[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 183
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 184

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Wink.gif
Ujbol...
Ideje:: 01-22-2005 @ 11:21 pm

ramtort a blogozasi nyavalya!..az oka? Hogy furcsa modon alakul az utobbi idoben a hsz, mint kritika! Sokan, allitva magukrol "en csupan egy irni, bekuldeni vagyo amator vagyok, es celom - nem kritika, csak eppen ideirom, amit erzek!" es meg hozzateszi : -------- "bocsanat, ha...sertenelek!" ------------- . . En sem szertnek serteni, senkit azonaban velemenyem, hogy sok ember nem Julus (aki cezar volt, nem az a Julis, aki Meinl ), nem all mogotte sok talentum sem aranyakban, sem karizmaban, de hirnevre ugynugy vagyik!... s mivel ennek megszerzesehez hianyzik az elobb emlitett, teszi ezt ugy, mint azt manapsag tobben is teszik - mindegy, milyen aron de hiresse, lenni KELL! . . Ezert aztan, akar ir is valamit, akar nem, de neve megjelenik, mint alairas es annal jobb, minel tobbszor, es az uzenofalon is!.. csak gorduljon a kis pirosas feju mukso feltuno figuraja allatta a NEV!...a hiresseg zaloga! . - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - . Aztan, itt van a masik pelda - a par megveto szokat odavago, ki a gyenge irasok ala, hsz-t biggyent (nevet, akar oda sem kellenene irni, 10 Km. rol szaglik a "stilusa". Es, mivel (meg kell hagyni) valoban nagyszeru tollal irja salyat tanulmanyait, prozaait, verseit..vindikalja maganak a jogot masokat (nem egeszen finoman), tapintatosan oktatni ki, hogy "izeke!.. elvetettel egy hangyanyi pontot a harmadik sor negyedik betujlenel!... ez bizony f e r c m u n k a ! " . - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Ez, viszont blog!..es nem kritika! azonban szamitok arra!.. lehet, hogy azt a kritikat kapom : "ez, bizony, F E R C M U N K A !


Utoljára változtatva 01-22-2005 @ 11:49 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 01-23-2005 @ 07:18 am)

Comment: Én szívesen veszek bármilyen kritikát. Csak olvassátok összes műveim.


Hozzászóló: panucci
(Ideje: 01-23-2005 @ 10:24 am)

Comment: A kritikusokkal egy bajom van... ha őket kritizálják, akkor nagyon nagy a sértődés...


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 01-23-2005 @ 01:41 pm)

Comment: Ugy velem igazatok van - kritikat illetoen! Emlekezetemben felkodlik, valaki - bolcs- ket katgoraba sorolta az embereket, 1.)..akik alkoto tipusuak..2. akik szorakoztatoak. ...ha ezt az elmeletet (kis modositassal) elfogadjuk, a 2-es pont alapjan mondhatjuk : vannak, akik azzal szorakoznak, ( de nem szorakoztanak ) hogy kritizalnak!.. Az 1.) esek, alkotnak a kritikaval!... mindket tipuson beluli kaszt, akik nem viselik el a felejuk iranyulo kritikat!...vagyis - NEM ONKRITIKUSAK!


Hozzászóló: való
(Ideje: 01-25-2005 @ 09:25 pm)

Comment: Remélem sikerül megint a saját dugámba dölni! Mármint mindenkivel egyetérteni meg nem is. Gyereke! A tükör olyan amilyenné csinálták. Ő nem tehet róla, hogy TÜKÖR. Neki az a dolga, hogy pontosan mutassa a VALÓT (legalábbis egyes velencei példányokról ezt állítják), vagy torzitson (homorú, domború), elhomályosodjon (párától, öregedéstől...stb)... No és arról sem tehet a tükör, hogy kit mutat. Leginkább azt, aki elé áll.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 01-25-2005 @ 11:42 pm)

Comment: valo Komam! neked valos logikad van. Azonban - ha mar tukroket vontal bele disputankba, allj atukor ele, nezz szembe magaddal, azt velem, ket kep van ott, hiaba egyet latsz csak! Azonos e a valos VALO azzal a valoval, aki ugy indult neki, hogy oszinten tarja elo irasaiaban a "valot"?...a mai, "okosodott" valo mar elorebocsajtja a " lehet, hogy.."ot es csak az utan szol! Apro a valtozas.. de valo!...ha valaki tukorbe nez, a kepeet olyanak latja, amilyennek o kivanja latni magat!..nem olyanak, amit a tukor mutat...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds