[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 206
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 206


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Pissed.gif
Péntek este...
Ideje:: 06-12-2005 @ 01:42 pm

Péntek este van, kint zuhog az eső, és viharos erejű szél tombol. De mindez most valahogy cseppet sem zavar. Egész héten arra vágytam, hogy végre kényelmesen elhelyezkedhessem az imádott kis kuckómban. A kuckó tulajdonképpen nem más, mint az ablak mellett, a sarokban lévő ágy, ahová jól be lehet vackolódni, ahol körbevesz a pihe-puha párnácskám, meg a jó meleg takaróm. A kuckó meghitt csendjében jó nagyokat lehet ébren álmodni, bámulni a Holdat meg a csillagokat, aztán szép lassan egyre lejjebb csúszni a paplan alá, besüppedni a párnák közé, hogy aztán jöjjön az enyhet adó, édes álom. Szeretek álmodni, és szoktam is. Szépeket. :-)

Már éppen kellően elnehezültek a pilláim, amikor először tompa, aztán egyre erősödő, és egyre idegesítőbb dörömbölés zavarta meg az álomba zuhanás kellemes folyamatát. Akárhogy próbáltam kikapcsolni ezt a zajt a tudatomból, nem sikerült. Sőt, lassan az egész kuckót a birtokába vette. Idegesen felültem az ágyamban, és a kábulatból hirtelen ébredve próbáltam kideríteni, mi ez a nemtelen zaj, ami felveri az éjszaka csendjét, és nem hagy elmerülni az álmok édes tengerében.

A zaj az építkezés felöl jött. Már majdnem éjfélt volt, a lakótelep látszólag békésen szunyókált. A kerek Hold helyett azonban a hatalmas Jupiter-lámpák vakító fénye világította meg az eget, és a toronydaruk alatt emberek nyüzsögtek, nem igazán néma csendben. Az építkezés javában folyt, a daru szorgalmasan pakolta ide-oda a hatalmas betontömböket, és amikor egy-egy tömb nagy dübörgéssel célba érkezett, az ott álló munkások az éjszaka csendjébe üvöltve jelezték a darusnak, hogy minden rendben. Bár szerintem ez így egyáltalán nem van rendben! :-)

Az építkezéstől amúgy is ki vagyok akadva. Az Árpád-híd mindkét oldalán hatalmas, vagy húszemeletes irodaházat emelnek. Nem tudom, ki álmodhatta oda ezt a hatalmas üvegcsodát, de hogy nem a lakótelepen lakik, az egészen biztos. Valószínű, aki ezt az építkezést engedélyezte, az sem járhatott rosszul. Csak mi, akiket a két toronyépület most megfoszt az eddigi szép panorámától. Egyébként sem értem, hogy egy ilyen helyre, miért kell irodaházat építeni? Még ha egy ötcsillagos szálloda lenne, ami a budai hegyekre és a Margitszigetre bámulva magához csalogatja majd a vendégeket, vagy netán egy aranyárban vásárolható lakópark… De egy iroda? Akkor, amikor az irodaházak zöme amúgy is üresen áll?

Dühösen visszacsusszantam a paplan alá, és folytattam a bosszankodást. Ha már aludni nem tudok, mi mást is tehetnék? Bezzeg, ha én este 10 után egy hangosabbat moccanok, vagy ha elmerem indítani a mosógépet, netán ha a kutyám álmában ugat egyet-egyet, már jönnek is a hatóságok, és fizethetem a bírságot, mert zavarom a közösség nyugalmát. De egy építkezés? Az más! Ott lehet zajongani, dübörögni, kiabálni! Egész éjjel. Hétvégén is. Aki meg ettől nem tud aludni, hát magára vessen! És különben se akarjon gyönyörködni a kilátásban! Ne is morgolódjon! Maradjon csendben, és aludjon!

Pissed.gif



Utoljára változtatva 06-12-2005 @ 02:17 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csingi
(Ideje: 06-12-2005 @ 07:11 pm)

Comment: Én sem szeretem az ilyen épületeket a nem megfelelő helyen. Ma már az üzlet a minden. Igazad van.


Hozzászóló: zseka
(Ideje: 06-16-2005 @ 07:35 pm)

Comment: Szia Kedves Fanta! Nagyon megértelek:) Csepelen laktak a lányomék, mikor náluk voltam, kényszeríteni kellett magam, hogy ne vegyek tudomást az állandó, permanens zajról. Most ők hozzánk költöztek, ugyan mi is városban lakunk, de a hozzáértők ügyeltek arra a tervezésnél, hogy az épületeket megfelelő mennyiségű park vegye körül, és minden reggel madárcsiszergésre ébredünk. És képzeld, szokatlan számukra, sőt zavaró.......mondtam nekik, mások azért fizetnek, hogy madárcsicsergésre ébredhessenek, ha átmenetileg is.....kívánom, hogy a kuckód minél hamarabb újra a meregés, a megnyugvás helye legyen:)


Hozzászóló: Fanta
(Ideje: 06-17-2005 @ 10:03 pm)

Comment: A "kuckóm" nyugalma azért megmarad, gondosan őrzöm és vigyázok rá! :-) Valójában tényleg a "mindent a pénz" ural és motivál című újabb történet hozott ki a sodromból...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds