Csak egy rövid jelenet
Milyen  szelíd  és  kezes teremtmény! Egészen  közel  jön  hozzám, talán  simogatásra vár? Felém  irányítja  nagy  szemeit, vajon mit lát  bennem?  A gondolataimat  nem  láthatja, nem is sejtheti, mi vár  rá. Nyugodtan pihenek  a kényelmes  fotelomban,  a jóllakottság  ellustít,  elszenderedek. Ő is  itt  van  még.  Nem  akar  távozni,  kitart  mellettem. Mit  eszik  rajtam? Mit  szeret  bennem? Félálomban  érzem, hogy  végigcsiklandozza a karomat,  a nyakamat, az államat. De mikor  az  arcomat  érinti, kézlegyintéssel jelzem, hogy most  pihenek, senki és  semmi ne zaklasson. Ő ezt  nem  érti. Én  szeretem  a feleségemet,  de nem  csüngök  rajta  mindig, hagyom pihenni, mikor  ő azt kívánja. Én  sem  szeretem, ha több imádatot  kapok,  mint  amennyi  a zsákomba  belefér. És  most  ez  a kis  ragaszkodó  nem  tágít,  círogat, puszilgat.  Aludnék.  Nehéz  hetem  volt, holnap  újabb hét  kezdődik. "Hagyj  békén,  a teremtettét!".  Kezdek  bosszús  lenni. Elhessegetem.  És  mikor  az orrom  hegyéhez  ér, minden türelmemnek  vége. Felpattanok,  előkapom  a légycsapőt és  nagy  erővel  suhintok. A szerencsétlen azonnal lélektelenül  a szőnyegre zuhan. Nagyot  sóhajtok és  elégedetten visszaülök  a fotelomba és  folytatom  a délutáni pihenésem. Az  ablakot  becsukom,  nehogy  berepüljön  valamelyik  rokona.



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=25262