Nesze nektek!..

 

Rébuszokban beszélők..

Jenőkém! Nekem nem virágcserépre, hanem egy igazi tuskóra lenne szükségem, aminek a hátán fát is lehet vágni.

Jenőkém! Kreálhatnál nekem egyet!

Ha félreérthető lettem volna.. csak annyi történt, hogy a bakom összeomlott, a tűzre kellett dobnom, másodmagával, kettő is volt belőle, de mindkettő rozoga. Úgy is mondhatnám, kiszolgálták az idejüket.

A tuskóm még bírná a kiképzést, de akkor mire ülök rá, amíg fűrészelek és min.., mert a "sámlim" is beadta a kulcsot, pedig azt is keményfából faragták, de hát az idő kikezdte.

És nem tudom, mi van, de lassan köröttem minden és mindenki berozsdásodik, kidől. Én meg mindeközben kiborulok. Egytől egyig pótolhatatlanokká váltak. Talán azért van ez, mert az idő múlása megszépítette valamennyit, vagy az emlékeim? Ki tudja.. és akkor a hordómról nem is szóltam, mert valaki kiszedte alóla a téglákat... Most miben fogom elégetni azt a rengeteg haszontalanságot? Már semmiben és senkiben sem bízhatok? 
 

De tudod mit? Nincs az a keményfa, amelyet ne tudna kikezdeni az idő, ez ellen is lehet tenni, ha másként nem, hát kezelésbe venni. Hamarosan annyi lesz a dolgom, ha ez így megy tovább, hogy győzni se fogom. Kezdem a keményfával. Az orgona, legalábbis azt hiszem, az...

 





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=34798