[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 151
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 152

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Lesz gyermek?
Szerző: Julianna - Nyilas Istvánné (Mayer Edit
(09-18-2012 @ 07:49 pm)

:
A szomszédok - Jó reggelt Kati! Jó éjszakája volt? - Sajnos keveset aludtam, a lányom gyerekei most nálam nyaralnak, nem kevés a probléma velük. Az éjszaka a legkisebb unokánk állandóan felsírt, biztosan rosszat álmodott. Szerencsére időnként a nagypapa felváltott engemet. - Szerencsések vagytok, vannak unokáitok. Csak irigyelni tudlak benneteket, mikor a kerti asztalnál körben ültök, és nagy öröm hallgatni a gyermeki csevegést. Sajnos a menyem Hajni már 40 éves, de képtelen gyereket szülni. A fiam él-hal a gyerekekért. - Fogadjanak örökbe, sok az árva. - Hát azt nem! A fiam sem tudna idegen gyereket szeretni, habár a felesége már többször felvetette, hogy ő örökbe fogadna egy kis csecsemőt, akit elhagyott az anyja. - Na megyek, mert készítem a gyerekeknek a reggelit. Később megyünk a ligetbe sétálni. Eljön maga is velünk? - Hogy gondolja! Sok a dolgom! Vendéget várok. Hajni és a férj - Hajni, ne bújjad örökösen azokat a lapokat. Úgy sem lesz gyerekünk, felesleges olvasgatnod ebben a témában. - Pistikém, nézd, milyen aranyos ez a kis szőke csöppség! Elfogadnék egy ilyen kislány örökbe. De bármilyen szerencsétlen árva gyermeket. - Hagyd abba ezeket a hülyeségeket, már nagyon unom. Most elmegyek. Szia! Fél év múlva - Lacikám, az utóbbi hónapokban alig láttalak. Ritkán vagyunk együtt. Nem szeretsz már? Én nagyon szeretlek és még mindig boldoggá akarlak tenni. - Elismerem, hogy jó vagy az ágyban, de mit érek vele. Terméketlen vagy. És az is az agyamra megy, mikor anyám azt sulykolja nekem, hogy változtassak a helyzeten. - El akarsz hagyni? Pedig most jó hírem van. Mióta abba hagytam a kezeléseket, mióta nem járok a kínai természetgyógyászhoz, úgy érzem, eltűnt a feszültségem, amely állandóan uralkodott felettem. Elfogadtam azután azt a tényt, hogy saját gyermekem nem lesz Azonban pár héttel ezelőtt valami furcsát éreztem, elmentem vizsgálatra, és képzeld, terhes vagyok! - ??? Szomszédasszonyok - Jó reggelt Kati! Óriási hírem van! A fiam ma hozza ki a kórházból a feleségét és az ikreket! - ??? Gratulálok! Gratulálok!



(398 szó a szövegben)    (870 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Julianna - Nyilas Istvánné (Mayer Edit | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.23 Seconds