[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 340
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 340


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Korai vonat
Ideje:: 11-26-2004 @ 03:03 pm

Korai vonat A váróteremben füst szag keveredik az ápolatlanság erjedt szagával.A kis büfé fél ötkor nyit, és készen áll az első felesek kiszolgálására, cigit lehet venni, meg híreket, igazakat hamisat.Egész jó kávét adnak ötven forintért.Az asztalok mellé húzott padokon munkások várakoznak a „mikróra”, hogy elinduljon velük valamilyen építkezésre.Erősen kezet fognak, valami disznóságot röhögnek az elmúlt éjjelről,megbámulják a nőket korra és nemre való tekintet nélkül.Egyikük csak járkál zsebredugott kézzel, apró fekete szemeivel azt lesi kitől tudna egy szál cigit kunyerálni.A terem elvileg nem dohányzó, de ezt kevesen veszik figyelembe.Az oszlopokon pöndörödött szélű menetrendek, üvegvitrinben utazási feltételek, felhívások kutyaoltásra.Amikor bejön a kisbusz, az emberek feltápászkodnak,eldobják a csikkeket.Az otthagyott műanyagpoharak eldőlve ringatóznak a huzattól.A vonat egy más világ.Régebbiek a divatok, kopottabbak a szövetek,álmosabbak a szemek.Emitt molett nő dől a párja vállára, szörmés kabátjával takarózik.Egyetemista lány böngészi a jegyzetet, szájával csücsörít, apró melle ring a vonat mozgásától.Fejkendős néni, ráncos aranyalma.A sarokban nehéz lélegzet, koszos körömágy, mellette üres a szék.Inkább állnak.A peronon ultiznak, és fújják a füstöt.Mindig ugyanazok.Kalauz arcról ismer, kitölt, udvarol, elnéz.Felső zsebéből tollak meredeznek. Megérkezés, egy másik országba. Egyszer van, hol is van.Van egyszer egy országvizen innen , az üveghegyen sem túl!Ott él egy sosemvolt király, és annak sosemvolt három fia.Nem mondta a király, hogy menjenek szerencsétlenséget próbálni, azok sem mentek.Nem járt pórul a két nagyobbik, de még a legkisebb sem vitte haza a csúnya leányt,a két nagyobbik nem állt bosszút, a király nem adta egész királyságát, nem is éltek boldogtalanul, amíg éltek. Este ugyanez.Majdnem Gyakoribbak a mobilok, csókok, randik, mosolyok.Kisgyermek nyomja orrát az üveghez, párát formál a szájával.Anyja fáradtan a támlának dőlve, csak a kezét tartja óvón a pici vállán.Elvált.Ujján még látni a gyűrű ívét, lábfejét picit kihúzza a cipőjéből.Szorítja.Majd tavaszra vesz egy másikat.A gyereknek nincs kabátja, jó meleg.Talán a használt, az is jó lesz.Csak meleg legyen.Suhancok hangosan, kigombolkozva.Szól valami kemény zene, ketten egy-egy dugóval a fülükben.Mi is hallunk mindent.Valami sör is előkerül, dobozos.A lány Ápolástant olvas, latint gyakorol a másik, szája hangtalan mozog, testét hintáztatja.A bulvár ma is mesél, mindent tudok, mire leszállok.Az is egy másik világ.


Utoljára változtatva 11-26-2004 @ 03:03 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 11-26-2004 @ 03:08 pm)

Comment: Nagy magyar valóság??? Ismerősek ezek a képek nekem is, amikor vonattal utazom. Bár mostanában inkább az IC-t választom. Az megint egy másik világ, majd egyszer megírom.


Hozzászóló: veva
(Ideje: 11-26-2004 @ 08:00 pm)

Comment: Ó, de jól leírtad! Kb. 15 évet vonatoztam - bevillant egy csomó kép. Nem mindegyik kellemes, de a zöme igen:))) - köszönet érte!


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 11-27-2004 @ 08:10 am)

Comment: Ez a Tőled megszokott és megszeretett - nehéz kifejezni - dokumentarista hitelességű fekete-fehér film, amit mégis átvilágít a szeretet, mint ahogy egy jó világosító teszi a stábban, aki tudja dolgát. A pillanatok művésze vagy.


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 11-27-2004 @ 05:01 pm)

Comment: ... és bámulatos megfigyelő. :)


Hozzászóló: emelne
(Ideje: 12-08-2004 @ 12:54 am)

Comment: A szürke hétköznapok kicsit másként, kicsit színesebben. Jó, ha az ember nem csak néz, hanem lát is!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds