[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 278
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 278


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Döbbenet
Szerző: anyatka - Soós Andrea
(04-06-2008 @ 06:50 pm)

:

- Most meg hová mész?
- Oda ahol eddig is voltam.
- Hol fogsz aludni?
- Ahol tegnap.
- S ha szabad kérdeznem az hol volt?
- Itt a szomszédban.
- A cigányoknál?
- Nem, kicsit lejjebb.
- Barchopásat játszunk? Megmondanád végre?
- Igen. Az Erzsinél.
- Mi van????
- Nála aludtam, s most is odamegyek.
- Igen???
- Pontosan.
- Várj csak egy picit. Most ezt nem nagyon értem.
- Mit nem értesz ezen?
- Tiszta hülyének nézel? Nem kéne kifejtened kicsit bővebben? Vagy nincs hozzá közöm úgy gondolod?
- Elmondhatom, ha érdekel. Szerelmes lettem Erzsibe, és úgy döntöttem vele szeretnék lenni.
- Kezd kicsit világosabb lenni. Várj csak! Ez most azt jelenti, hogy fogod a cuccod és átköltözöl a szomszédba?
- Így is lehet mondani, de a ruháimat még nem viszem.
- És mi lesz velem és a nyolc hónapos lányoddal?
- Miért mi lenne?
- Egyik napról a másikra szerelmes lettél Erzsikébe, és semmi magyarázattal elhagysz bennünket. Hogy gondoltad ezt? Mindent felrúgsz? Minek? Hogy jött ez?
- Beleszerettem.
- Mióta? Pár nap alatt beleszerelmesedsz valakibe? Tegnapelőtt még azt tervezted milyen teraszt építünk a házhoz, még vakoltad a falat. Nem értem!
- Nem pár nap. Már két hete tart, csak nem tudtam hogy legyen.
- Közben meg ágyba bújtál velem? Vele is?
- Nem, vele csak tegnap éjjel.
- Remek! Hányingerem van tőled! És a lányod?
- A lányom.
- Ennyi? Hiszen te akartad, hogy legyen, ez volt a nagy álmod, hogy apa légy! Tudod jl, hogy valószínűleg nem is lesz több gyereked! Nem miattam lombikbébi, csak emlékeztetlek.
- Tudom. Attól őt még szerethetem, és szeretem is.
- De lecseréled Erzsike fiára. Nem fogod látni felnőni, semmi közöd nem lesz hozzá, nem neked fogja mondani, hogy apa.
- Majd látogatom, s teszek róla, hogy az apja legyek.
- Nemrég még gyűrűt vettél nekem, s bizonygattad mennyire szeretsz. Mikor is? Egy hónapja, a szülinapomra. Hazugság volt minden?
- Nem volt hazugság, csak megváltozott minden.
- Mitől változott meg?
- Nem foglalkoztál velem, nem lehetett beszélni veled.
- Nem? Mikor nem beszéltem veled? Állandóan későn jöttél haza, kerültél. Segítettél a kicsi gondozásában? Hányszor keltél fel hozzá? Elvitted sétálni? Pedig pontosan láttad, hogy milyen fáradt vagyok az állandó éjszakázás miatt. Kértelek is, hogy segíts, de nem akartál. Nem csak az én gyerekem, a tied is. Nem foglalkoztam veled? Miből gondolod ezt?
- Mikor szeretkeztünk utoljára? Te emlékszel még?
- Ja, szóval, ez a baj. Most akkor Erzsikétől mindent megkapsz remélem! Foglalkozik veled, kielégít, minden óhajodat teljesíti. Tehát ha minden nap szeretkezünk, te nem szerelmesedsz bele? Ez nem szerelem, csakhogy tudd, a szerelem egész más, nem a szextől függ csak és kizárólag.
- Vele lehet beszélgetni is.
- Velem meg nem mi? Ja és előtte vagy utánna? A ruháidat mikor viszed?
- Még nem tudom, majd meglátom.
- Te most azt sem tudod mit akasz! Ha akkora nagy szerelem ez, ami mindent elsöpör, akkor nem gondolkodnál, akkor most rögtön vinnél mindent. Nehogy azt képzeld, kipróbálod milyen, s ha nem tetszik, akkor visszajössz.
- Megyek.
- Biztos? Nem kéne megbeszélni? Képes vagy mindent felrúgni? Ennyit érünk neked?
- Megyek.
- Gyere ölelj át! Ha aztán menni akarsz, menj.
- Megyek, ölelés nélkül. Majd beszélünk, valamikor. Jóéjt.

Csend és hideg maradt, sírás, keserűség, érthetetlenség, gyűlölet és szeretet, kétségbeesés, döbbenet, egy anya és egy kicsi lányka.





(506 szó a szövegben)    (903 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: anyatka - Soós Andrea | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.21 Seconds