[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 322
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 322


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Útravaló
Szerző: Julianna - Nyilas Istvánné (Mayer Edit
(04-19-2011 @ 01:48 pm)

:
A kis ügyes kezek alatt készültek ezek a finom, illatos, fűszeres pogácsák. Nagymama szokta megörvendeztetni a családot nagy tálnyi finomsággal. Most Mesike is belefolyt a munkába. Öröm volt nézni, hogy a mami és az unoka hogyan szorgoskodnak a konyhában. Mesike a terítésben is segített. A finom sütemények a belső szoba asztalán tornyosodtak. Hát ezek a pogácsák gyönyörűségesek! És milyen finomak lehetnek. Az ebédlőben pedig illatozott az isteni tyúk húsleves. Hamarosan mindenki megjött és folyt a vidám ünneplés. A nagyszülők 50. házassági évfordulója. Csak egy ember hiányzott. Mesike kedvenc nagybátyja, a Palika. Biztosan az időjárási viszonyok miatt késik, - gondolta mindenki. A kislány még emlékszik arra az időszakra, mikor ő még pici volt és Palika többet volt itthon, sokat játszottak együtt. Lovagolhatott Palika hátán, ugrálhatott a hasán. Egyszer a cirkuszba is elvitte a hugicát. Most nagyon, nagyon hiányzott neki a nagybátyja. A kislány talált egy műanyag dobozt (valamikor édesség volt benne, Palikától kapta), most beosont a süteményes asztalhoz és a dobozkát megpakolta pogácsával. Tudta, hogy a nagybátyjának ez a kedvence. Még egy kis cédula is be lett helyezve a doboz aljára: "Hegyesi Pál számára útravaló". Azután Mesike jó mélyre elrejtette a dobozkát. Jött egy SMS Palikától: 3 NAP MÚLVA ÉRKEZEK. PALI. Mesike türelmetlenül várta a találkozást. A kislány örömmel csüngött a fiú nyakán. - Mesikém, holnap az Alpokba indulunk, ha visszajöttem, akkor nagyon sokat fogunk beszélgetni, érdekes képeket, diákat mutatok majd neked. Ez kissé elszomorította a kislányt, de eszébe jutott a dobozka. Mikor Palika rendezgette a holmiját, a kislány szívesen segített neki, sutyiban a hátizsák aljára rejtette el a pogácsával teli dobozt. Palika még este elköszönt Mesikétől, mamiéktól és elsietett. Másnap elindult a többi hegymászóval a hosszú útra. És ott, a hazánktól távol érte őket egy nagyon kellemes meglepetés. - Miféle doboz terhelte eddig a hátizsákomat? - lepődött meg Palika, de nem dobta el. Hazai finom pogácsát ízlelhettek a hegymászó barátok. De nagy kár, hogy a szakácsok nem hallhatták a dicséreteket! Majd Palika a hazatérés után tolmácsolni fogja ezt és hosszabb lesz a kislány és a szeretett nagybátyja között a társalgás, mint előző alkalommal. Az útravaló pedig felejthetetlen!



(344 szó a szövegben)    (933 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Julianna - Nyilas Istvánné (Mayer Edit | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.21 Seconds