Minden út Rómába vezet

Almásy Béla.
Ez is volt már három évvel korábban.
Nagyjából a helyzet változatlan.
Legalább is "minálunk"

                  Minden út Rómába vezet.
2012 jan.12

Ugye már megírtam, hogy feleségem mindent tud.
Főleg nálam jobban tud.
Rengeteg bűnt követtem el ellene, külföldi utazásokra kényszerítettem, bérlakásunkat kertes házra cseréltem,
még autókat is vásároltam.
40 éves házasságunk alatt több alkalommal vitába keveredtünk.
Persze mindig Neki volt igaza, ha mégsem, akkor is.
De egy mukkot sem szólhatok panaszként, mert azonnal szült nekem egy remek fiút.
Aki azóta is a büszkeségem és most már ketten vagyunk, akik nejem igája alatt nyüglődünk.
Szerencsére mi fiuk, titokban összekacsintva tudjuk, hogy nagyon szeret minket és csak jót akar, de hiába.
Mi gonosz ellenállók időnként, reménytelenül, de ellentmondunk.
Hibátlan, csúcsanya volt és még most is az, de mivel már két unokánk is van, Nagymami szinten is tökéletes.
Csak az a jó, amit Ő mond és a srácokat egyedül csak Ő tudja nevelni, tökéletesen öltöztetni, egészségükre vigyázni
és ha istenneadja megbetegednek, ápolni, gyógyítani.
Velem is rengeteg probléma van, mert én mindig mindent akarok.
Pl. először mobil telefont, majd számítógépet és most legutoljára internet kapcsolatot,
ami szerinte már részemre a szenilitás túlkapása.
Ráadásul blog bejegyzéseket indítottam és most már nyilvánosan hirdetem pihent agyam kalandjait.
Érdekes módon tagadja, hogy bármelyik írásomat olvasta volna,
„mert csak nem képzelem, hogy kíváncsi”, fantáziám írásbeli bizonyítékaira.
Összes írásom egy vastag dossziéban tárolom, amihez bármikor hozzáférhet, mert a szobámban az íróasztalom lapján van.
Bár saját bevallása szerint még egy sort sem olvasott belőle, „csak nem képzelem, hogy Őt ez érdekli”, érdekes módon,
időnként még szóról szóra is tudja idézni .
Most már elérkeztünk a madártan felsőfokára, mert galamblelkű feleségem az idő múltával elérte a sárkány szintet.
Ez abban nyilvánul, hogy mindenről én tehetek, ami rossz.

A tél elején házunk padlásterébe egy kis állat, valószínűleg nyest beköltözött.
Éjjelente feleségem szobája felett mocorog,és a plafonszigetelést rágcsálja.
Mindent megpróbáltunk, hogy elkapjuk vagy elzavarjuk.
De a csapdából megette a csalétket, a ragacs egérfogóhoz nem ragadt.
A mérgezett csirkehúst, vagy a cseresznyebefőttet, ami állítólag a kedvence, meg sem kóstolta.
Persze erről is én tehettem, mert nincs egy férfi a házban, aki az ilyen pimasz betolakodót elintézze.
Több alkalommal, mikor a kis okos túljárt eszünkön, rendesen le lettem tolva,
hogy képtelen vagyok megfogni, vagy elpusztítani egy ilyen kis állatot, semmire nem vagyok használható.
Végül a szilveszteri tűzijáték, ami körzetünkben nagy durranásokkal, legalább egy óra hosszat tartott,
elriasztotta a kis betolakodót. Azóta nem rágcsál éjjelente.

A múlt héten mindkét unokám megfázott. Kis menyem otthon maradt a két beteg gyerekkel.
Szomorú hétvége volt, mert már megszoktuk, hogy Szombatonként nálunk van a két kis srác, nagy örömünkre.
Most nem jöhettek, gyógyulásuk miatt otthon kellett maradniuk.
Vasárnap reggel fiam telefonált és a feleségemnek beszámolt.
Javulnak a srácok, de egyelőre nem jönnek, otthon javulnak.
Mivel nem hallottam fiam mit mondott, megkérdeztem feleségemet, hogy vannak a gyerekek?
Felháborodva mondta, hogy fiamék nem tudnak a gyerekekre vigyázni.
Helytelenül öltöztetik őket, melegből hidegbe viszik és persze, hogy megfáznak.
Ő megmondta, mit kell tenni, hogy kell a gyerekeket öltöztetni. Most már, hogy betegek, hogyan kell őket gyógyítani, kezelni.
De a fiatalok nem hallgatnak rá, egész másképp csinálják.
Ráadásul, Virág/ kis menyem/ gyógyszer ellenes és a lehető legkevesebb patikaszert adja a gyerekeknek.
Természetes növényi gyógyszerekkel, akarja Őket gyógyítani.
Még legalább 10 percig bírálta a fiatalokat. Unokáink helytelen nevelését és gyógyítását.

Minden bátorságomat összeszedve megszakítottam és azt mertem mondani:
Ne izgasd magad drágám, felnőtt emberek, 40 évesek és nekik is meg nekünk is jobb, ha nem szólunk bele, nevelési módszerükbe.
Ahogy Rozsos István, kedvenc színészem mondta: Most nem kellett volna.
Feleségem felkapta fejét és rám támadt.
Hát igen, ez Te vagy, Téged semmi nem érdekel, csak saját magad,a Te szórakozásod,
teniszezni jársz, e-maileket írsz idegen embereknek, az internettel szórakozol, különböző mafla történeteket publikálsz blogodon,
naphosszat a laptopod előtt ücsörögsz,
azt hiszed, hogy más is kíváncsi mik történtek Veled, hát vedd tudomásul…
Elmenekültem. Nem hallgattam tovább, mert már kívülről tudom,
azt gondoltam, amit Hofi Géza mondott:
Végre…sínen vagyunk, … csak ne jöjjön a vonat

Önvédelmi utóirat: Persze a mi házasságunkban ez ritkán fordul elő. .Angry.gif





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=31419