[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 327
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 327


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


sad.gif
Vallomás
Ideje:: 07-04-2005 @ 10:07 am

Mostanában bele olvasgattam mások naplójába is,nehogy már csak magamra gondoljak. Amikor arról írtam,hogy Norbi elutazott,Myra írt nekem pár vígasztaló szót.Ezt nagyon köszönöm neki!Ennek hatására beleolvastam az ő naplójába is. Az öngyilkosságról szóló írása nagyon mélyen érintett,több szempontból is. Én egyszer akartam igazán öngyilkos lenni, akkor a hullámok nagyon összecsaptak a fejem felett,és az életem megszakításához az ablakon való kiugrást választottam. Emlékszem,nagyon elborult akkor az agyam és nem láttam más kiutat.De aztán kezdett tisztulni a kép,magam előtt láttam szüleim arcát a sírom fölé hajolva,és bevillant,hogy pár nap múlva utaznak Görögországba,nem akadályozhatom ezt meg. És azóta sem bántam meg,hogy nem ugrottam ki.Lehet,hogy meg sem haltam volna,csak eltörik valamim,vagy lebénulok,akkor aztán még rosszabb lett volna.

Amit még eszembe juttatott Myra,az egy olyan tettem,aminek mai napig látszanak nyomai.A lelkemben és a testemen egyaránt. Tavaly január 9-én elhagyott az akkori legnagyobb szerelmem.Öt hónapig voltunk együtt,az akkori leghosszabb kapcsolatomnak számított,ráadásul vele volt meg nekem az első alkalom is...Igazi magyarázatot nem is tudott adni a szakításra,csakhogy nem szeret annyira,mint én őt...Akkor amúgy is összejött minden rossz,ez csak tetézte bánatomat. Régebben is voltak hajlamaim hülyeségekre,nemcsak az öngyilkosságra gondolok,hanem körömlakklemosót ittam+ilyenek...Sőt,vagdostam a kezemet.Nem az ereimte,csak a bal kezemen a bőrt.Olyan nyugtató volt végig vágni egy kis csíkot,aztán nézni,ahogy folyik a vérem...Na,amikor ez a srác,Zoli,elhagyott,továbbmentem picit.Előkerült a borotvapenge,és már mélyebb sebeket vágtam magamra,amiket naponta újra+újra mélyítettem...Ennek a nyomai láthatók még mindig rajtam.Már eléggé halványodnak,de még észrevehetőek.És,hogy ki állt mellettem azokban az időkben?Zsóka,aki érdekes módon "követett", szóval nemhogy kirántott volna,még mélyebbre húzott a szakadékba...Ő a mai napig hajlamos ilyen dolgokra.Én legutóbb tavaly augusztus környékén követtem el magam ellen ilyen merényletet,amikor Ádámmal volt némi gondom,azután eldobtam végleg a pengét és többé nem is tettem ilyet. Mondhatni, meggyógyultam. Már nincsenek fulladásos, majdhogynem pánikrohamaim,meg sem tudnám mondani,mikor volt legutóbb. Egy valakire emlékszek,aki igazán mellettem állt: a gimis testnevelőtanárom,aki komolyan figyelt rám és még pszichológust is ajánlott.Végül nem voltrá szükségem,hogy "agyturkászhoz" menjek.

Amióta pedig Norbival vagyok,még ritkábban vannak rossz pillanataim. Igaz,most szomorú vagyok és kedvetlen,mert nincs itthon,de túl fogom élni és tudom,hogy többé nem csinálok olyan örültségeket,mint annak idején... 



Utoljára változtatva 07-04-2005 @ 10:07 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zseka
(Ideje: 07-05-2005 @ 10:00 am)

Comment: Drága Reginababa! Nagyon szomorú lettem, amikor elolvastam az írásod:( Egy dolgot véss jól az eszecskédbe: Te egyetlen, és megismételhetetlen , pótolhatatlan lény vagy a világon...nincs több belőled...ha butaságot csinálsz, hatalmas űr keletkezik a helyeden....a szüleid szívében, ismerőseidében, a mienkben, akik írásaid által egy kicsit már ismerünk...és a világ szegényebb lenne nélküled...egy hatalmas, bátorító ölelést küldök Neked:)


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 07-05-2005 @ 12:10 pm)

Comment: Köszönöm zseka! Mint már írtam,ilyeneket már nem csinálok és tudom,hogy mekkora súlya van akkori tetteimnek...Norbimnak még nem is mertem elmesélni,talán ezzel is el akarom temetni a múltamat...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.22 Seconds