[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 179
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 180

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Lekéste
Szerző: Julianna - Nyilas Istvánné (Mayer Edit
(07-05-2010 @ 09:22 am)

:
Mártika összeszedte minden maradék erejét, hogy időben kiérjen a vasútállomásra. Elfáradt a futásban, egy pillanatra megállt, ránézett az órára, 5 perc múlva indul a szerelvény. Be kell érnie. Feltétlenül! Lehet, hogy az egész élete függ a mai találkától. Este 7 órakor a szökőkútnál Szegeden, a múzeumnál fogja várni őt Norbi. Olyan srác, akiről minden lány álmodozik. Az interneten ismerte meg, fényképet is küldtek egymásnak. Még nem találkoztak,de Márti úgy érezte, hogy mindent tud Norbiról. Nagyon szép szerelmes mondatokat írt a lánynak, még verseket is küldött neki. Márti lelkesedéssel mesélt Andi barátnőjének Norbiról. Mielőtt elindult volna Márti az első randijára, beszaladt a barátnőjéhez és lelkesedéssel mesélt az utóbbi fejleményekről. Észre sem vette, hogy eltelt az idő, rohanni kellett, hogy beérjen időben az állomásra. Na végre fellélegezhet. Még van 2 perc az indulásig. Gyorsan megváltotta a jegyeket és kiment a peronra. Sehol senki. Nem értette, miért üres a peron. Visszament a pénztárhoz, megkérdezte, hogy mikor indul a vonat Szegedre. Válasz: - 1 órával ezelőtt ment el az utolsó vonat. - ?? Nem volt mit tennie, hazament. Rosszkedvében felment a kedvenc oldalára a neten, és mit ad az ég: Norbi fényképére bukkant véletlenül, azonban teljesen más név volt alatta. A Google segített kideríteni, ki is ez a fiatalember, akit Márti Norbi néven ismert, aki szép szavakkal megnyerte Márti szívét. Hosszú nyomozás után Márti belátta, hogy egy szélhámossal ismerkedett meg a hálón. Már nem is bánta, hogy lekéste a vonatot.



(233 szó a szövegben)    (922 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Julianna - Nyilas Istvánné (Mayer Edit | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.23 Seconds