Karácsonyi roham!

                  Karácsonyi roham!

2015-12-26

Ugye már többször eldicsekedtem két remek unokámmal.
Most is ezt teszem.
Dorka sulijában karácsonyi ünnepség volt.
A gyerekek énekeltek, táncoltak, kis műsort produkáltak.
Dorka /10 éves/ újabban zongorázni tanul.
Megirigyelte, hogy naapi, aki én vagyok, jobbnál jobb olasz dalokat tud játszani okos kis szintetizátorán.
Persze kikunyerált apjától egy kis hasonló hangszert és otthon most kis Mozartot játszik.
Kis dalokat komponál és énekel mellette.
Öcsikéje Nimród / 6 éves /, mindenben utánozza.
Hihetetlen hallása van, mondhatni első hallásra vele énekel.
Még csak annyit, hogy Nimi az összes slágert, amit apja az autó rádióban szólaltat,
bár egy szót sem tud angolul, de az énekessel együtt, selypítve, de szóról szóra énekli. De mindet ám!
De vissza az ünnepséghez.

A gyerekek énekeltek, szavaltak, táncoltak.
Dorka önálló kis műsort produkált.
Két népdalt zongorázott és énekelt egyedül és egy saját szerzeményű kis dalocskát is játszott.
A dal három akkordból és azok szétszedéséből állt és remekül harmonizáltak egymással.
Dorka kis szöveget is írt hozzá, miszerint:
Itt a karácsony, a szeretet ünnepe és örvendeznek a gyerekek.
Persze nem így, mert összecsengtek a sorok.
Nagy sikere volt.
Mi családtagok meghatva, büszkén feszítettünk és bezsebeltük a Dorkát megillető dicséreteket.

Ezen felbuzdulva elhatároztam, hogy zenés karácsony estét rendezünk.
Dorka elhozta kis hangszerét és vezérletemmel összehangolódtunk és két karácsonyi dalt kigyakoroltunk.
Gondoltuk naivan a család, élén Nimivel élvezni fogja ünnepi zene produkciónkat.
A Laptopomon találtam egy nagyon kedves karácsonyi daljátékot.
Úgy gondoltam, hogy ezt még a becsukott üvegajtó mögött, de hallhatóan lejátszom.
Amikor a szobába lépünk, ahol a karácsonyfa világit, akkor játszzuk mi Dorkával együtt, a szépen kigyakorolt dalokat.
Még csak annyit, hogy egy nagyon szép, másfél méteres fenyőfát sikerült vennem.
Szerencsémre a tavalyról átmentett, összes karácsonyfaégő működött.
A fát feleségem gyönyörűen feldíszítette.
Már előre örültünk, hogy milyen sikere lesz a két srácnál.

Elhallgatott a karácsonyi dal a nagyszobában.
Kinyitottuk az üvegajtót, de Nimit fogni kellett, mert be akart rontani.
Dorkával megpróbáltuk a sokat gyakorolt karácsonyi dalokat lejátszani, de ez reménytelen volt,
mert Nimit csak a karácsonyfa érdekelte, nem lehetett visszatartani.
A fához rontott és ujjongva kezdte a fa alatt elhelyezett ajándékokat osztogatni,
mert ugye mindegyikre rá volt írva, hogy Dorka Nimi Nagyi Nagyapa vagy Api és Anyu.
Feladtuk a zenélést és izgalmas ajándék bontogatásba kezdtünk.
Nagy meglepetések voltak és örömmel mondhatom nagyokat nevettünk és boldog szeretettel öleltük meg egymást.


Még csak annyit, hogy a kigyakorolt karácsonyi zene produkciónk nem maradt el.
Az első izgalom után, sikeresen előadtuk művészetünket.
Az egész család szeretettel hallgatta és Nimike egyből velünk énekelt.
Persze egyik kezében egy Lego darabkát szorongatott,
amit most kapott a Jézuskától.

http://www.fullextra.hu/modules/Irodalom/images/moods/smile.gifhttp://www.fullextra.hu/modules/Irodalom/images/moods/tongue.gif





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=31384