A teszt
Norbert egy magabiztos, jóképű fiatalember. Legalábbis ilyennek érzi magát. Nem így érez a Gyuri barátja, aki örökösen önbírálatnak veti magát alá.
Valamiképpen lehetőség nyílt számukra, hogy letesztelhessék magukat... Eljutottak egy titkos helyre, ahol a bejáratnál elolvasták: "Teszt. Férfiaknak." Izgatottan beléptek az épületbe, egy előszobában találták magukat. Két ajtó vezetett tovább. Egyiken  következő felírat volt: "Ha szép embernek tartod magad,lépj be!". A második ajtón: "Ha nem vagy jóképű, akkor ide lépj be!"  Norbert büszkén nyitotta ki az első ajtót és hezitálás nélkül belépett. Gyuri pedig úgy gondolta, inkább a második ajtót választja. Belépett egy helyiségbe, ismét két ajtóval találta magát szembe:  1. "Bátrak lépjenek be!"  2. "Félénk férfiaknak". Gyuri nem tartotta magát túl bátornak, így a második ajtót választotta. Egy újabb helyiségből ismét két további bejárat: 1."Erős férfiak számára". 2."Gyenge férfiak számára". Gyuri gondolatban végigmérte magát és ismét a második, gyengék számára ajtót választotta. Ott pedig a következő felíratokat találta két ajtón:  1. "Férfiasságod magas szintű. Lépj be!"  2."Férfiasságod alacsony szintű".  Itt Gyuri  következőképpen okoskodott: "Hát ezen a téren nem vagyok valami jó formában mostanában".  Kinyitotta a második ajtót és... az utcán találta magát.
Zavartan körülnézett és látta, hogy a Norbert barátja egy csinos lány kiséretében egy drága kocsiba szállt. Gyurihoz pedig odalépett egy koromfekete hajú boy és átnyújtott neki egy borítékot.  Felbontotta azt és elolvasta:   Belépő "A hódítás titkai. Férfiaknak." című előadásra.
Kérdés: Vajon milyen felíratú ajtót(kat) nyitogatott Norbert?




Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=25194