Szieszta...
Bár azt vallom, egy kikapcsolódásnál a spontán, az előre nem tervezettnél nincs jobb, így utólag mondom. Az szokott a legjobban sikerülni. Mégis be kell látnom, hogy bizonyos előkészületeket nem lehet figyelmen kívül hagyni.

Igényel némi odafigyelést, ha nem akarsz úgy járni, mint az egyszeri asszony, aki a legfontosabbakat kifelejtette.

Egy szabadtéri programnál nincs rosszabb mint, ha valami fontos kellék hiányzik Ha csak annyit vésel a szűk agyadba, hogy hús, krumpli és csipetke nélkül nincs gulyás, hal nélkül hallé, zsiradék és hagyma és egyebek nélkül szaft, kés, villa, fakanál is kell, a többiről nem szólva… - Mi kell még egy túléléshez? - Hát gyufa!… De valamit még ilyen precíz előkészületek után is biztosan kifelejtenél, ezért nem árt egy lista útvezetőnek.

Minden kétséget kizáróan ez a nap egyszeri és megismételhetetlen lesz az életedben… Mint, ahogy a karácsony is az szokott lenni! Ünnepnek vehetted volna minden nélkül is, de nem úgy van az?! Jó, ha minden eshetőségre felkészült vagy és nem ezen a jeles napon akarsz nekiállni a nagytakarításnak, hiszen mindig volt rá egy éved. Tegyünk úgy, mintha ezen már túl lennél, csak te tudod, hogy olyan ez, mint amikor a papok táncolnak…

Igazi nyár!... Ha kinézel az ablakon hamisítatlan!… Minden arra vall, mutat, jelez nem lesz ez másként holnap, augusztus 5-én sem, de addig is tudd, hogy miért vagy.. mire készülj fel és ehhez képest tervezd meg a napodat és a holnapi programot, hogyha benne leszel nyakig, nagyképűen csak egy sziesztának vehesd.

Most, hogy már ezeken a legfontosabb dolgokon túl vagyunk, megbeszéltük legalább, elméletben már tudjuk mi a teendőnk talán nem ártana a gyakorlatban is hasznosítani az ismereteket… Nosza rajta! Hol is kezdjem?... Hol van az ünnepelt? Az előbb még itt volt...



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=34767