A végén...
Barátnők

- Nézd csak Bözsi, ez egy jó társkereső oldalnak néz ki. Lássuk a kinálatot!. Csupa jóképű pasik!. Itt van egy neked való. Írjunk neki! Kevés a haja? Hát ez manapság nem probléma. Létezik a hajbeültetés.

Két hét múlva

- Ezek szerint jól alakul az ismeretséged? Holnap találkoztok? Hol? A Központi parkban? Izgalmas lesz. Szombaton nem lesz itthon a férjem. Gyere el, majd elmeséled, hogyan zajlott le az első randid.

Szombat

- Bözsikém, megittad a kávédat, de valahogy nem látszol jókedvünek. Mesélj!

- Gyurinak hívják. Negyed órát késett, motorral jött. A forgalmi akadályokra fogta a késést. Milyen a Gyuri külseje? Semmi különös. A feje bubján tenyérnyi kopaszodás. Sokkal öregebbnek látszott, mint a fotóján. Pocakos is. Bemutatkozás után, máris megfogta a kezemet és javasolta, hogy sétáljunk. Beszélt sokat, csak magáról. Azt is mellékesen megemlítette, hogy nem kis sikere van a nőknél. A park egy csendesebb bokros résznél Gyuri megállt velem szembe, valahogy furcsán a szemeit a melleimre szögezte. Kissé kellemetlennek éreztem ezt a tekintetet és a pasi mű mosolyát. Egy lépéssel hátráltam, de ő megfogta szorosan a kezem és egy bokor felé húzott. Rosszat sejtettem. Próbáltam ellenállni. A férfi nem tágított, húzott a bokor mögé, közben sugdosta a hizelgő szavakat. Erőszakosan átölelt, de eltoltam magamtól, ő nem tágított. Ijjedtemben összeszedtem miden erőmet, csak egy gondolatom volt, hogy megszabaduljak ettől az erőszakos embertől.

- És mi volt tovább?

- Minden erőmből nagyot rugtam, eltaláltam a t...t és elfutottam. Futottam, ahogy csak bírtam. Messziről is hallottam az ordítást, a szitkokat, mint "hülye, falusi liba" és hasonlókat. A randim így ért véget.





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=25402