[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 103
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 103


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Titokban meglestelek...
Szerző: Captnemo - Káli László
(10-09-2007 @ 01:19 pm)

:

Titokban meglestelek álmodban. Amikor
egy hajnalon békésen aludtál mellettem.
Hajad szétterült a párnán, mint Napsugár
az égen, tegnapi mosolyod már ellebbent
tova az esti széllel. Szép arcodra rásimult
az ezüstszín Hold fénykoszorúja. Néztelek
némán, csak hangtalan szavakkal súgtam:
mily gyönyörű vagy, s szerelmem végtelen!
Hirtelen megmozdultál, mint aki felébred.
De aztán mégsem! Csak szorosan átöleltél,
és egy halk sóhajjal ismét valahol távol jártál.
Megfogtam kezed, fejemben száz költemény
zengett himnuszt erről a csodás éjszakáról.
Aztán engem is magával ragadott az álom.
Reggel a zuhany csobogása ébresztett fel.
Mikor hozzám léptél, csókod égett a számon.
Én csak álltam s néztelek. Közben a hajnali
versek mind köddé válva a semmibe szálltak.
Nem írtam belőlük himnuszt. Egy sort sem.
De bennem élnek, s álmomban is Téged látlak.



(109 szó a szövegben)    (813 olvasás)   Nyomtatható változat


Anna1955: (10-09-2007 @ 01:45 pm)
Csodálatos ez a költemény...Az egyszerű gondolatok, egyszerű szavak, zenélnek ahogy Te összerakod őket... Hihetetlen varázs lengi át a sorokat... Boldog vagyok, hogy olvashattam...Ölellek szeretettel...Anna :)))

csitesz: (10-09-2007 @ 01:52 pm)
kapitány! Igen is írtál Himnuszt hozzá! Csak másképp nevezed. Most olvastam. Nagyszerú sorok, biztosan örült neki. Gratula. Józsi

kiralylany: (10-09-2007 @ 01:58 pm)
Szerelmes Kapitánynak talán jobb lenni, mint örökké szomorú Kapitánynak :-))). Nagyon szép ez a versed. Közel-engedő, intim, lélekből szóló. Gratula!

Lyza1: (10-09-2007 @ 01:59 pm)
Egyszerü és mégis nagyszerü sorok! Gratulálok! Lyza

Alcar: (10-09-2007 @ 03:04 pm)
Tényleg szép lett, örömmel olvastam.

Captnemo: (10-09-2007 @ 05:48 pm)
Anna: Örülök, hogy elnyerte tetszésedet, dícséretedet köszönöm szépen! S hogy jöttél!:)

Captnemo: (10-09-2007 @ 05:49 pm)
csitesz: Köszönöm Józsi, és nagyon szépen köszönöm itthagyott soraidat!:)

Captnemo: (10-09-2007 @ 05:51 pm)
kiralylany: Örülök, hogy így látod versem, jól látod!:) Szomorú kapitány? Nem, annak tényleg nem jó lenni. A másik verzió jobban tetszik!:)

Captnemo: (10-09-2007 @ 05:52 pm)
Lyza1: Örömmel olvastam véleményed most is, és köszönöm, hogy itt jártál!:)

Captnemo: (10-09-2007 @ 05:53 pm)
Alcar: Köszöntelek versemnél! Mindig is külön öröm számomra, amikor nem, vagy ritkán látott vendéget üdvözölhetek. Soraidat köszönöm szépen!:)

AngyaliAndi: (10-09-2007 @ 07:31 pm)
Ez nem ér. Mindig csak olyat mondasz,ami túl szép ahhoz, hogy igaz legyen. Csak a sárgaság marad. A hangulat miatt... a versed miatt... csodás lett megint.:))))))))))))) Puszi:D.D.

Captnemo: (10-09-2007 @ 07:44 pm)
Kedves Magát Hirtelen Megöregedettnek Mondó Andi!:)) Néha én is úgy gondolom, hogy talán tényleg hihetetlen. De aztán mikor felébredek, rájövök, hogy nem az volt az álom, hanem ez. És ez az álom valóbb a valóságnál. Köszönöm, hogy olvastad, és tudtommal a sárga is jól áll Neked!:))) Speciel nem a villamosra gondoltam!:)) Köszi, hogy olvastad!:)

hori: (10-09-2007 @ 10:09 pm)
Csodálatos idill. A megszokott minőség és forma, de most tényleg egy más hangulatban. A nőket érdemes megfigyelni álmukban, mert valahogy kislányokká válnak. Én valahogy mindig így éreztem... Szép a versed, Kapitány, gratulálok érte, gondolatokat ébresztett!

lena1: (10-09-2007 @ 11:10 pm)
Kedves Laci, szépséges versed, többször elolvastam.Lenyűgöztél vele, olyan csodálatos. Puszi.Lena

szkallas: (10-10-2007 @ 01:52 pm)
versed - ' Titokban meglestelek..' - lelkembool szoolnak gyoonyooruu sorai... akaar een is irhattam volna.. ha... magamhoz meerhetneem kooltoi zsenidet...

