Illúzió...

Dobd el és menekülj!... Semmi sem tarthat örökké!... Fordíts hátat minden eddigi rossznak, amit okoz, és kezdj végre új életet, de már nélküle!...

Azon a napon olyan erős volt bennem az elhatározás, a hit, az akarat, mint még soha azelőtt.

Úgy éreztem, ha most nem teszem meg, akkor többé nem leszek rá képes.

Több volt ez holmi szenvedélynél. Szinte mindent pótolt, ami elérhetetlen volt addig a számomra. Attól a perctől kezdve, hogy megérintettem, úgy éreztem, elvesztem... Nem tudtam többé szabadulni tőle. Velem volt, minden pillanatomban. Azelőtt soha semmi sem volt rám ilyen hatással. Uralta szinte a gondolatomat, minden percemet, az egész lényemet.

Aztán egyszer csak észrevettem, hogy már nem én tartom a kezemben a sorsom, hanem átvette teljesen az irányítást felettem. Úgy éreztem elárult engem. A ragaszkodásom, hogy minden, amit feláldoztam érte és eldobtam magamtól, hiába volt. Többé már nem töltötte be a szerepét. Akkor rádöbbentem, hogy semmi sem tarthat örökké! De egymáshoz voltunk láncolva. Nagy volt a kötődés. És minden erőmre szükségem volt, hogy ezt a láncot elszakítsam.

Egészen addig, amíg meg nem próbáltam szabadulni tőle, nem is vettem észre, mekkora hatalma van felettem. Gyengének és szánalmasnak éreztem magam. Iszonyú volt a felismerés, hogy minden igyekezetem hiábavaló. Megpróbáltam többször is eldobni, szabadulni tőle, de hiába!...

Mígnem azt mondtam magamnak...

- Dobd el és menekülj!

- Ne nézz vissza!

- Ne keresd soha többé!

- Becsapott téged.

- Elhitette veled, hogy csak rá van szükséged.

- Azt hitted semmivel és senkivel nem pótolható.

- Hány évet vesz el az életedből?...

Látni se akartam többé!

Teltek-múltak a napok és én úgy éreztem sikerült végleg elhagynom. Egyre jobban eltávolodtunk egymástól és már hinni kezdtem, el fogom tudni felejteni. Visszatért az erőm. Kivirultam. Szabad voltam!

És akkor jött az a pillanat!... és az illúzió visszatért.





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=34697