot. Liz mellé Marc is megérkezett. Mike aznapra tűzszünetet kötött Jess-szel, hogy nyugodt legyen az este. Megint épp nem jártak együtt, Jess egy osztálytársával randizgatott, de persze azzal a mesével etetett mindenkit, hogy csak együtt tanulnak.
A vacsoraasztalt tizenegyen ülték körül. Stephen pezsgőt bontott, és mindannyian sok boldogságot kívántak. Mintha eljegyzés lett volna. Immár oldott hangulatban telt az este.
Billy később – amikor végre kettesben voltak - elmagyarázta Cyn-nek, hogy jól jártak így. A lényeg, hogy együtt lesznek mostantól. Cyn bejelentheti a stábnak, újságoknak, televíziónak, riportereknek.
Másnap folytatódott az ünneplés: a fiúk dolgozni mentek, a három ikerlány pedig nyakába vette a várost, és - ugyan még nagyon korai volt-, de körülnéztek menyasszonyi ruha divat terén. Csacsogva, karonfogva, nevetgélve járták az utcákat, viszonylag nagy feltűnést keltve. Nézegették a kínálatot, és szervezkedtek. Liz a maga alapos módján jegyzettömbbel volt felszerelkezve, nehogy elfelejtsenek valamit.
Sarah pedig esküvőszervező céget keresett. A lányokra csak azt bízta, hogy kiválasszák a ruhát maguknak, de a tennivalókkal nem akart elúszni.
Hirtelen nagyon felpörögtek az események: a fiatalok alig várták a nyári szünidőt.

Folyt.





(696 szó a szövegben)    (898 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Anne20 - Urbán Annamária | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.23 Seconds