[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 317
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 317


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

holnap úgyse írok :)
Ideje:: 06-21-2005 @ 11:46 pm

Hahó.

Igazából ma már írtam ide pár unalmas dolgot, a szintén unalmas napomról....de ugyebár holnap nem leszek itthon valszleg, ezért írok valami holnapra való dolgot is. Lássuk csak...ma tök uncsi napom volt, szóval vegyük alapul azt, hogy holnap jó izgis napom lesz. Sok baromarcú emberrel fogok találkozni, és eladok nekik egy csomó számomra feleslegesnek tqnQ dolgot, jó drágán persze. Röhögcsélek a kolléganQimmel, és minden vásárlót jól kibeszélünk. Nos....ez izgalmas? Nem hinném...de!! Van egy másik variáció is. Holnap feladom eddigi életem, és beállok egy jó titkos szövetségbe, és elmegyek a 3. világba titkosügynöknek, és megbíznak majd Abdul Alhazred Rahham megölésével. De aztán közben békét köt az összes titkos szervezet, engem meg életfogytiglanra lesittelnek emberölésért...miért nem tudok hepiendes mesét kitalálni??? Talán az túl amerikás sztoris, és azokat én nem szeretem. A végén összejön a tuti nQ és pasi, meg megmentik a világot....azért ez érdekes nem, hogy bármilyen katasztrófa fenyegeti az emberiséget, az mindig amerikában történik a filmek szerint. :) Oroszországban meg csak vedelik a vodkát, szédszedhetQ babákat faragnak közben, és csasztuskáznak unalmukban...na de hát ez csak film!! :) Na megyek aludni inkább, mert ez a blog egyre gázabb lesz, és igazán nem akarok senkit a kelleténél jobban untatni :)

Üdv.



Utoljára változtatva 06-21-2005 @ 11:46 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-22-2005 @ 03:38 pm)

Comment: Nem is volt gáz. Sőt kifejezetten tetszett. A Hollywoodi sztorikkal kapcsolatban igazad van, sőt még az is hozzá tartozik, hogy a végén vonul mindenki lassitott felvételen, csak jönnek, jönnek.. :))) Nem túl eredeti, de sok pénzt csinálnak vele, akkor viszont lehet benne valami. Tehát csípőből ne ítéljük el. Kell a szórakozás is könnyedebb mint egy gyönyörű Shakespeare mű. Tehát várom a további napokat, főleg azért, hogy teszel e valami okosat. Hát rajta... :))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.25 Seconds