[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 171
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 172

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Írtam egy verset
Szerző: Julianna - Nyilas Istvánné (Mayer Edit
(10-05-2008 @ 06:56 pm)

:
                                         Írtam egy verset
Írtam egy verset. A barátságról. Sokat vesződtem vele.Többször kihúztam a kész sorokat, cseréltem a szavakat, toldozgattam,  azután az egészet töröltem, újból kezdtem..., és végül elkészültem. Gondolataim a barátságról, versben! Számomra a barátság nagyon fontos dolog. Egy igazi barát aranyat ér. És nekem nagy szerencsém van. Évivel igazi barátnők vagyunk. Az általános iskolában ismertük meg egymást, már harmincon túl vagyunk, de még mindig összetartunk. Nem gyakran, de igyekszünk családostul meglátogatni egymást. Ezek a találkozások igazi ünnepek számunkra. Visszaemlékezések, nevetések, vidámságok. Imádom ezeket a "bulizásokat".  Évivel mindig sokat beszélgettünk, vitatkoztunk arról, ki az igazi barát. Voltak érveink, ellenérveink.
Januárban kórházba kerültem. Az állapotom súlyos. Jobb vesém működésképtelen. A bal sem tökéletes.
Még fiatal vagyok. Sok a tennivalóm. Családom, gyerekeim. És mindennek vége? A szerető férjem adna vesét. De az övé nem megfelelő. Az állapotom súlyosbodik!  Nincs megfelelő donor! Ó egek, miért velem történik ez?
Évi is meglátogatott. Jó barátnő, megnyugtatott, azt mondta, minden rendben lesz. Tudom, semmi nem lesz rendben. Vége mindennek, de inkább hallgattam...
Magamhoz tértem. Megtudtam, hogy megvolt a műtét. A műtét? Milyen műtét? Igen, mondták. Kaptam jobb vesét. És a donor Évi volt! A meghatottságtól csak sírtam és sírtam...
Írtam egy verset. A barátságról...El kell mondanom mindenkinek, ki az igazi barát. Nem tökéletes a költeményem, de a barátságról szól...Majd az interneten elolvassák. Publikáltam. Sokan hozzászóltak, kritizálták a versem.
Pár nap múlva kaptam egy hozzászólást egy Neva nicknevű személytől. Arról írt, hogy a gondolataimat megszívlelte. És elmesélte, hogy neki is van egy igazi barátnője, akiért az életét is adná.




(241 szó a szövegben)    (894 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Julianna - Nyilas Istvánné (Mayer Edit | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.23 Seconds