Találkozás a családdal
A Facebook - on láttam egy családi fotót. Szép családi kép. Apuka átöleli a ballagó lányát. A kissé molett csinos anyuka karjában egy félév körüli kisleány,. Elöl pedig a 7 év körüli ikrek. Mindannyian mosolyognak, látszik, hogy boldogak, szépek. A háttér egy zöld parki részlet. Eltelt már több, mint egy év, de emlékezetemben megmaradt ez az az idilli családi kép.

Nagymamámtól, aki felnevelt engemet egy kis városban, örököltem egy szép családi házat. A házat eladtam. Mivel munkahelyem miatt ragaszkodtam Budapesthez, ott szerettem volna venni egy lakást. Nem volt könnyű dolgom. Iszonyatosan magasak az árak a fővárosunkban. Végre rátaláltam egy első emeleti másfél szobás lakásra, amit egy kis kölcsön segítségével meg tudtam vásárolni.

Azt mondják, hogy véletlenek nincsenek. Csodák csodája, de hamarosan kiderült, hogy a földszinten az a család lakik, amelyiket egyszer láttam a Facebook oldalán. Az anyukát ismertem meg. Csak nem volt olyan mosolygós, inkább gondterheltnek látszott Kis Zsuzsannának hívják. Megismerkedtünk. Megbarátkoztunk. Elmondta a család szomorú történetét. Zsuzsanna is nemrég költözött ide a 4 lányával, miután elvált a férjétől

--Igazán boldogok voltunk. Eleinte nem volt saját gyermekünk. A testvéremet elvitte a mellrák, az Alizka kislányát pedig mi neveltük a férjemmel, de később megszülettek az ikrek, utánuk a legkisebb Zsófika. A férjem is jó apuka volt, szerette a lányait.

Alizka nagylány lett, 14 éves. csodálatos volt a ballagási ünnepség. Tervezgettük a jövőjét. Azonban észrevettem, hogy a lányom nem igazán boldog, valami bántja. A kérdéseimre sem válaszol. Már komolyan aggódtam. Mi lehet az oka? Előfordult, hogy kisírt szemmel jelent meg reggel. Mi bánthatja? Ami szintén gyanús lett számomra az, hogy a férjem gyakran alvónak tetette magát esténként, de később kiment. Csendben osonva jött vissza. Az lett a vége, hogy később Alizka szobájában találtam a férjemet. A válás gyorsított eljárással történt. Alizka sebeit igyekszünk mindannyian meggyógyítani szeretettel és figyelmességgel.



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=25417