[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 185
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 186

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


wacko.gif
Még ilyet...?!
Ideje:: 08-27-2005 @ 09:06 am

Már csak két napot kell dolgoznom. Hál istennek,mert már Margó néni az agyamra megy. Tegnapelőtt kikészített.Kiskirálynak hiszi magát.Ő mindent megtehet,szó nélkül elmegy órákra,meg leáll mindenkivel dumálni,én meg 10percre nem mehetek el. Anyával meg szerda óta veszekszünk,mert nem akarja,hogy dolgozzak,inkább menjek tanulni.Három nappal az évnyitók előtt nem fogok azon pedálozni,h gyorsan felvegyenek vhová,meg amúgy is,Krisz már szinte el is intézte a munkámat,csak be kell mennem kitölteni a papírokat.

Anyán kívül mindenki megért,és örül,a barátnőim,ismerősök bíztatnak.Anya attól fél,h az egész életemet majd egy gyárban töltöm,de én nem ezt tervezem! Olyan fiatal vagyok,meg kell tapasztalnom a kemény munkát is!Még annyi időm van tanulni is,van,aki 40évesen érettségizik,nekem pedig már az is van!

A z elkövetkezendő évben szeretném letenni a jogsit és az angol nyelvvizsgát,és ahhoz pénz kell.Anya azt mondta,csak akkor fizeti ki a jogsimat,ha meglesz a nyelvvizsgám,de én előbb vezetni szeretnék.Arra most nagyobb szükségem van.

Hát nem panaszkodok tovább.Tényleg nehéz dolog felnőni,de szeretném,ha anya is elfogadná a döntéseimet.Szerintem,ha hibázok,legalább a saját bőrömön tapasztalom meg és jobban tanulok belőle,minthogy rákényszerít olyanra,amit nem is szeretnék.Eleve nem akartam fősulira jelentkezni,tavaly sem,és idén sem,mert tudom,hogy semmi esélyem bekerülni.Van önkritikám.De persze még szeretnék majd tanulni,csak nem most.Most pénzre van szükségem,h a terveimet véghez vigyem és a pénz nem a fákon terem,meg kell dolgozni érte.

Ennyi.Sziasztok!



Utoljára változtatva 08-27-2005 @ 09:06 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 08-27-2005 @ 12:12 pm)

Comment: Te döntesz,ez világos,de azért rágd át még egyszer amit Anyukád javasol.Tanulni tényleg mindig lehet, de munka mellett nehezebb.Azonkívül nem tudhatod mi lesz 2-3 esetleg 5 év múlva. (férj? 4-5gyerek? :-))) )Sok sikert!


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 08-27-2005 @ 02:59 pm)

Comment: Szerintem tedd azt, amit jónak látsz. A Te életed, Neked kell alakítanod. Engem mindenáron diplomásnak akartak a szüleim. Egyszer jelentkeztem, nem vettek fel, aztán 16 évre teljesen elment a kedvem a tanulástól az erőszakosságuk miatt. Most véletlenül kerültem egy tanfolyamra, de az első percétől nagyon élvezem. Szerintem jó dolog anyagilag függetlenné válni a Te korodban, munka mellett is sokan tanulnak később. Ha kedved is van a tanuláshoz, sokkal könnyebben megy.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.22 Seconds