Mai mese

Mai  mese

 

„A kutya és a macska gond nélkül éldegéltek egymás mellett. Aztán jött egy politikus.”

 

Tisztelt Meseíró Barátom!

A mesepályázatunkra előző levelében beküldött művét nem áll módunkban elfogadni. 

Mint tudja, a mese -akár népi, akár ismert szerzővel bíró- fordulatokban gazdag, csodás elemekkel átszőtt mű, ahol a jó győzedelmeskedik a gonosz felett, és végül nemes tanulság vonható le belőle. 

Az Ön művében merő véres realitás fordul elő, ami a gyermekek fejlődésére amúgy is rossz hatással lesz, hiszen ők maguk fogják nemtelen cselekedeteiket véghezvinni. Csodás fordulatnak nevezhetnénk, ha a politikus nem csinált volna feszültséget, vagy ha a szereplők összefognak, a fantasztikum maximalizálása esetén nem egymás ellen, hanem egymással. 

A gonosz feletti győzedelmeskedés nem fordul elő, pedig már igen nagy szükség lenne rá. Tanulságunk pedig az, hogy akár a kutya-macska is elvan egymással, ha a politika kimarad a színből... de ez a mai világban nem megoldható, ergo a kutyák rasszista ugatással és erejük fitogtatásával üldözik a kisebbségi, kirekesztett, megélhetési tejföllopásból és színesmadártoll-gyüjtögetésből, valamint ünnepeken való bérdorombolásból élő macskákat.

Felhívom továbbá szíves figyelmét arra, hogy erőteljes politikai színezete nem csak az államtudományokban oly' tanult államférfiak degradálásában nyilvánul meg, hanem konkretizálható is bizonyos személyekre. Pl a pénzért (bocsánat, csontért) táncoló, mindenre kapható, ma már egyre komikusabb oldaláról megismert Don  ElQrcsányiote , és a bagzó kandúrként bazsalygó jelenlegi Sobráni V. Jóska alakja mindennél világosabban felismerhető. 

 

Alfelszerkesztői üdvözlettel: Hawer de McSiwthad

 

Ui.: Neves irodalomkritikus kollegáink stílusegyeztetési szándékkal hajnali 3 körül fel fogják Önt keresni. Kérem, szíveskedjen egy táskában három napi hideg élelemmel és ruházattal, valamint érvényes végrendelettel várni rájuk, és a nagy fekete autóban feltűnés nélkül helyet foglalni.

 

2013. október 21. 19:10





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=26135