Captnemo: (10-10-2007 @ 06:22 am)
hori: Örülök, hogy olvastad Kedves Géza! Véleményednek pedig különösen! És ezek szerint Te is ilyen "kukkolós" vagy, mint én!:))) Jó dolog ez. Én csak tudom!!:)))

Captnemo: (10-10-2007 @ 06:23 am)
lena1: Örülök, hogy olvastad, s hogy véleményed itt hagytad, nagyon szépen köszönöm!:)

Captnemo: (10-10-2007 @ 06:24 am)
agnes: Annyi szépet mondtál a versemről, hogy én is elolvastam mégegyszer!!:)))) Köszönöm kedves szavaidat Ágnes, nagyon jól esett!:)

lenaneni: (10-10-2007 @ 06:39 pm)
Csodálatos, ahogy a legegyszerűbb szavakkal és óvatosan, de prezízen illesztett képekkel egy banális hétköznapi pillanatba belevarázsolod a végtelent.

Captnemo: (10-10-2007 @ 07:02 pm)
Tupir: Nekem hétfő volt. Vagy kedd. Már nem emlékszem, csak hogy valami Ünnepnap volt. Nekem:) Köszönöm, hogy olvastad!:)

Captnemo: (10-10-2007 @ 07:03 pm)
szkallas: Hogy költői zseni... Sokat tanulhatok még Tőled! Ez tény. Köszönöm, hogy olvastad!:)

Captnemo: (10-10-2007 @ 07:05 pm)
lenaneni: Szeretem, ahogy fogalmazol. Mert nem használsz nagy szavakat. Csak hatalmas dolgokat mondasz. Köszönöm Neked!:)

blue: (10-10-2007 @ 08:58 pm)
Igen, pontosan ezeket az egyszerű szavakat szeretem, mert lehet őket érteni. Amikor már a szeretett személyről álmodunk, és látjuk, akkor az egy szép szerelem. Tetszett a versed. ölellek: gaby))))

102: (10-10-2007 @ 11:12 am)
szavakból faragni szobrot. ezt nevezem, Kapitány! remek. százkettes

Captnemo: (10-10-2007 @ 11:25 am)
102: Örülök, hogy ránéztél versemre, és köszönöm, hogy itt hagytad véleményed!:)

Si: (10-10-2007 @ 11:42 am)
Verset igazi "férfihangon" mégis csak férfi tud írni!

Captnemo: (10-10-2007 @ 11:52 am)
Si: Köszönöm, hogy jöttél versemhez, és megtiszteltél Hszeddel, melyet örömmel olvastam!:)

agnes: (10-10-2007 @ 12:00 am)
Nagyon szép ez a versed is,...sőt. Tudod elolvastam egyszer ,kétszer, és éreztem valahogy más mint a többi. Aztán megértettem. .ebben e versem nincs olyan két sor, amit külön kiemelhetnék a szépségért. .az egész verset idéznem kellene. Élvezet olvasni! Gratulálok!

Tupir: (10-10-2007 @ 12:59 pm)
Nálam ilyen egy vasárnapi reggel:-) gyönyörű...

winner: (10-11-2007 @ 01:45 pm)
Laci! tudod, hogy nem vagyok egy nagy hsz író, de ez most arra késztet, hogy leírjam. Jó volt ezt olvasni.

Captnemo: (10-11-2007 @ 05:55 pm)
winner: Köszönöm! S mert ismerem tényleg a Hszekhez való viszonyod, különösen jól esik ittjártad!:)

Captnemo: (10-11-2007 @ 06:06 am)
blue: Én is hasonlóképpen vagyok a szavakkal. Azért is írom ezeket!:) Köszönöm, hogy olvastad, és jól látod a verset, s a helyzetet!:)

maridecember: (10-11-2007 @ 06:15 am)
Nagyon szép vers!

Captnemo: (10-11-2007 @ 06:25 am)
maridecember: Örülök, hogy tetszik, és köszönöm, hogy olvastad.:)

  

[ Vissza: Captnemo - Káli László | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds