[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 302
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 302


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Jó és rossz
Ideje:: 08-09-2005 @ 11:30 am

Az ember sose tudja igazán mikor dönt helyesen. Senkise tudja a helyes válaszokat az életben, talán nincsenek is tökéletes válaszok... Nem csak jó és rossz "út" létezik - nem lehet ennyire végletes minden! - kell lennie átmenetnek!! Az a bizonyos arany középút létezik, no meg persze úgy is dönthetsz, hogy nem döntessz...

Az emberiség rendelkezésére áll az a végtelen tény, ami mögé nyugodtan elbújhatunk, ha nem akarunk kapkodni, meggondolatlanul cselekedni, ami segítségünkre van, ha gondolkodni szeretnénk, vagy ha felejteni akarunk... és ez az IDŐ! Idő kell ahhoz, hogy megszeressünk valakit, bár sokan mondják, hogy ehhez elég egy pillanat is... elég! Ahhoz is idő kell, hogy elfelejtsünk valakit, bár ennek néha nem sok értelme van. Felejteni szerintem nagy hiba! Nem lenne szabad elfelejtenünk azt akit szerettünk majd megbántott, hisz míg szeretett, nem bántott! Nem szabadna eldobnunk a rossz emlékeket sem! Nem élhetünk úgy, hogy csak a jóra emlékezünk. Ismernünk kell a rosszat, így a rossz, boldogtalan pillanatok erősítenek meg, tesznek olyan emberré, amilyenné a jó nem tehet. Ha valaki a saját bőrén tapasztalta a rosszat, az gondolom vigyáz arra, hogy másoknak ne okozzon fájdalmat, hisz tudja milyen az!

Sokan tették már föl nekem a kérdést, hogy szerintem mi az élet értelme... Nos szerintem az élet értelme nem lehet egy személy, nem lehet csak a pénz, nem lehet élettelen tárgy vagy fogalom! Az élet értelme maga a testi lelki egyensúly. Amikor minden normálisan működik körülöttünk: szerető, törődő szülők; hűséges barátok; hobbi, amit a magadénak tudhatsz; emberek, akik foglalkoznak veled és akikkel te is foglalkozhatsz... stb. kinek mi a sajátos elvárásai az életben. Ha ezek megvannak, és harmónikus egyensúlyban vannak, akkor van értelme élni, van miért boldognak lennünk... Ez az élet értelme! Ehhez már csak azok az önös célok csatlakoznak, amik által döntéseket hozunk, nem mindig születik jó döntés, gyakran rosszul választunk, de az ember esendő, nem tökéletes, tehát hibázhat! Az embernek megvan az a szabadsága, hogy dönthet; a döntés pillanatában úgy érzi a lehető legjobban döntött, és később ahogy alakulnak a dolgok, már kevésbé érzi ezt. A rossz döntés után is újra megválaszthatjuk a helyes utat tanulva saját hibánkból. Örökös körforgás. Sose vagyunk biztosak a döntés helyességében, a következményekben, de az élet erre épül. Döntéseket hozunk helyesen vagy helytelenül, de mindig merünk dönteni!!! Mindig is merjünk!



Utoljára változtatva 08-09-2005 @ 11:30 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csingi
(Ideje: 08-09-2005 @ 02:13 pm)

Comment: Nagyon elgondolkodtató és igaz, amit írtál.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.22 Seconds