[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 175
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 176

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Jókívánság történet
Ideje:: 10-06-2005 @ 11:23 am

Én tényleg nem vagyok normális, de ez lassan már szórakoztató kezd lenni.

Tegnap reggel egész jól indult a napom. Már épp kezdtem hinni, hogy jól vagyok, mikor megláttam kavics versét. Kavics nekem csak egy van a világon. Meg sem fordult a fejemben, hogy kavics lehet száz meg száz. Mint mikor Nagyonokos talált egy szép kavicsot a parton, én meg megkérdeztem:
- Jaj, hol találtad?
És szenttül hittem, hogy ahol az volt, ott csupa olyan kavics található.
Szóval megláttam a verset (Jókívánság), és egy pillanat alatt lemálott rólam minden páncél.
- Hát mégis csak megértett végre! Hát mégis csak igaz volt minden! Igen! Szeret! Szeret! Ha nem is úgy mint régen, de szeret!
De képtelen voltam megérteni, miért így, miért itt??? És felszakadt minden seb, és már írtam az új mesét a fejemben a medvéről és a fáról, akik galambok akartak lenni... és könnyes szemmel, és vérző szívvel, de boldogan járkáltam a lakásban! Hát igen! Van szerelem! Van igaz szerelem!

Aztán a másik lapon, ahová együtt mentünk - olvasom a barátnőjének a naplóját, hogy épp külföldön van, és munka címen unatkozik egy irodában, és nézi az ujján a szép új gyűrűjét...
- Áááááá! Ez nem lehet igaz! Meghaltam századszorra is... miért kellett ez... mire fel a vers akkor???
Tudom, hogy úgysem veszi fel, de telefonálok... Meglátja a számot - lenyomja... Megint darabokra hullok...
és kész! sajog mindenem, már nem akarom tudni mi miért van. Jó, hát legyen teljes a színjáték. Írok egy piszok hosszú hozzászólást, hogy meghaltam újra, de már észre se veszem, de remélem örül, hiszen biztosan ezt akarta...

És akkor jön ez a kavics, és azt mondja,
-De kérem, én semmit sem értek. Hiszen nem is ismerjük egymást...
És hirtelen megint kicsi vagyok, és mint aki rossz álomból ébred, rájövök, hogy - Ja! Hogy van más kavics is??? Végül is lehetséges.
Úgy látszik ezek a kavicsok mind egyformán kedvesek...

És már nem is tudom, hogy sírjak-e vagy nevessek. Mindenben őt látom. Pedig nem róla szól az élet, be kell lássam.
Klasszikus! Igazán klasszikus! Tiszta hülyét csináltam magamból, miközben ő már el is jegyezte azt a lányt.

Ám ez a kavics levette az én idétlen kirohanásomat, és hirtelen rájöttem: azért mégis szép az élet! Mert ez a kavics ugyan nem nekem írt verset, de már tudom, hogy kavics sem egy van a világon!
És hosszú idő óta, ma -valahogy könnyebb lett az életem.



Utoljára változtatva 10-06-2005 @ 11:23 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 10-06-2005 @ 11:45 am)

Comment: A kavicsok sokan vannak, van kis kavics, nagy kavics, kedves kavics, nagylelkű kavics, durcis kavics - olyanok, mint az emberek. Te csak válogass köztük, némelyiket dobd be az emlékeid tavába, gyönyörködj benne, ahogy fodrozódik a víz, majd hagyd, hogy elsüllyedjen benned, a múlttal együtt. Aztán keress egy új kavicsot :)


Hozzászóló: hori
(Ideje: 10-06-2005 @ 01:04 pm)

Comment: ...hát ezek a kavicsok! Elgondolkodtató eset... :) Üdv.


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 10-06-2005 @ 01:29 pm)

Comment: Szemilla hihetetlen történetei... írta az élet! Én csak annak örülök, hogy ma már könnyebb az élet... :)Állítólag mindenről kiderül elöbb-utóbb, hogy mire volt jó! Talán arra, hogy megtudd több kavics van ;)


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 10-06-2005 @ 02:23 pm)

Comment: Kezit csókolom, egy picit szabad mosolyogni? Rád rád fér, nekem meg talán szabad. Kösz.


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 10-06-2005 @ 03:32 pm)

Comment: Juj, ez a virtuális világ olyan tréfákra képes, hogy többször bele lehet gebedni. De amilyen undok, olyan nagy is, és no lám, hasznos is. Először is nem csináltál magadból hülyét, hiszen csak meglevő érzéseidet bizonyítottad. Én azt hiszem, nem nevetséges, ha a szitu kicsit mosolyogtató is, de együtt még mosolyogni is könnyebb, nem?


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 10-07-2005 @ 03:11 am)

Comment: Én láttam az eredeti hsz-edet, és csodálkoztam is, mert nem értettem az okokat. Mostmár legalább van sejtésem... Jó, hogy megmagyaráztad.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 10-07-2005 @ 08:48 am)

Comment: Előszőr én is azt hittem....de egy emberi kaviccsal találkoztál...én is olvastam a hsz-d,..és fejet hajtottam Neked szemillaként is.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.21 Seconds