[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 25
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 25


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Végtelen házasság 85.
Szerző: Anne20 - Urbán Annamária
(03-07-2011 @ 10:14 pm)

:
Billy barátai sorban rövid beszédeket mondtak, és aztán Johnny és zenekara játszani kezdett. Sejtették, hogy a zenéjükkel szétzilálják a vendégsereget. Arra számítottak, hogy a násznép nagy része megunja így a bulit és meglép.
De egészen jól bírták a gyűrődést, igaz, a tánc így szünetelt.
A vacsora alatt Cyn és Billy alig bírtak enni valamit, inkább csak falatoztak, közös tányérból, közös evőeszközzel, és közben nagyokat nevettek.
Az ifjú házaspár kezdte a táncot, és szépen lassan tele lett a „táncparkett”. Igazi kerti parti lett az esküvőből.
Billy felkérte nővérét táncolni, Barb könnyes szemmel kívánt neki külön sok boldogságot.
Maggie következett a táncrendben. Billy átölelte édesanyját, és azt súgta a fülébe, hogy ez élete legboldogabb napja. És hogy sosem felejti el, hogy milyen messziről jutott idáig. Maggie elmesélte, hogy az apukája is áldást küldött éjjel álmában.
- Apa mindig velem lesz. Gyakran eszembe jut, milyen keveset volt velünk, de tudom, hogy szeretett minket. Én nem követem el ezt a hibát.
- Ezt majd az élet kialakítja. Te csak tedd, amit lehet.
- Most már Cyn-nel akarok lenni, meg veled. Te vagy az egyetlen, aki mindig mellettem állt.
- De most lesz új családod.
Billy sejtelmesen mosolygott.
- Igen, nemsokára vadiúj családom lesz.
És elkotyogta a titkukat. Maggie még nem volt felkészülve a nagymamaszerepre, de örömmel fogadta a hírt.
- Kell majd a segítséged, anyóca! Ki kell állnom Cyn mellett a családjával szemben. Tartok tőle, hogy robbanni fog a bomba, ha bejelentjük. Szerintem Cyn-t nem fogják kiengedni a karmaikból, amíg nem nagykorú. Sajnos meg is egyeztem velük, hogy addig otthon lakik.
- Bármikor hazaköltözhetsz vele, de hármótoknak kicsi lesz a szobád. Sőt, kényelmetlen. De ha fordítva sül el, és pont kirakják, rám számíthattok. Én segítek, amiben tudok.
- Tudom, anyóca! Köszönöm! Nagyon szeretlek!
Cyn nézte őket messziről, és érezte, hogy anyósa be lett avatva a titokba.
Lassan elfáradt, kicsit émelygett is, muszáj volt leülnie. Billy aggódva ment oda hozzá.
- Jól vagy, édes?
- Igen, csak fáradok. Ne keltsünk feltűnést, semmi baj.
Jess és Liz igen hasznos kapcsolatokat alakított ki az esküvő alatt a többi újságíróval és fotóssal. A felkérésük már megvolt a helyi magazintól, húguk lagzija volt a próbamunkájuk. Tudták, hogy másnap azonnal el kell készíteniük a cikket, hogy az övék jelenhessen meg először, ha jónak találják.

Amikor lement a nap, gyönyörűen megvilágították a kertet, mert a buli még mindig tartott.
Cyn pedig táncolt a zenekar tagjaival, amikor abbahagyták a zenélést, és szórakozni kezdtek ők is.
Hajnaltájban fáradt el a násznép és lassan búcsúzkodni kezdtek. Billy és Cyn sorban kísérték a vendégeket az autókhoz. És a folyamat beindult: amikor néhányan elköszöntek, a többiek is kezdtek készülődni.
Cyn úgy érezte, perceken belül elájul, és Billy is nagyon fáradtnak tűnt. A lány nem szokta meg a hajnalig tartó bulizást, este legkésőbb 11-re mindig otthon volt eddig.
Billy kicsit „gyakorlottabb” volt, de a koncerteken sosem volt kamera meg riporter. Mindketten más téren voltak rutinosak.
Amikor a vendégek távoztak, Cyn és Billy elköszöntek a szülőktől, és beültek a limuzinba.
A sofőr nem kocsikázott sokáig velük, hiszen az első éjszakájukat egy közeli hotelben töltötték.
Kimerülten, de nevetgélve értek a szállodába, ahol már kedvesen várták őket. A recepciós, a londiner mind azonnal a segítségükre siettek, és lesték a kívánságaikat.
Ők mindössze nyugalmat kértek, illetve másnapra egy nagyon késői reggelit.
Hűtött pezsgő, gyümölcs várta őket a szobában, és teljes kényelem.
Fáradtan, ruhástól ledőltek egymás mellé a hatalmas ágyra és egymásra vigyorogtak.
- Egész nap erre vártam! – nevetett Billy.
- Mi lenne, ha előtte kialudnánk magunkat? A holnap is a miénk!
- Szó sem lehet róla! Egy percet nem várok!
Cyn felé fordult, és türelmetlenül bontogatni kezdte a menyasszonyi ruhát.

Nászútra még nem volt idejük, csak a gyors házasodásra, az utazást elhalasztották, eredetileg csak pár hétre vagy hónapra, de most megint át kellett gondolniuk, hogy a Cyn terhesen utazzon-e vagy egy csecsemővel. Tartottak tőle, ha túl sokáig halogatják, teljesen elmarad.
Esetleg a következő forgatási szünetben lenne rá alkalom. Nem egy hétre, hanem legalább egy hónapra terveztek elutazni. Az úticélon még vitatkoztak
A lány egy teljes hónap vakációt kapott az esküvőre és az azt követő felfordulásra. Most végre kipihenhette magát, feltéve, hogy a riporterek békén hagyják.
A szállodai személyzet nagyon szigorúan távol tartott mindenkit a pártól, a telefonhívásokat sem kapcsolták a szobájukba. Cyn néhány nap múlva felhívta a szüleit, amikor már közeledett a hazatérés ideje. Mindössze egy hetet maradtak a szállodában, majd újabb egy hét „nyaralás” Billy-éknél, és a maradék két hét otthon.
Nem várták a hazatérést.


Folyt.



(703 szó a szövegben)    (929 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Anne20 - Urbán Annamária | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.19 Seconds