[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 50
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 50


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

én is megjártam
Ideje:: 05-18-2005 @ 12:56 pm

Olvastam az Elegem van című kifakadásodat, Szerelmetes Erzsókom, és az jutott eszembe, hogy szegény ember vízzel főz...vagyis az, hogy én is megjártam, csak én a szigetvári takszövvel, mert ugyanis '97-es keltezésű bankszámlámat hamar megszüntettem, még abban az évben, szétnyírták a kártyámat előttem, és két évvel ezelőtt, amikor a K&H botrány miatt kitalálták az adatok frissítését a bankoknál, küldtek nekem levelet, hogy legyek szíves befáradni a Konzumnál lévő fiókhoz, mert ott van bankszámlaszámom :-o!!!, és ha meg akarom tartani, akkor adatot egyeztessek, vagy ha meg akarom szüntetni, hát tegyem szintén azt...telefonáltam hozzájuk, bár ne tettem volna, öt emberrel beszéltem, mire végre kiderült, hogy hiába telefonáltam, mert ha akarom, ha nem, akkor is be kell mennem hozzájuk...öt embernek kellett ua-t elmondanom!!!, de mégis be kellett mennem...már a telefonban megkérdeztem, hogy mennyibe fog ez nekem kerülni, hogy a  '97 óta fenttartott számlámról nem is tudtam...na és persze nem is kaptam számlaértesítőt az azóta eltelt jónéhány év alatt, annyira már nem voltam ügyfél!!!...sza meg! :-o azt mondta a nőci a telkóba, hogy semmibe nem fog nekem kerülni, mert ők nem számítanak fel költséget a számlatartásért...volt rajta 36, azaz harminchat forint, és képzeljétek!, milyen hülyén nézett rám a pénztárosnő, amikor kivettem ezt a hatalmas összeget...még röhögött is, így rá kellett szólni, hogy ne tegye, mert elég mérges vagyok nélküle is...és a vége a lényeg, volt pofájuk rámfogni, hogy annak idején, amikor a kártyámat szétnyírattam, nem szüntettem meg vele automatikusan a számlát is, mert állítólag egy adatlapon, ami azóta elveszett, az enyémen, úgy nyilatkoztam, hogy az hadd maradjon :-o!...ez aztán az ügyfélorientáltság!!!!!...és ha fizetnem kellett volna a szolgáltatásért??!!! - erre azt tanácsolta egy jogász pasi, hogy azt már nem, hiszen ők nem tájékoztattak évekig a meglévő bankszámlámról...azt kérdezném ilyenkor legszívesebben az ügyintézőktől, hogy: "anyátok jól van?" - de én jólnevelt nőként csak végigcsináltam ezt a megalázó, ügyfélszapuló mizzériát...mit tehettem volna mást, csináltam volna oda a lábtörlőjükre? :-)  ...szóval, Erzsókom, együttérzésem!



Utoljára változtatva 05-18-2005 @ 12:56 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 05-19-2005 @ 10:40 am)

Comment: Nálunk a péknél 9 forint egy kifli. Máris négyet vehettél volna:-) Na jó, tényleg nem vicces amit megcsinálnak néha az emberrel az üvegfal túloldalán ülő "fontos" emberek.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.21 Seconds