[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 318
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 318


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Társkeresők (1.)
Szerző: Julianna - Nyilas Istvánné (Mayer Edit
(12-03-2012 @ 07:08 pm)

:
A barátnők - Halló! A Kati barátnőmmel szeretnék beszélni. Rendben, várok. Szia, szia Kati, már kerestelek. Túlóráztál? Szegénykém! Ideje már, hogy te is nyugdíjas légy, akkor több közös programot csinálhatnánk. Katikám, el kell mondanom az élményeimet! - Csupa fül vagyok! - Képzeld, azt tapasztaltam az utóbbi időben, hogy nem kis sikerem van a fiatal férfiaknál annak ellenére, hogy pár nap múlva már 75 éves leszek, 6 unokával és egy dédunokával rendelkezem. - Hogy, hogy? - Szegény húgomnak egy évvel ezelőtt meghalt a férje, nagyon egyedül van, nehezen viseli az egyedüllétet. Segíteni akartam rajta azzal, hogy szerzek neki egy barátot, egy jó pasit, mert ő maga egy lépést sem hajlandó megtenni azért, hogy összejöjjön valakivel. - Nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan is segítettél neki! - Úgy, hogy kiválasztottam az interneten egy társkereső oldalt, beregisztráltam, természetesen a saját adataimmal, csak a húgom életkorát adtam meg, ő 69 éves. - És volt jelentkező? - Nem is kevés. Hibáztam, mert megadtam a telefon számomat, és még eddig nem sikerült elhárítanom a zaklatásokat! A férjemnek nagyon gyanús vagyok a gyakori hívások miatt. - Ne mond! És kik hívtak fel? - 60 évnél fiatalabb pasik. Elmondom a legkirívóbb esetet. Egy héttel ezelőtt felhívott egy férfi, hogy látta az adatlapomat és nagyon szeretne megismerkedni velem. Megadtam neki az email címemet. Váltottunk pár levelet, nagyon megnyerő volt, kedves embernek találtam. Kérte, hogy küldjek magamról fényképet. Megírtam neki, hogy mivel friss képem nincs a gépben, majd később küldök. Gondoltam, hogy addig beszerzem a húgom fényképét. Az új levelezőm elküldte a saját fotóját. Katikám, ki sem találod, hogy ki volt rajta. - Mond Zsuzsi! - Egy fiatal srác. Először arra gondoltam, hogy az ember tréfából a saját fiatalkori fényképét küldte. Megnéztem az adatlapját, Csabának hívják és 42 éves. Majdnem leültem. Én pedig korombeli férfiúnak gondoltam a stílusa szerint, és én ennek megfelelően írtam a válaszokat. - Hát ezt jól kifogtad Zsuzsi! - Ez még nem minden. Én írtam neki tegnap egy levelet. Természetesen azt írtam, amit a húgom írhatott volna. Arra nem számítottam, hogy a papa hamarább jön haza a gyerekektől. Kimentem a konyhába, mielőtt elküldtem volna a levelet a fiatalembernek. A papa elolvasta a levelet. Hiába igyekszem elmagyarázni az öregemnek a helyzetet, nem hisz nekem. Mit tegyek? - Semmit. És milyen volt az a Csaba a fotón? - Rettentően jóképű! A lelkem húrjai megszólaltak. Valamilyen bizsergés járta át a testemet, neked merem ezt bevallani. - Zsuzsi, csak nem hiányzik neked valami? - Nem is tudom, az öregem oldaláról régen tapasztaltam valami gyengédséget. De nem tudom megérteni, hogy mit keres egy 42 éves fiatalember egy 69 éves özvegy asszonynál? A hirdetésében is ez a Csaba azt írta, hogy érett hölggyel szeretne megismerkedni. Kati, neked van elképzelésed, hogy miért kell egy ilyen jóképű fiatalembernek egy öreg nő? Mikor feltettem neki a kérdést, hogy miért akar egy öreg asszonnyal megismerkedni, azt kérdezte, hogy engem zavar-e a korkülönbség. Azt válaszoltam, hogy nagyon is, a gyermekem lehetne, na meg hasonló korú fiam van. Mit szólnának a gyerekeim a fiatal baráthoz? - És ezután? - Semmi. Megírtam, hogy vége. - Hát Zsuzsikám, elszalajtottál egy jó lehetőséget ahhoz, hogy fiatalnak érezhesd magad. Ide adnád nekem a fiatalember telefon számát?



(482 szó a szövegben)    (773 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Julianna - Nyilas Istvánné (Mayer Edit | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.22 Seconds