Megbotoztak, Arany Bot díjkiosztás
Nagy Vendel

MEGBOTOZTAK, ARANY BOT DÍJKIOSZTÁS

KEDVES SORSTÁRSAIM, OLVASÓIM, BARÁTAIM...

Meglepett örömmel közlöm Veletek, hogy megbotoztak.

A BÍZZ VAKON Alapítvány által meghírdetett országos pályázaton Arany bot különdijjal tüntettek ki, a Fehér bot napja alkalmából. A kitüntetö elismerést irodalmi munkámért, és a vakoknak nyujtott megjelenési lehetőségért kaptam. Összesen négy kategoriában adták ki a díjat, egyéni, alapítványi , és vállalati munkáért, valamint különdíjat is átadtak. Köszönöm mindazoknak, akik jelöltek erre a megtisztelő címre, hálás vagyok érte.
Akik nem jelöltek, bizonyára megvan az alapos okuk, megértem őket.
Való igaz, hogy sokan mások is megérdemelték volna ezt a kitüntetést, de hát őket nem jelölték, én pedig nem állhatok a barrikád mindkét oldalán. Már a díjátadás előtti hetekben megjelentek a huhogók, kik rosszallásukat kinyílvánítva megkeserítették a jelölt sorsát. Lelkük rajta. Így a kitüntetés a sok jó mellett, és a lehetőségek élvezete mellé , némi rosszindulatú megbotozást is eredményez sokak részéről. Az emberi rosszindulat, és irigység határtalan, még ebben az esetben is.
Mindezektől függetlenűl megtisztelő, és felemelő volt a díjátadáson részt venni, és az eseményen díjjazottként megjelenni , hatalmas élmény.
Több olyan emberrel találkoztam, akikkel évek óta kapcsolatban vagyok az interneten keresztül, és olvassák, kapják a magazinokat, és az e. könyveket, de vakon is megtaláltuk egymást Jenei Andrással, vagy Bíró Gabival, Krizbai Tecával, meg még jópárakkal. Számomra egy nagy élményvolt.
Köszönetem a rendező alapítvány rendkívül szimpatikus elnökasszonyának, Balogh ANIKÓNAK.
ÉN is gratulálok Kovácsné Tornai Andreának, és DR. Tálos Mariannak, aki a Mozdulj alapítvány vezetője, és remélem hogy megvalósíthatjuk majd a tavaszi irodalmi találkozót az alapítványánál.
alább csatolom a Bízz vakon alapítvány hivatalos levelét, és a dijjazottak névsorát.

tegnapi napon végre kihirdettük a nyerteseket és az Arany Bot Díjak eljutottak a gazdáikhoz. Magánszemély kategóriában egy végtelenül szimpatikus kórházi dolgozó lett a díjazott, aki önzetlenül segíti látássérült kollégáját, Kovácsné Tornai Andrea, Civil kategóriában a Mozdulj! Közhasznú Egyesület vihette haza a díjat, vállalati kategóriában pedig a Decathlon kapta meg az elismerést. A különdíjat a közönségszavazatok alapján Nagy Vendel szekszárdi író, költő nyerte el.

Ismételten szeretnénk minden további jelöltnek nagyon gratulálni és egyben köszönetet mondani áldozatos, fáradhatatlan segítségükért, amit a látássérültekért tesznek.

Továbbá köszönetet szeretnénk mondani mindazoknak, akik feltették a jelöléseket a www.aranybot.hu oldalra és ezáltal lehetővé tették, hogy az arra érdemesek elismerésben részesülhessenek.

Jövőre is várjuk a jelöléseket és a szavazatokat! Bővebb információk hamarosan a Facebook-on és weboldalunkon lesznek elérhetőek.

Köszönöm szépen.
Őszinte hívetek....... nagy vendel

magánzó
ARANY BOT KÜLÖNDÍJAS

2018 OKTÓBER 15. A FEHÉR BOT NAPJÁN .......



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=34232