[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 30
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 30


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Confused.gif
na - ez egy ujabb marhasag!
Ideje:: 07-19-2005 @ 03:59 pm

mondhatja valaki!.. aki ovatlanul belepett a blogomat olvasni....
dehat nem "hule" az ember mondjak a kerteyajatekosok.. amint azt mar emlitettem -------

most megragadta fogyelmemet egy itteni ujsag ( ingyenes!..arra meg tellik!).. aminek cimlapjan Trudeau ( nagyhiru volt Primminisztere Kandanak!) oldalt betolto kepe ekeskedik a cimlapon, amint Tr. eldobja a frizbit (tudjatok ..az a lapos, tanyeralaku micsoda, amit szorakozasbol dobalnak)  a kep egy parkolohely mogottes hatteret mutatja, es Tr. eppen elroppentette a discet.. s a kep (ugyesen!) ugy mutatja, mintha felemlet egyik laba alol ujja egy ..khmmm, kozepso ujjaval az otthoni loizenek megfelelo jelet mutatna!...

Trudeaunak legendaja alakult (mar par eve halott) .. botranyok sokasaga alakult korulotte!.. en becsultem, ugy viselkedett mint egy Magyar faszagyerek!.. pl. - amikor mar nyugdijba vonult, kozel 80 evesen - egy kabareeloadason tortent, a komikus a szinpadon kifigurazta! ( porul jart nagyon az ostobaja!) .. Tr. felrohant a szinpadra, habozas nelkul - tokonrugta! - mondva : belolem senki nem csinal majmot!..en Trudeau vagyok!..s halalomig az is maradok!..

az ujsagok a story-t (finoman igy kmmentaltak : Tr. "gore" jan - ami lagyekot jelent - rugta a delikvenst)

szoval ma - ez kerult be blogomba!.. ha valaki (ekezet nelkuli betuimmel irva) atkinlodna rajta .. Ot is becsulom! (nem annyira, mint Tr. ot!  de megilleto modon, koszonetem..elore ideirom.



Utoljára változtatva 07-19-2005 @ 04:11 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 07-19-2005 @ 04:07 pm)

Comment: Igen, fura, hogy az ékezetet hozzá kell képzelni, de azért a végére értem. :-)


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 07-19-2005 @ 04:16 pm)

Comment: koszonom Zanza!.. jo - jo! becsullek, mint igertem.. de csupan ez a velemnyed?.. tobbet vartam! meg ekeztek nelmul is!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-19-2005 @ 04:37 pm)

Comment: Kedves Szkallas, humorod mindig felderít, szabadszájú fogalmazásod, még ékezet nélkül is tetszik. Kicsit az a Tr. bolondos fickó lehetett. Szokták mondani tudod, csak a nagy embert érdemes kifigurázni, tehát nem kellett volna megsértődnie... Inkább megköszönnie illett volna.. Nem???


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 07-19-2005 @ 05:11 pm)

Comment: hoho-o! Angyali! koszonom, hogy tetszi, ( kise talan durva humorom!) de ne feledd - Tr. mint emliettem F.. gyerek volt es ferfiassagaban lett sertett!..ezert O ott rugta meg az illetot, ahol mindn ferfinek az legjobban faj!.. de ezt csak ferfiak erezhetik..


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 07-19-2005 @ 06:53 pm)

Comment: Szegény Trudeau- nak talán meg lehet bocsájtani a felindultságát. Hiszen régebben nagyon tevékeny ember volt, 80- as évek elején visszavonult, ez nem tett neki jót. Az ékezethiány nem okoz problémát, szívesen olvasom a jópofa történeteid.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 07-19-2005 @ 06:53 pm)

Comment: Tetszett ez is,...és jót mosolyogtam,...mindig hozol valami vidámat,....szegény humorista, célzott, lőtt,...és talált,.... a rugással kapta a golyóját telibe, kit tréfája eltalált.


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 07-20-2005 @ 09:19 am)

Comment: Kedves Szkallas, esdve, sírva kérlek: rövid hozzászólásom ne tudd be az észnek! A fullon több helyre többször is benézek, adok időt kialakulni egy normál véleménynek. Talán még nem késő írnom, ugye még nem?! Többet vártál? Tessék! Olvasd lüke énem: A frizbis kép vicces, gyűjteménybe való, míg olvastam, nyihogott alattam a jó öreg hintaló. De mert kifigurázzák, megrúgni valakit? Rúgta volna tökön nálunk bárki is Hofit! :-)


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 07-20-2005 @ 12:47 pm)

Comment: well! Zanzaa! ( mondja ilyenkor egy kanadai).. valaszod mar tobb, mint amit vartam!... ne strapaldd Magad felesleges bunbanattal!.. nem "olyan" nagy ez a baj, csak evodunk, kicsiket, ennyi az egesz, azonban Hoffira visszaterve... bizony, ahogy emlekszem (nagyszeru mulattato volt! ketsegtelen), azonban sok embernek betetett, amikor odakialtotta, ha azonnal nem kapott nagy rohogest a poenra! : " Mi van te murugya!? .. buu-uu! alszunk?.. nem vesszuk a lapot!?" .. ..hat ez bizony feler egy jo tokonrugassal!.. nem gondolod???


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 07-20-2005 @ 12:58 pm)

Comment: Kedves Szkallas! Nem gondolom. Hofit sokszor láttam (múlt héten is néztem éppen), de soha nem éreztem bántónak, amikor a közönségével élcelődött. :-)


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 07-20-2005 @ 01:35 pm)

Comment: Kedves Zanza!.. ezzel fejezem be barati "vitatankat" nem ervkent hasznalva, megallapitas ... sok embert elvakit imadata, semmit hibanak nem ro fel imadata targyanak, mas, aki nem vak!.. azt sokkal jozanabbul latja


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.22 Seconds