[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 170
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 171

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Ap cuk fundaluk
Ideje:: 08-20-2007 @ 04:16 am



„Robban a szar és újratermek, mint a gépen a vírusok”



Azt hittem én is, hogy meghaltam, azért nem írok. Vagy elaludtam és álmodtam? Szép nőm volt és életem. Éjjel ébredek és látom, egymagam…

Amikor az álom rámászik a napomra, az nagyon elmossa a világról alkotott egyébként jól artikulált véleményemet. Felébredek 7-kor, de nincs dolgom, ezért hagyom, hogy az álomvákuum visszaszívjon. Visszaszív, és megszívom…

Azt álmodom, ami nekem nem jó, és mély nyomot hagy bennem. Bennem, a szívemben, illetve az agyam érzelmi szektoraiban és a hormonlöttyeimben. Hiába ébredek fel, ráfolyik a csipa az egész ébrenlétre. Csipán át látom a világot. Mintha most is repülni tudnék. Valószínűleg tudok is, de leszarom… Ilyen szót nem illik képernyőre vetni. Leszarom.

Dolgoznom kellene. Brummog a maci a piacon, körülbelül nekem is azonos a hangulatom. Na de miért is brummog a maci?

Az Egyesült Államok két legnagyobb és legjelentősebb, egy szóval tehát a legfaszább hitelminősítő cége, a Moody’s Investors Service és a Standard & Poor’s kicsit elaludt, kicsit júliusig - tovább, mint a medve -, és valahogy nem igyekezett visszaminősíteni azokat a másodlagos jelzálog hátterű kötvényeket (MBB – mortgage backed bond), amelyeket az Úr az ő közreműködésükkel alkotott meg anno nem is olyan rég. Ekkor – mármint júliusban - a kötvények nagy része már 50%-os veszteséget termelt. Az pedig sok. Se nem kevés, se nem jó. Ily módon azonban a két cég jelentős összeget vághatott zsebre, cirka 100 milliárd dollárt saccol Ben Bernanke, Alan Greenspan trónörököse, a Fed – az USA-ban jegybankként működő Federal Reserve Bank – jelenkori elnöke. Híres ember.

Na most ott van a gond, hogy honnan az onnan tudja a szerencsétlen invesztáló csávó, mely piacokon oszlik el az elfolyt likviditás. Hol a péééz? Ez az információhiány, ez az információs válság határozza meg az európai piacok jelenkori irányát is. És Magyarország, lévén kis ország - Magyar Forint, lévén kis valuta. A kis valuta meg baszakodhat akármekkorát, nem veszik észre, és viszi a hullám, mint a döglött lazacot. Gyengül, mint a mama izmai. De a lényeg, hogy nem mi tehetünk róla, és nem a helyi kormány, az a magyar.

A szem kötőhártyájának a belső szemzugban megrakodó váladéka a csipa. Emiatt kell lemennem a fürdőszobába. Mert kigyütt és most ragadozni akar. De én nem akarom.

A jelzálogpiaci zuhanást én még nem vettem észre, nem vagyok amerikai, nem is zuhanok, és ingatlan sem vagyok, mert ingok, mint az ingovány, sőt ingem is van, szóval ingetlen sem vagyok. Tehát csak utólag tudom, hogy volt ilyen zuhanós dolog. Az okát jobban el tudná mesélni két szép lány: Fannie és Ginnie – Szövetségi Jelzáloghitelezők Szövetsége, Federal National Mortgage Association, FNMA, népszerű nevén Fanny Mae; illetve Kormány Nemzeti Jelzálog Hivatala, Government National Mortgage Association, GNMA, alias Ginnie Mae -. Valószínűleg Kedves Olvasóim már sejtik, hogy a Fanni és a Gina nem a nedves punciról híresek, hanem arról, hogy ezek afféle jelzálogbankok, de óriásban, XXL-ben mérve, amolyan Leviatán-félék, vagy mit mond Hobbes.

Ap cuk fundaluk, tudom, de ez jár most a fejemben, úgyhogy ha még nem járnak itt az olvasás közben, akkor ugorják át az előző pár bekezdést nyugodtan, bár kétlem, hogy nem járnának itt, valószínűbbnek tartom, hogy erre Önök most ráfáztak, ahogy a Winterfresh rágógumi a kameralencsére. Hű, látják, milyen érdekesek ma reggel a hasonlataim? Abbahagyom ám, látom a szájukon a nyálat, ahogy a nemtetszést csillogja a monitorra. Nem lesz több, jól van.

Brummog a maci, de most nem a kormány tehet róla. Brummogok én is, de most nem a kormány tehet róla. Ma este tűzijáték, amit az ember, ugye, csak egyszer lát egy évben, meg, ha szerencsés, akkor még 364-szer, szökőévekkel nem számolok, még elütöm az értéket, mint a taxis az ígéret szép szó, ha megtartják, úgy jó.

Mögöttem nyög a telepornó-művészet – cseréli: teleppornó-művészet, cseréli: tekepornó-művészet, huh -, lusta vagyok rádiót kapcsolni, inkább hadd szóljon a madárdal. Rég láttam már ilyet 2D-ben, nosztalgikus életérzés tör rám. Eszembe jut, amit egyszer kigondoltam, és utána azt szajkóztam minden nőnek, hogy olvastam valahol: Minden ember minden bármely szintű kapcsolatával legalább egyszer elképzel valamilyen mélységű szexuális kontaktust. Sok az univerzalitás, tudom, de úgy még matekosabb lett volna, ha úgy mondom, hogy nincs olyan ember, aki nem… Márpedig a matek elég gáz eszköze a flörtnek, hiába a természet nyelve.

Nincs itthon a barátnőm. Ez szerintem látszik azon is, amikről írok. Hülyeségek. Hogy mit találtam ki, amivel elütöm az időt? Beteges… Dekódolás, kriptológia. Ghlgwvj ro zjh uunbcojqlk qi ykn yjrww futgx lw Kpjqlbn, K kfg cu hrwp j rqqlha ygqyhwig, ezw huw kfyn ywfhhbyhxqoh htrphw ov. Akinek nincs otthon a barátnője, felesége, és unatkozik, essen neki! Angol nyelvű mondatról van szó, és egy összetett Caesar-kóddal van dolgunk. Én éjfélre fejtettem meg, és három óra ment el rá, két film közben haladtam afelé, hogy a megoldás kiejakulálódjon a fejemből. Egyébként ez tényleg egy kód, nem ámítás, de nem gondolom komolyan, hogy szegény Olvasóm, akinek már így is a töke tele van velem, hogy mást ne mondjak, majd elkezd töprengeni ilyen badarságokon, hogy fundakávé kamanduk. Tessék dolgozni! Kifizetődőbb.

Nincs itthon a barátnőm… Féltem őt, és szinte átérzem, ahogy ő engem. Valahányszor összefutok egy ismerősömmel, aki nem tud állva vizelni, belém karmol a bűntudat, hogy más nőkkel fecsegek, fecske száll az égen, le ne szarjon, ez nem illik ide, de így van.

Állok egy fa alatt Kecskemét gyönyörű szép tornyosuló főterén városnézés közepette, amikor pottyan a fehér kaki mellettem. Felnézek a Teremtő felé, és látom, ahogy galambsereg teremt. Mekkora jambus, azt az úristenit!!!

Nem ettem, gyomrom helyett ágyamban magány emészt helyet. Nincs senki mellettem. Már-már vers, amit írok. Tényleg összeszedem a legszebb képeket, melyek eszembe jutottak a héten, és lesz nagy rímfosás. Hallom a jambust e bekezdés első sorában is, fantasztikus ez a fajta költészet, ez nem kényszerül ki az akarat által az emberből, ez csak úgy születik, mint Jézus, csak úgy, á lá natúr, nem várt gyermek. Kerestem erre a megfelelő magyar szót, de a haverom azt mondta, szerinte megfelel a nem várt gyermek kifejezésre a probléma szócska is, mint szinonima. Hát… problémás azt mondani egy esetlegesen vallásos Olvasónak, hogy Jézus probléma, de lehet, hogy ha már eddig eljutottam a gépelésben, már megpróbálom, max. jön a per a nyakamra, aztán jól megrágalmazhatnak, mint Josef K-t. Szép a város, de fent galambsereg teremt.

Megkaptam az első augusztus 20-ai üdvözletet. Valamelyik vérszívó haver most ért haza a vérkocsmából. Nem vagyunk egyedül, mi night-owlok. Nincs itthon a barátnőm… Olvastam rengeteget, fekvőztem rengeteget, már-már börtönélet zajlik itten halkan, zajok nélkül. Okosabb lettem, erősebb, faszább gyerek, majd ma meg is borotválkozok, mert még rajtam van a teliholdas ordas szőrzet, ami már egy hete csírázik szét, szórja a magját és gyarapodik, szaporodik, mint a hülyeség e fehér lapon.

3:52 – Hív telefonon a barátnőm… ismer…



Utoljára változtatva 08-20-2007 @ 04:16 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: tokio170
(Ideje: 08-20-2007 @ 08:26 pm)

Comment: A megszokott színvonal, a nyerő stílus (a bróker részlegben akadtak gondjaim, de félelmetes logikám kisegített). Rendkívüli szöveged van, jó a humorod, és rendes a barátnőd... :))) Gratula, hali, pacsi!


Hozzászóló: Chief
(Ideje: 08-20-2007 @ 08:33 pm)

Comment: Nagyon egybevan, hogy képiesen írjam.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-21-2007 @ 02:00 pm)

Comment: :DD Nyertél, a magam részéről nem próbálkoznék kódfejtéssel - de tetszett, amit itt összehordtál :)


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 08-22-2007 @ 11:45 am)

Comment: A szar nem is robban....Ezt egy Horthy-kormány ügyeletes miniszterelnöke jelentette ki, a tanárok sztrájkjának esedékes felvetődése kapcsán:) De mostanában annyi szarba botlok, tán tévedett, vagy újfajta,-már a szar-frekvenciát kioldóan boldog bombák...szar-kérdésben otthonosan mozgok, bár megfogadtam: NEM VESZEM FEL A HARCOT A SZARRAL!!! Ahogyan azt a jó öreg Bornemissza Péter bácsi mondta a minap: "Ha az szarral harcolsz, ha bírod is, ha megbír is, szaros lészesz" Tök jól írsz:)


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 08-22-2007 @ 02:10 pm)

Comment: Beszartam a röhögéstől...:-DDD


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 08-22-2007 @ 02:42 pm)

Comment: (És szép is vagy Kölyök:) (Bár tudd meg: Áron unokaöcsém százszor szebb:):DDD


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds