[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 120
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 120


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

BALESETEK
Ideje:: 11-06-2004 @ 09:41 am

BALESETEK Ekkoriban kaptam meg az első elektromos kocsimat, amely még használtan került hozzám. Az egyik környékbeli faluban élt egy mozgássérült fiatalember az ő kocsiját kaptam meg.. Mondhatni, hogy ez száznyolcvan fokos fordulatot jelentett az életemben, hisz addig az életterem jobbára a szobámra szűkült, még az udvarra is csak néha juthattam le, és most egycsapásra kitárult előttem a falu, kijárhattam az emberek közé! Nem hiszem, hogy egy egészséges ember el tudja képzelni, hogy mit jelentett ez nekem, legfeljebb az, aki hosszabb időt töltött bezártságban. Ehhez hasonló változást már csak az jelentett, amikor az internet beköszöntött az életembe, node erről majd a maga helyén. Szükségessé vált, hogy átépítsék a házat is, és a szobám elé egy teraszt építettek/azóta is a kedvenc helyem/, amiről egy rámpa vezet le az udvarra. Volt néhány balesetem is, amíg megtanultam járni az elektromos kocsival. Az egyik legemlékezetesebb az volt, mikor kishíján beleestem a falu legmélyebb árkába, szerencsére a drótkötél megfogott, ami ott volt kifeszítve. Az történt, hogy a régi típusok még nem blokkoltak le automatikusan, ha kikapcsoltam, és egy enyhén lejtős részen megindult. Másodszor már nem voltam ilyen szerencsés, és annak a balesetnek máig viselem a nyomát. Ez is "árkos" kaland volt, és az összetört napszemüveg szilánkjai úgy felszabdalták az arcomat, hogy az ipolysági kórházban kellett összevarrni. Akkor éppen a szüleim se voltak otthon, a húgommal voltam, aki akkor járt a gimnázium második osztályába, és szegényt annyira sokkolta ez az egész, hogy utána egy hétig nem járt iskolába. Ezenkívül is voltak még baleseteim, amíg megtanultam a kocsival járni, igaz, a legújabb típusokat már egész könnyű irányítani.


Utoljára változtatva 11-06-2004 @ 09:41 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 11-06-2004 @ 12:06 pm)

Comment: Ma voltunk a kicsivel csizmát venni. A férjemmel ketten mentünk, a kicsit babakocsiban toltuk. Az egyik üzlet bejárata olyan keskeny volt, hogy ketten emeltük elöl-hátul a kocsit, míg nagy nehezen bejutottunk, a másik boltban az üzleten belül volt két lépcső, az egyik kettő, a másik vagy öttagú. Az utóbbinál a kocsifeljáró részen virágok voltak elhelyezve, tehát azt se lehetett használni. Itt is ketten kellett felvigyük a kocsit. Ilyenkor kicsit át tudom érezni a tólókocsival közlekedők helyzetét, ha nekem ilyen nehéz, milyen lehet nekik?! Szívből örülök, hogy hamarosan kötelezővé teszik mindenhol az akadálymentesítést.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds